Skocz do zawartości

Grz3s1u

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Grz3s1u

Informacje

  • Imię
    Błażej
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    S4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    4.2 V8
  • Kod silnika
    BHF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć. Czy problemy związane ze zużyciem zaworków i uszczelki, oprócz dwu sekundowego tyrkotania po odpaleniu silnika, mogą również mieć związek z zatykaniem się odmy? Po zakupie zauważyłem że po chamowaniu silnikiem i dodaniu gazu puszcza chmurę z wydechu. Wymieniłem zawór odmy (pcv) dalej puszcza ale mniej, dołożyłem również łapacz oleju. Jak tydzień temu mocniej przyspieszyłem na autostradzie wyskoczył mi bagnet i zawór odmy buczy na wolnych obrotach, jakby ciągle puszczał ciśnienie, korek wlewu oleju jest lekko zasysany, również łapacz oleju zasysa powietrze po wykręceniu bagnetu z jego obudowy. Podczas wymiany zaworu odmy zauważyłem że na osłony silnika po ciekło około 100 ml oleju. Dodatkowo na dystansie niecałych 3 tyś zrobiłem dwie płukanki Tec 3000, plus antykoks Za drugim razem Płukanka Lm dlugodystansowa przejechałem 250 km, plus toptec Carbon X. Za każdym razem nowy filtr i olej Lm top tec 4100 5w40. Poprzedni właściciel miał wlany jeżeli dobrze pamiętam motul x-cess 15 lub 20w60. Post naprawdę dobry i pomocny, na wiosnę przymierze się do wymiany. Z góry dziękuję za odpowiedź.
  2. Cześć wszystkim. ;⁠) Pół roku temu wszedłem w posiadanie Audi S4 B6 w niezemskim kolorze ultra candy red. Do dołączenia na forum skłoniło mnie wiele fajnych rozwiązań które znalazłem. Pozdrawiam niebieski708, super rozwiązanie z kolektorem płytka carbonowa z dziurami dostępna na allegro, przepiękny mod za który zabiorę się na wiosnę. Aktualnie odstawiłem ją na sen zimowy. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...