Skocz do zawartości

Bartoszcze

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bartoszcze

Osiągnięcia Bartoszcze

0

Reputacja

  1. W końcu znalazem bezpiecznik. :> Trzeba zdemontować plastik pod kierownicą i nad pedalem sprzęgla znajduje się jeszcze kilka bezpieczników. Jeden z nich jest od zapalniczki w bagażniku. Milej zabawy.
  2. Dzięki za szybką wysyłkę, książeczka doszła i jest ok, Dzięki jeszcze raz
  3. Próbowalem z rapida ale sie nie da sciagnac wiec jesli to nie problem to prosilbym jeszcze na [email protected]
  4. Oryginalny wzmacniacz itak jest lipny więc lepiej daj sobie z nim spokój (chyba że masz BOSE). :gwizdanie:
  5. Naj prościej będzie pociągnąć osobne kable do głośników tylnych. Ale wtedy ominiesz wzmacniacz. Jeśli chcesz podłączyć przez wzmaka to musisz mieć w radiu osobne wyjście przedwzmacniacza. Jeśli go nie masz to zostaw w spokoju fabryczny wzmacniacz (bo i tak jest do niczego) i podłącz kablami bezpośrednio pod głośniki. To jest najprostsza metoda bez wielkich nakładów finansowych. Kupujesz tylko kabel, albo wykorzystujesz te które prowadzą do wzmacniacza.
  6. Witam, Mam wrażenie że mój automat utrzymuje za wysokie obroty silnika. Przy spokojnej jeździe obroty oscylują między 1800 - 2500 obr/min. Wydaje mi się że to za dużo. Dla porównania miałem wcześniej mercedesa 2,2 cdi w automacie i obroty utrzymywały się między 1500 a 2000 obr/min. Różnica jest także w spalaniu. Mercedes w trasie: 4,7-5,5 , Audi w trasie: 6,5-7,5. Czekam na Wasze opinie na ten temat, bo nie wiem czy ze skrzynią jest coś nie tak czy po prostu komputer sterujący jest tak zaprogramowany.
  7. Wcale nie...! Miałem Mercedesa 190 (W201) i nie rdzewiał tak. Jeszcze po nim następna C klasa (W202) była jak prawdziwy mercedes. I dopiero wtedy się skończyło. Od okularników mercedes stracił to coś...
  8. Jak ktoś szuka merca to polecam tego... Ładnie oklejony i raczej tanio pójdzie... [br]Dopisany: 04 Październik 2008, 14:14_________________________________________________Zapomniałem podać link z wrażenia: http://www.motoallegro.pl/item449293923_mercedes_rdzewiejacy_bubel.html
  9. U mnie na vag-u wyskoczył błąd czujnika prędkości skrzyni biegów (ten po lewej stronie), natomiast gdy odłączyłem tą drugą wtyczkę po drugiej stronie, to na vagu wyskoczył kolejny błąd, (brak komunikacji z czujnikiem obrotów skrzyni biegów). Takim sposobem wybadałem który to czujnik jest walnięty. Będzie jutro więc się przekonam. Po podłączeniu tego drugiego czujnika błąd znika, więc chyba jest sprawny.[br]Dopisany: 29 Wrzesień 2008, 20:54_________________________________________________Czujnik założony i jak narazie wszystko działa :> . Mam nadzieje że na tym się skończy. Dzięki wszystkim za pomoc . Pozatym przy okazji, będąc w ASO dowiedziałem się że moje audi miało wymieniany olej w skrzyni rok temu (jeszcze w Niemczech), więc nie musze go wymieniać.
  10. Zamówiłem czujnik już w piątek, ale będzie w ASO dopiero we wtorek. Koszt 176zł. Mam nadzieję że to tylko to. A Ty kupiłeś czujnik w ASO?? Pytałem w sklepie i kosztuje 80zł. Ale jednak wole orginał.
  11. ok. W takim razie gdzie on się znajduje i jak wygląda, może spróbuje go wymontować (jeśli jest gdzieś na wierzchu...) i przynajmniej wizualnie sprawdze czy wszystko w porządku. I jeszcze jedno pytanie...(może głupie) czy kasować wagiem błąd czy i tak to nie ma sensu.
  12. A wilgoć to bardzo możliwa sprawa. Kiedy to się działo to padał przez całą drogę ulewny deszcz. Może poprostu coś zamokło... W takim razie sprawdze wszystkie wtyczki przy skrzyni. Może któraś nie łączy [br]Dopisany: 21 Wrzesień 2008, 17:34_________________________________________________I znowu skrzynia weszła w tryb awaryjny. Sprawdziłem wszystkie wtyczki przy skrzyni, ale nic to nie dało. Dzisiaj zamówiłem kabel do VAG'a ( http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=441008610 mam nadzieje że dobry będzie...może ktoś się wypowie na jego temat ), więc jak go dostanę to zaraz sprawdzę co jest nie tak.[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2008, 19:53_________________________________________________Dostałem VAGa i od razu sprawdziłem co jest grane. I wyskoczył mi taki błąd: 297 Przetwornik prędkości skrzyni biegów-G38 brak sygnału Co to ma znaczyć?? Pomóżcie bo autem w trybie awaryjnym nie można jeździć a ja nie mam czym jeździć do pracy.
  13. Nie świecą mi się wszystkie literki, tylko to w którym polożeniu jest`wybierak. A poza tym skrzynia już dziala poprawnie. Ale niepokoi mnie to. A to że jechalem autem w takim stanie to dlatego że po prostu musialem. Zastanawiam się czy nie wymienić oleju w skrzyni. Nie wiem czy poprzedni wlaściciel wymienial. Może to być od tego??
  14. Witam. Mam duży (przynajmniej dla mnie) problem. Mianowicie skrzynia (zwykły automat) nie używa innych biegów, oprócz trojki. Rusza z 3 i cały czas jedzie na tym jednym biegu. Zaczęło się to dzisiaj. Nigdy wcześniej nie miałem żadnych problemów ze skrzynią. A dzisiaj rano taki problem. Tzn. Przy ruszaniu wysokie obroty (ok 3 000 obr/min) i auto powoli rusza. (jakby na półsprzęgle) Przez większość trasy (tzn około 250 km) auto jechało na tym jednym biegu. Dopiero jak już wracałem ostatnie (50 km) wszystko wróciło do normy. Mam nadzieje że to była tylko chwilowa usterka, ale itak jestem lekko przestraszony. Czekam na jakieś komentarze i sugestie co mam z tym zrobić i przede wszystkim czy można z czymś takim jeździć!! * stosuj wlasciwy prefix [Musashi]
  15. Jest pokazane jak wyjąć panel starego typu. A ten co ja mam jest deczko inny. Po ściągnięciu ramki widać 4 śrubki 8mm. Dwie na górze w miejscu radia, i dwie na dole w dolnych rogach klimatronika (one trzymają popielniczke i nie mają nic wspólnego z klimą). Odkręciłem wszystkie i nadal panel nie zejdzie. Muszą być jakieś zatrzaski ale nie mam pojęcia gdzie... [br]Dopisany: 16 Sierpień 2008, 13:44 _________________________________________________Już mam! :> Nie trzeba odkręcać żadnych śrubek. Trzyma się na samych zatrzaskach. Dwa na górze trzeba odciągnąć i mocno pchnąć z tyłu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...