Skocz do zawartości

kac00r

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kac00r

Informacje

  • Imię
    Kacper
  • Miasto
    Nowy Tomyśl

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    DE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

186 wyświetleń profilu
  1. Czołem, Potrzebuje się dowiedzieć numeru przewodu klimy ze zdjęcia ( zaznaczony na czerwono). Niestety nie posiadam dostępu do etki itd przez co samemu sprawdzić tego nie mogę. znalazłem numery przewodów na necie lecz nie jestem pewien, który finalnie powinien się tam znaleźć : 8W0816721A oraz 8W1816720G, vin : WAUZZZF49JA217731
  2. WAUZZZF49JA217731
  3. Siemacie, Zna ktoś numer koła pasowego kompresora klimy ? Silnik 2.0 tfsi 190koni kod silnika DEMA
  4. A teraz zrozumiałem, o co mogło tobie chodzić, koło pasowe mam przykręcone na jedną śrubę na klucz 24
  5. Wyżej mówiłem o śrubie, którą przykręca się koło pasowe, osprzętu do wału
  6. Nie widzę takowej, zaraz za kołem jest obudowa rozrzadu, pod nią raczej nic takiego nie będzie. Dzisiaj mam w planach dokrecic mocniej samą śrubę kola pasowego, tylko nadal nie wiem jakiego momentu użyć. Mam nadzieję że to coś da, jak nie to nadal jestem w tej samej kropce co aktualnie
  7. Śruba koła pasowego (ta w wale) jest to m16 jeśli się nie mylę klucz 24
  8. Właśnie chciałem pytać czy znasz momenty dokrecenia owej śruby, będę robił to na "wyczucie" myślę że nie przepierniczę gwintu
  9. Wiesz co i tu może masz rację. Na dniach pożyczę klucz udarowy od znajomego i spróbuję dokręcić kolo pasowe, odkrecałem je już stąd tak szybko się luzuje - bo dokręcam ręcznie fo momentu aż wał się nie zaczyna obracać. Zaciągnę ową śrubę mocniej i zobaczymy co będzie
  10. Nie mam niestety 🙃 a tez klucz udarowy by nie wszedł przez te okienko inspekcyjne u dołu skrzyni
  11. Czołem wszystkim, Piszę do was w celu poradzenia się. Wyciągnąłem silnik wraz ze skrzynią z mojej b9tki. Do prac, które planuje wykonać potrzebuje oddzielić skrzynię od silnika, lecz problem pojawił się w momencie w którym chciałem odkręcić 3x16mm śruby znajdujące się na konwerterze. Nie mam zwyczajnie pojęcia w jaki sposób mógł bym je odkręcić, próbowałem trzymając wał za śrubę na kole pasowym, lecz efekt był wiadomy - podejmując próbę kręcenia śrubą na konwerterze oraz jednoczesnym zapieraniu śruby koła pasowego zwyczajnie luzowałem śrubę na wale. Myślałem nad zablokowaniem koła zamachowego w którymś z punktów jak np. miejsce rozrusznika, ale po chwili odpuściłem z obawy na uszkodzenia aluminiowej obudowy skrzyni. Macie jakieś rozsądne pomysły? Mi już ręce opadają.
  12. Haha, o tym dowodzie to wiem, kolega kupil przede mną b9 tyle ze w dieselku, jakie nasze zdziwienie bylo gdy pokazal nam papiery belgijskie a tam b8, naklejka również typ b8. Jak kupiłem swojego to w papierach z przeglądu też b8, później się dowiedziałem że to specjalny zabieg żeby producent zaoszczędził pieniędzy na produkcji auta.
  13. Czołem, kupiłem a4 b9 2.0tfsi 190km ultra sport z 2018 roku po rozkodowaniu vinu wychodzi skrzynia tiptronic 7biegów. Ostatnio wdrapałem sie pod auto i zauważyłem że na misce olejowej skrzyni numery zaczynają się od 0ck - czyli stronic, na wszystkich elementach nabite są cechy produkcyjne 2018 więc zakładam że jest tak jak wyjechał z fabryki, pytanie czy tez tak macie? Czy znacie jakąś logiczną odpowiedź na to ?
  14. Problem rozwiązany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...