Skocz do zawartości

gosc2500

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gosc2500

Osiągnięcia gosc2500

0

Reputacja

  1. Bardzo dziękuję za pomoc i ważne dla mnie informacje. Pozdrawiam, Wesołych świąt i szerokości na drodze.
  2. Witam i proszę o pomoc. Mam zniszczone przednie fotele z mojej a4 b5 Avant z 96r. Czy fotele z Avanta a4 b5 po lifcie z podgrzewaczem podejdą do mojej bez przeróbek? Dziękuję za pomoc i wsparcie. Pozdrawiam
  3. I dlatego bardzo dziękuję, tam też szukałem dopiero tetaz bo wcześniej czasu brakowało. Raz jeszcze DZIĘKI !!! Wysłane z mojego myPhone_AXE_LTE przy użyciu Tapatalka
  4. Witam, winowajca czarnej chmury i braku mocy zlokalizowany Wysłane z mojego myPhone_AXE_LTE przy użyciu Tapatalka
  5. Witam. Chyba nie do końca tak jest z tym dymieniem. Tez mam silnik AFN i przebieg dochodzi do 300 i właśnie niedawno zaczęło mi dymić . Wcześniej aż dziw ale ciężko było wydusić z niego żeby zaopcuł. Miesiąc temu czyściłem Turbo i zaczęło się dymienie. EGR też miałem zatkany i zastany- teraz chodzi. Wykapowałem że początek wtrysku mam 62-63. Czy to może być przyczyną czarnej chmury??? Wysłane z mojego myPhone_AXE_LTE przy użyciu Tapatalka
  6. Proszę analize logów dynamicznych dla Passata z 2001r -kod silnika AVF log 01 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM log 02 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi zrobione dwa razy- grupa 011. Dziękuję
  7. zamiast kombinować z punktakami wiertłami i kluczami do rur proponuję ze zwykłego kawałka blachy np 4mm wyciąć klucz płaski o rozstawie 46mm i po kłopocie z blokowaniem wiskozy. Powodzenia
  8. gosc2500

    Jakie tarcze i klocki?

    Dziękuje za podpowiedzi i sugestie. Dzisiaj sprawdziłem obie tarcze i obie są deko "walnięte" - prawa więcej, lewa mniej. Czy cena podana na stronie którą poleciłeś jest ceną za jedną tarcze- 1szt ? czy to komplet na jedną oś? Pozdrowionka
  9. gosc2500

    Jakie tarcze i klocki?

    Witeczka Wszystkim Jakie jest Wasze zdanie na temat tarcz do przodu BREMBO ?? Z góry odradzam FEBI - w zeszłym roku w wakacje kupiłem, przejechałem jakieś 10tyś km i już do wymiany - skrzywione biją jak diabli :/ Nie wiem czy trafiłem na jakieś wadliwe czy one po prostu są takie kiepskie. Pozdrawiam i z góry dziękuje za rady i opinie.
  10. Witam Udało się, autko zapaliło. Wychodzi na to że "goldik" dając 1% wygrał bezwarunkowo. Faktycznie musiał się jakoś zapowietrzyć, w jaki sposób dalej nie wiem ale ważne że chodzi. Dostał nowy pasek rozrządu i filtr paliwa. Po podpięciu vag-a wygląda na to że został tylko kąt wyprzedzenia do regulacji bo teraz ma 053-055 deczko opóźniony ale to pewnie przez demontaż i montaż pompy. Bardzo dziękuje za podpowiedzi i rady. "goldik" - wielkie pokłony dla Ciebie!!! P.S. szkoda że od początku nie zrobiłem wymiany filtra i odpowietrzenia pompy, no cóż człowiek uczy się na błędach Pozdrawiam i życzę jak najmniej kłopotów z furkami
  11. Witam Pompa wróciła od "pompiarza". Posprawdzał na wszystkie możliwe sposoby i...... pompa jest OK! Wszystko pięknie pracuje(nie dostała paliwa więc nie podała na wtryski). Koszt przeglądu 120zł. Niczemu nie jest winna. Nie wiem czy teraz się cieszyć czy nie Muszę teraz doszukać się przyczyny dlaczego ona nie dostaje paliwa? Zaczynam się zastanawiać czy najprostsze rozwiązanie nie jest w tym przypadku najbardziej prawdopodobne tj. wymiana filtra. Dzisiaj zabieramy się za składanie, damy nowy filterek i zobaczymy co dalej. Jeżeli faktycznie to okaże się filtr to jak to możliwe że stało się to tak nagle? A może znacie jeszcze jakieś przekaźniki odpowiedzialne za doprowadzenie paliwa do pompy? Ja sprawdzałem te przy komputerku pod maską i są OK. Dziękuje Wszystkim za zainteresowanie i podpowiedzi. Proszę o kolejne Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 14:45 ---------- Poprzedni post napisany at 14:12 ---------- Jeszcze mam takie pytanko związane z elektrozaworem na pompie. Jak przekręcam kluczyk w stacyjce na poz 1 to elektrozawór dostaje prąd bo sprawdzałem na żarówce, ale po jakiś 5-6 sek gaśnie. Pytanie czy prąd na tym elektrozaworku ma być cały czas, czy tylko przy starcie?
  12. Witam ponownie Jestem dzisiaj po rozbiórce mojej A4 i okazało się że: rozrząd - nie jest przestawiony (jest na znakach), przekaźniki - dobre, elektrozawór na pompie- dobry (był podmieniany tak jak i przekaźniki), Pompa odpala na "PLAK-u" ale gdy się wypali to gaśnie, po zluzowaniu nakrętek na wtryskach z żadnego nie cieknie Wniosek nasuwa się jeden ..... ehhh.... pompa do regeneracji Pozdrawiam
  13. nie wiem czy dobrze sie rozumiemy, sugerujesz ze mialem malo paliwa i dlatego sie zapowietrzyl? nie jest to mozliwe mam 3/4 baku wiec nie ma takiej opcji
  14. Sprawdziłem na zgaszonym silniku kąt wtrysku i wyskoczyła wartość w grupie 000 pozycja 2 wartość :038 Nie wiem na ile jest to wartość wiarygodna ponieważ nie mogę go odpalić i może to jest jego ostatnia zapamiętana pozycja. Co o tym myślisz? Pozdrawiam ---------- Post dopisany 30-07-2012 at 11:05 ---------- Poprzedni post napisany 29-07-2012 at 19:03 ---------- Czy może mieć coś wspólnego kąt wyprzedzenia wtrysku z przeskoczonym paskiem rozrządu?? Czy jedno od drugiego jest zależne? Dzięki za odpowiedzi i rady. pozdrawiam
  15. Nie, nie nic z tego żaden "popych" nie wchodzi w grę. Wróciłem w piątek z pracy i zgasiłem normalnie autko a w sobotę już nie zapaliło . Dzięki za poradnik, ale już jestem w jego posiadaniu od dłuższego czasu. Dzięki i pozdrawiam ---------- Post dopisany 30-07-2012 at 11:05 ---------- Poprzedni post napisany 29-07-2012 at 20:07 ---------- Witam Czy może mieć coś wspólnego kąt wyprzedzenia wtrysku z przeskoczonym paskiem rozrządu?? Czy jedno od drugiego jest zależne? Dzięki za odpowiedzi i rady. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...