Skocz do zawartości

Mozi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mozi

Osiągnięcia Mozi

0

Reputacja

  1. 18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne Pokazuje mi taki błąd. Wcześniej było do tego jeszcze 20.1 i 22.1, ale już zniknęło. Dodam jeszcze, że zmieniałem termostat i błędy zaczęły mi wyskakiwać dopiero po odbiorze od mechanika. I jeszcze jedna sprawa - dmuchawa na max nawiewie i niskiej temperaturze wieje jak powinna, przy wysokiej temp. leci ciepło, ale wieje już znacznie słabiej. Czy ktoś wie jak uporać się z błędem i ew. z tym słabym "dmuchaniem"?
  2. Trochę mnie tutaj nie było i też trochę się z tym namęczyłem. Odwiedziłem kilku mechaników, ale każdy chciał się zabierać za rozbieranie dechy, bowiem "trzeba zobaczyć, bo ciężko powiedzieć". Za zobaczenie żądali sobie średnio 400-500 złotych. Miałem ciągle nadzieję, że obejdzie się bez tego. I słusznie. Przejrzałem wiele stron na forum związanych z awarią nagrzewnicy i klimatronika. Zgodnie z zaleceniami sprawdziłem najpierw czerwoną "łapkę" - czy otwiera mi dopływ ciepłego powietrza. Szybko okazało się, że działa i problemu szukać należy gdzie indziej. Kolejną i ostatnią czynnością było płukanie nagrzewnicy i ponowne odpowietrzenie układu. W sobotę się za to zabrałem. Płukanie powtórzyłem kilkukrotnie, ale w zasadzie tylko przy pierwszym - pod prąd - wyleciało sporo syfu. Ku mojej wielkiej radości od razu zaczęło grzać i ponownie mogę cieszyć się żarem w trop... Audi:) Dodam, że jest jak było wcześniej i zgodnie z moimi przypuszczeniami - stało się to przez niedokręcenie obejm i stratę całego płynu. Wessała mi nagrzewnica cały syf z obiegu i się zapchała. Zanim cokolwiek się zrobi i gdziekolwiek pojedzie, warto poczytać stosowne wątki, bowiem zaoszczędzić można nie małe pieniądze. Dziękuje wszystkim za pomoc i przydatne uwagi:)
  3. Nie szukam winnych i daleki jestem od tego, by na siłę kogoś osądzać. Na gaz wydałem jednak nie małe pieniądze i nie stać mnie na pokrywanie szkód, które wynikły przy jego montażu. W poniedziałek jadę najpierw do gazowników, a później sprawdzić wszystko VAG-iem i na pewno wybadam opcję, które mi podaliście. Za co gorąco dziękuje. Liczę, że uda się to załatwić bez dobierania się do wnętrzności samochodu. Jeśli wystarczy reset klimatronika to będę zadowolony. Ps. Jeszcze jedna sprawa (może to wniesie coś nowego do dyskusji). Po rozgrzaniu się silnika do 90st. i po włączeniu nawiewu ciepłego powietrza na jedną kreskę czuć lekkie, ciepłe dmuchanie. To jednak po kilku sekundach mija. Po podkręceniu wentylatora leci już mróz... Pzdr
  4. Zamontowany jest na listwie - z lewej strony kierownicy. Jeśli uważasz, że nie do końca jest to ich wina, to ja mam pytanie - czy jeśli popsuło się coś związane z otwieraniem klap, to czy mogło się to stać przez zapowietrzenie całego obiegu?
  5. Głupie komentarze sobie daruj. Jak coś spieprzyli to niech ponoszą za to odpowiedzialność. Wymiany kół na zimówki, czy kupna nowego radia od nich nie wymagam.
  6. Gaz zakładałem na Lutyckiej 97. Samochód stał wczoraj cały dzień u gazownika i stwierdził on, że układ jest odpowietrzony, nagrzewnica grzeje i płyn wylatuje gorący. Jego zdaniem nie grzeje bowiem klimatronik nie otwiera dopływu ciepłego powietrza. Reasumując - spieprzyło się coś pod deską. Ich szef twierdzi za to, że to nie jest nic "gazowego" i nie spieszy mu się by pokryć koszta. Cholera wie co teraz z tym zrobić. Jak naprawić i co zrobić by to gazownicy wzięli na siebie koszta...?
  7. Fakt - na początku jak nie dokręcił obejm to płyn uciekał. Teraz wszystko jest dokręcone i wydaje mi się, że również odpowietrzone - dziurką na wężyku odprowadzającym płyn z nagrzewnicy nie leci już powietrze. Płynu także jest sporo. Na całą operacje odpowietrzania zużyłem blisko siedem litrów. Nadal nic. Obecnie samochód odprowadziłem do gazowników. Mam do odebrania na 17:00. Zobaczymy co zrobią. Mam nadzieję, że nie zblokowało się coś w nagrzewnicy i nie będzie trzeba dechy ściągać...
  8. Klimatronik - przed założeniem gazu wszystko działało jednak jak należy. Dwie minuty i w samochodzie można było siedzieć w samych gaciach:)
  9. Witam, mam pewien problem. Audi A4 - B5 - 1,6 - po założeniu instalacji gazowej (sekwencja) przestało mi grzać w kabinie. Okazało się, że węże, do których się mechanicy podpięli nie zostały odpowiednio zabezpieczone (nie dokręcili obejm) i przez to cały układ się zapowietrzył (zrobiłem na tym blisko 1200 km). Dzisiaj wszystko zostało odpowietrzone i nadal nic. Ciągle leci zimne powietrze mimo tego, że wszystkie węże są ciepłe. Do i z nagrzewnicy leci nagrzany płyn. Co z tym fantem zrobić?
  10. Witam, Jako, że od kilku miesięcy jestem posiadaczem A4 B5, postanowiłem wreszcie poszukać forum, na którym będę mógł znaleźć odpowiedzi na zadawane sobie czasem pytania. Tak właśnie trafiłem tutaj i nie żałuję. Jako, że do przeglądania info dla wtajemniczonych trzeba się zarejestrować i ładnie przedstawić, to właśnie to czynię Jeszcze raz witam i życzę miłego dnia:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...