Skocz do zawartości

Dejv95

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Dejv95

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Cieszyn

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    APU
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Samochód poskładany na używanej glowicy ANB. Dałem na sprawdzenie szczelnosci plus planowanie , glowica sprawna auto smiga już jak należy. Dziękuję wszystkim za rady i pomoc. Lapcie pare fotek guzików moich Pozdrawiam 🫡
  2. Kolego jak je oprozniles? Mógłbyś to opisać ?? Byłbym wdzięczny W imadle jakoś je ściskałeś? Odrazu za jednym razem całkiem ścisłes czy np troche scisles , odpusciles i zas scisles ?
  3. Witam wszystkich po dłuższej przerwie . Jako ze za moją glowice zeby Ją naprawić liczyli sobie za dużo u mnie w okolicy to szukałem przez ten cały czas dobrej używki i zakupiłem glowice ANB . Na dniach biorę się za montaz i pytanie do was odnośnie szklanek . Czy podczas składania szklanki trzeba opróżnic z oleju ? Jesli tak to w jaki sposob najlepiej je opróżnic ? Czy składać tak jak jest i przed odpaleniem odczekać np cala noc zeby się " ułożyły " i nie było sytuacji że podwieszony zawor będzie. Jedni mówią że oproznic i po odpaleniu się napełni a drudzy że składać jak jest i odczekać pare godzin. Pozdrawiam !
  4. Nie było mnie pare dni z braku czasu . W wolnej chwili troszkę oczyściłem glowice i na 3 cylindrze zawor wydechowy w takim stanie , najlepsze że 3 chodzil bez problemów a 4 który wyglada okej , nie chodził. Naprawa tego jednego zaworu ( wymiana gniazda, prowadnicy , zaworu , sprawdzenie szczelności plus szlif - 600 zl ) Na olx regenerowana glowica kompletna 1600 , ktoś się wypowie na temat tych regenerowanych ? Warte zachodu ? Czy lepiej naprawić ten jeden zawor i składać ?
  5. Przyjrzałem się dziś temu dokładnie i nie jest to pęknięte ani uszczerbane , było to mokre od resztek płynu. Cała glowica wyglada okej , nie widzę nigdzie okiem zeby było coś ulamane czy pęknięte. Oczywiście glowica pójdzie na honowanie i sprawdzenie jeszcze . Ale panowie powiedzcie mi jedno... czy jak ściągałem caly rozrzad przedni i tylni wraz z wałkami , lańcuszkiem i składałem to na nowo to powinno się wyciskać olej z hydropopychaczy ? Czy jest możliwe że miałem podparty zawor i dlatego samochod przy probie odpalenia mial przez parę sekund dźwięk jak by nie było kompresji i możliwe że dlatego nie palił też ten jeden cylinder ? Czytałem na jednym z forum że ktoś miał podobny objaw po tym jak zmienil napinacz łańcuszka że auto nie palilo na wszystkie gary i problemy z odpaleniem i że prawdopodobnie mial podparty zawor. Ktoś mi to wytłumaczy i wyjasni jak to z tymi szklankami ? Dzięki!
  6. Zdjęcia 4 cylindra. Ja nie widzę zeby było coś ukruszone czy pęknięte albo jestem ślepy 🤯
  7. Plynu nie ubywało wlasnie i nie wiem o które miejsce chodzi ? Mógłbyś na zdjeciu zaznaczyć to przyjże się temu bliżej na żywo.
  8. Zrobię jak mówisz, zamknę jeszcze zawory i zaleje po kolei i zobaczę.
