Skocz do zawartości

majster

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O majster

Osiągnięcia majster

0

Reputacja

  1. Wczoraj odpiąłem aku na ponad godzinę. Przeczyściłem przepływkę zmywaczem w sprayu. Zapaliłem i chodził dobrze do dzisiaj do południa. Znów nie chodzi jak trzeba na PB95.
  2. Jutro podam dokładnie komunikat z Vag odnośnie tego błędu 00515. Dzisiaj wlałem 10 litrów świeżego paliwa na Shellu Pb95 ulepszone i coś tak jakby lepiej się zbierało.
  3. Witam. Mam A4 b5 silnik 1.8 ADR 125 KM. Instalacja gazowa BRC 2 generacji. Na gazie auto chodzi ok. Problem jest na benzynie. Nie wchodzi na obroty. Jak wcisnę gaz to go dławi i za chwile wchodzi ale z oporami. Podczas jazdy auto zrywa. Przepustnica wyczyszczona, zaadaptowana. Na VAG pokazuje błąd 00515 czujnik halla. Po odłączeniu wtyczki od czujnika halla silnik działa bez zmian. Odłączyłem jeszcze wtyczkę od przepływki i też bez zmian. Odłączyłem na chwilę jeszcze wtyczkę obok przepływki z takiego małego ustrojstwa i silnik chodzi bez zmian ani lepiej ani gorzej. Patrzyłem do filtra powietrza i jest ok. Koledzy pomóżcie co to może być. Jakieś pomysły?
  4. Wczoraj pojeździłem na samej benzynie i dzisiaj nie śmierdziało. Teraz jeszcze dla zdiagnozowania powodu robię tak, że ściągnąłem kable z elektrozaworu na filtrze gazu i z reduktora, włączam zapłon na przełączonym na gazie. Sprawdzę za jakąś godzinkę czy śmierdzi i podłącze kable na filtrze i znów zapłon kilka razy włączę. Może się uda zdiagnozować ---------- Post dopisany 15-08-2012 at 13:03 ---------- Poprzedni post napisany 09-04-2012 at 09:55 ---------- Koledzy wznawiam temat. Diagnoza z ostatniego postu nic nie wykazała. W samochodzie nadal po postoju śmierdzi gazem. W maju kupiłem zestaw naprawczy do reduktora. Wszystko wymienione. Ostatnio zauważyłem, że po tankowaniu na stacji na której wcześniej nie tankowałem tak jakby mniej albo nawet wcale nie śmierdziało. Czy tankowany gaz a raczej jego proporcje mieszania mogą mieć jakiś wpływa na to czy go czuć czy nie?
  5. Po podpięciu vaga nie ma błędów. Ostatnio wziąłem go na przegląd poza terminowy i amortyzatory ok ponad 60%. Zastanawiam się nad półosiami i przegubami wewnętrznymi. Jeden z kolegów w poście wyżej też o tym wspominał. Może coś z nimi.
  6. Przy innych prędkościach nic nie drży. Opony i felgi też odpadają bo na zimowych to samo.
  7. Witam. W samochodzie występują drgania całego auta jedynie przy prędkości 70-75 km/h nieważne, na którym biegu jadę. Niezależna jest wysokość obrotów silnika. Zależne tylko od prędkości. Spotkał się ktoś z takim problemem? A4 B5 1.8 ADR + gaz. Pozdrawiam
  8. Chyba zacznę od wymiany czujnika halla. Może uda się od kogoś pożyczyć. Dam znać czy odniosło skutek.
  9. Punkty na rozrządzie grają idealnie i nie ma możliwości żeby zostało przesunięte. A może tak być, że na LPG chodzi idealnie a na benzynie źle przy złym założeniu rozrządu?
  10. Czujnik wałka nawet nie dotykałem bo to pod pokrywą oddzielną chyba że nie o nim myślę. Wtyczka podłączona.
  11. Sprawdzę filtr paliwa i zobaczymy czy coś pomoże.
  12. Witam. Auto mam z silnikiem 1.8 benzyna + gaz ADR. Przyszedł czas na wymianę rozrządu. Rozrząd wymieniłem bezproblemowo, wszystkie znaki się pokrywają i jest ustawiony ok. Przy okazji wymieniłem filtr powietrza, wyczyściłem przepustnicę bez wyciągania, parownik zregenerowany przez zestaw naprawczy BRC i wymieniony filtr gazu. Pierwsze odpalenie na benzynie. Wszystko niby ok. Problem w tym, że wchodzi na obroty z opóźnieniem. Coś jakby go dławiło. Podłączyłem VAG i ukazał się błąd, którego nigdy wcześniej nie miałem: 1 Fault Found: 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 30-00 - Open or Short to B+ Błędu nie można skasować, pojawia się na nowo. Kasowany przy zapalonym silniku. Dziwne jest to, że samochód na gazie pracuje bardzo dobrze. Koledzy co to może być?
  13. Kolego jaki ma login użytkownik allegro od którego ty kupiłeś?
  14. Witam. Dziwny problem z lpg. Instalacja BRC bez sekwencji. Po postoju ok. 1h lub dłużej śmierdzi gazem wewnątrz samochodu. Najbardziej czuć rano jak wsiadam do auta. Byłem u gazownika sprawdzane było 2x czujnikiem gazu i pianą do wykrywania nieszczelności. Nic nie wykazało tylko, że sprawdzane było na włączonym silniku i chwilę po zgaszenia auta. Kilka razy sam rano sprawdzałem pianą z mydła. Żadnej nieszczelności. Obwąc**jąc samochód ewidentnie czuć z bagażnika. Pod maską nie czuć gazu. Przy zderzaku wypuściłem przez zawór gaz od zderzaka do butli. Dalej śmierdzi. W samochodzie nie mam kata. W zamian mam wspawany tłumik przelotowy. Nie mam pojęcia co to może być. Może koledzy macie jakieś pomysły?
  15. Kupiłem tłumik przelotowy (link podany w pierwszym poście) wspawałem zamiast rury, która była wspawana za katalizator i już nie ma metalicznego dźwięku. Nie jest idealna cisza ale jest znacznie lepiej. Pewnie już tak zostanie. Koledzy dzięki za wszystkie odpowiedzi. Zamykam temat. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...