Skocz do zawartości

jogi1978

Pasjonat
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jogi1978

Osiągnięcia jogi1978

0

Reputacja

  1. Nie w ASO bo nie mieli. Uszczliłem je na giełdzie Mysłowickiej z pośród kilku dziesięciu badziewi po 80zł ,te wydały sie na pożąde ,ale kosztowały 180zł
  2. To ja wiem ,że zmienia sie biegi na kolejny kiedy mniejszy już nie może dalej ,problem że autko więcej pali ON.Pytanie czy nieco wcześniejsza zmiana przed osiągnięciem szczytu obrotowego danego biegu można przeżuwać na koleiny , bez konsekwencji ,że coś po pewnym czasie w silnik się zajedzie lub nawali ,bo tak a nie inaczej jeżdżę.
  3. MAM motor 1.9tdi (AVF) 130PS,6 BIEGóW. I pytanie ,czy jeżeli zmieniam biegi na dość niskich obrotach często nie przekraczające 16000obr-1700obr. (ale nie dusze silnika) Czy taka jazda szkodzi czy te silniki najlepiej sie czują jeśli depnie sie 2000obr i zmiana biegu .kolejne 2000obr. i zmiana biegu. Wiem tylko że jeżeli staram sie jeździć na niskich obrotach to autko jest bardzo oszczędne.ale nie wiem czy nie szkodzi to silnikowi.
  4. A no dzięki za podpowiedz właśnie zrobiłem "Output Test" pod 17- Instruments i faktycznie jest tam test dźwięku buzzera.Ale lipa cicza echo. nie mam dźwięku czy to oznacza że jest spalony .czy da sie jakoś wzbudzić jakimś kodowaniem.jaeśli tak prosił bym o proste wytłumaczenie zagadnienia na PW. DZIęKI [br]Dopisany: 03 Listopad 2008, 16:36_________________________________________________ Wybacz moją nie wiedzę ,ale co to oznacza i co by to miało w praktyce zmienić w zachowaniu świateł
  5. Mam pytanko czy jeżeli zakupie przełącznik z dodatkową funkcją "auto" i wymienię go ze starym bez funkcji "auto" będzie spełniał swoją funkcje bez dodatkowych kodowań Vagiem i podmieniania przekaźników. bo nie jestem mocny w tych sprawach vagowych :-) .A zresztą z tym kodowaniem świateł vagiem z tego co czytałem też są małe problemy. pytam o wyłącznik ponieważ buzzer świateł przestał mi sygnalizować o nie wyłączonych światłach i ciągle zapominam o włączeniu świateł .przyzwyczajenie z poprzedniego samochodu gdzie miałem auto.
  6. Rozumiem że jeżeli wymienię stary na nowy przełącznik z tym że z dodatkową funkcją "AUTO" światła będą sie same wyłączały po wyłączeniu silnika ??? Pytanie czy ten przełącznik z dodatkową funkcją "AUTO" będzie pasował do instalacji ,gdzie nie było funkcji "auto"
  7. Od jakiegoś czasu przestał mi działać buzzer przypominający o nie wyłączonych światłach mijania. Pod jakim adresem można sprawdzić sprawność buzzera. Programem VAG-COM A tak z ciekawości słyszałem od jednego z mechaników ,że jest możliwość zaprogramowania "komfortu" tak a żeby to światła wyłączały sie automatycznie po wyłączeniu silnika czy ktoś to potwierdza. Bo powiem wam szczerze że denerwuje mnie ciągłe pamiętanie i oglądanie sie za autem po wyjściu czy wyłączone są światła.
  8. ok schowek otwarty zgodnie z opisem twoim ,zapadki pod pokrywą boczną kokpitu. Pytanie teraz jak se dostać do samego mechanizmu samej klamki ,który jest schowany w zabudowie klapy schowka . nie widzę żadnych śrub. czy osłona jest na zaczaki??
  9. Czytałem FAQ i nie ma tam konkretnej odpowiedzi w jaki sposób otworzyć schowek tylko jak go można wyciągnąć kiedy jest już otwarty. problem w tym że nie mogę go tworzyć .Dziś rano chciałem otworzyć schowek ,pociągałem za Klamkę schowka, usłyszałem mały trzask jakby coś odpadło od mechanizmu otwierającego schowek.Klamka teraz chodzi luźno .próba otwarciem kluczykiem nic nie daje ,a więc ;(.może jakiś sposób macie na otwarcie bezinwazyjne schowka??.
  10. A więc tak wzmacniacz radiowy zamontowany jest w bagażniku pod klapą boczną po stronie kierowcy ,tuż nad czytnikiem cd od nawigacji DX . Do wzmacniacza jako antena jest podpięta tylko jedna mała szybka tuż nad wzmacniaczem czemu nie dwie szyby boczne ,3 przewody am,fm i jeszcze przewód v coś tam już nie pamiętam (więc samą anteną są druciki wtopione w szybkach. ) Z czystej ciekawości sprawdziłem do czego jest podpięta szybka boczna od strony pasażera , a tu ku mojemu zdziwieniu , owszem są przylutowane tym razem 2 przewodziki , I co z tego jeżeli są obciekę dł kabelków 1cm i nie wiadomo czemu .Wygląda na to ,że nigdy nie były podłączone do wzmacniacza jako druga antena. MMM jeżeli radio super odbiera na tej jednej szybce ,to logicznie myśląc po podpięciu jeszcze jednej szybki powinno odbierać satelite :mysli: :polew:
  11. OK. dzięki.czyli samą anteną radiową są tylko te dwie boczne małe szybki bez tej tylnej dużej? Jutro poszukam tego wzmacniacza w bagażniku pod klapą ,ale którą ? rozumiem ,że klapą drzwiową :>. czy może klapą jaką mam po prawej stronie jest klapa odsłaniająca wzmacniacz audio + subwofer.
  12. niedawno zmieniłem radio chrusa na .multimedialne lcd 7' z tv itd. problem z niegrającymi tylnymi głośnikami rozwiązałem . antena radiowa rozwiązana (separator). teraz pozostała mi antena tv chciał bym wykożystać oryginalną antene radiową . i podpiąc sie osobnym przewodem do samej anteny omijając wzmacniacz radiowy . Mam dość mocny 24decybeli wzmacniacz tv .chcę wpiąć wzmacniacz pomiędzy wzmacniacz radiowy audi a samą anteną.Bo antena super odbiera. problem w tym że nie wiem co jest samą anteną czy płetwa GPS na dachu od małej nawigacji DX. czy jak słyszałem że ponoć ogrzewanie szyby tylnej i małych szybek po bokach z tyłu to właśnie antena radiowa.czy ktoś to potwierdza.????[br]Dopisany: 05 Wrzesień 2008, 20:06_________________________________________________OK prawie jestem pewny na 99% że w avancie antena radiowa jest podpięta i wykorzystuje druciki ogrzewania tylne szyby i chyba też bocznych ??. pytanie teraz gdzie mam wzmacniacz radiowy ukryty bo nie chce wypinać całej tapicerki tylnej.
  13. Nowe fele na wiosne ,ale to już wiesz .Później po cichu myślę :mysli:o wymianie kierownicy na s-line. Dokładki zderzaków raczej nie będe malował bo nawet pasują takie jakie są.Może jakieś propozycje :> a bym zapomniał .oczywiście klubowe ramki do tablic rejestracyjnych .Masz takie -WąSKI??
  14. ok RADIO CHULA .Kupiłem poprostu lipny separator.teraz mam dobry .Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...