  9. Panowie glowica zdjęta i o dziwo wygląda to tak . Myślałem ze będzie jakiś zawor pęknięty czy coś grubszego a tu gołym okiem nie widzę zeby było coś uszkodzone . Kręciłem wałkiem i wszystkie zawory wyglądają okej , wszystko chodzi dobrze jak na chłopskie oko. Jedynie jak zakręciłem walem żeby 4 tłok zjechał w dół to taka dziwna maź żólta była na gładzi ( ostatnie foto ) Taka maź miałem w drugim aucie pod korkiem jak np male trasy robił. 🤷 Ręce mi już opadają i nie mam totalnie pojęcia co się tu odwaliło. Glowice zawiozę na splanowanie i żeby mi Ją sprawdzili i nie wiem co dalej 🤦🤷
  10. 9-9.5 ale było to mierzone na ciepłym ponieważ musiałem dojechać ponad 50km do znajomego plus nie byl to jakiś markowy przyrząd więc też temu nie można wierzyć w 100%. Wszystko się okaże jak w weekend glowica będzie zdjęta
  11. Początkowo u mnie też było najgorzej na zimnym a na ciepłym chodzil dobrze, miał moc , jezdzil ok więc 2 tygodnie nim jeszcze jeździłem bo musiałem złożyć zawieszenie w drugim samochodzie no a teraz po tych 2 tyg to już telepie nim dość mocno i na ciepłym, przy odpalaniu przez pierwsze sekundy dźwięk jak by nie było założonej swiecy i już nawet na wysokich obr nie chodzi dobrze tylko przerywa. Tak że chyba faktycznie glowica do roboty , w weekend będę miał klucz do odkrecenia glowicy to będzie wszystko wiadomo ...
  12. A jeszcze jedno pytanko czy ten rozrząd tylni na walkach jest dobrze ustawiony ? Ponieważ na rowno w oczkach nie zgadza się w 100% ale kiedys mając AEB również minimalnie się wychylało poza znak .
  13. Byłem u znajomego i na ciepłym kompresja na 1,2,3 po 9.5 bar a na 4 cylindrze 9. Na zimnym nie mam jak zmierzyc na chwilę obecną. Będę ściągać glowice tylko czekam az mi przyjdzie klucz bo tam jest ten RIBE M10 którego nie mam. Dam znać jak rozbiorę i glowica będzie na stole .
  14. Witam wszystkich . Na wstępie chciałbym dodać że nie jestem mechanikiem więc proszę też o wyrozumiałość. A wiec do rzeczy , mam problem z A4 B5 1.8T APU. Gdy odpale auto to nie chodzi 4 cylinder i zero reakcji na wyjecie cewki , powyżej 2 tys obr dopiero zaczynał chodzić i auto normalnie jechało ale gdy tylko się zatrzymam to autem telepie i zaś nie chodzi 4 cylinder . W samochodzie mam cewki TFSI bo była kiedys konwersja robiona , zamienialem je miejscami , podmienialem na nowe cewki zapasowe , zmieniłem na nowe swiece PFR6Q , iskra jest na kazdym cylindrze , zmieniałem miejscami wtryski bo myślałem że może to wtrysk nie działa ale bez efektów... Ustawiłem od nowa rozrzad tylni jak i przedni - bez efektu a nawet jest jeszcze gorzej bo jak odpalam auto to dźwięk przez chwilę jak by nie było wkręconej swiecy i po chwili odpala ale chodzi dalej nie rowno , wyciągając cewki na kazdym cylindrze reaguje spadajac z obrotow i telepaniem a na 4 bez różnicy czy cewka włożona czy nie . Już nie mam pojęcia co się z tym stało i głupieje z tego wszystkiego . Kiedyś miałem 1.8t aeb i rozrzad w nim robiłem , grzebałem i chodziło zawsze a z tym nie mogę sobie poradzić. Panowie dobrze mam ten rozrząd ustawiony ? Coś jeszcze mozna sprawdzic co moglo by byc winne ? Czy pozostaje wyciągać glowice ? I ostatnie pytanie czy jeśli by się okazało że glowica uszkodzona to czy glowica AEB / ADR kompletna z walkami podejdzie zamiast APU ?
  15. Kolego potrzebuje wiedzieć jakie głowice podejdą z innych 1.8T . Ale możesz również napisać ile cenisz za swoją jak masz kompletna .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...