
brrunon
Pasjonat-
Postów
29 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O brrunon

-
kłopot w tym, że vag powyżej około 20 km/h zrywa połączenie ze sterownikiem abs, a te szarpanie objawia się przy większych prędkościach
-
Ciśnienie ok, opony cztery takie same w stanie bdb 1,5 roku, tarcze hamulcowe i klocki przód i tył wymienione w ciągu ostatniego roku. Jakiś czas temu miałem wymieniany prawy przegub, znalazłem na forum wątek, w którym ktoś sugerował, że może być niewłaściwy przegub i czujnik niewłaściwie zlicza prędkość koła. Problem w tym, że przegub jest ok firmy matelli, może muszą być dwa takiej samej firmy ? może jest jakaś różnica w wykonaniu tej koronki/zębatki ? i czujnik wariuje ? Nie chcę w ciemno wymieniać przegubu jeżeli to może nić nie dać ;-)
-
Witam. Mam problem z ESP. Podczas wytracania prędkości (bez dodawania gazu) przy około 2000-2200 tysiącach, obroty nie spadają płynnie tylko nimi rzuca i czuć lekkie szarpanie samochodu. Gdy ESP jest wyłączone problem znika. ? Podłączałem VAGa i nie było żadnych błędów, ani z silnika ani z ABS. Dziękuje z góry za odpowiedź
-
Dodam tylko, ze problem znika gdy wyłączę ESP. W międzyczasie wymieniałem prawy przegub i czyscilem EGR, potem pojawiły sie te objawy ale to chyba przypadek?
-
Witam Mam dokładnie takie same objawy. Po podłączeniu VAG-a zero błędów, z logów mechanik wywnioskował, że problem jest z pompowtryskiwaczami, mają duże korekcje i "leją" za dużo czyli jak to mówią "kończą się". Objawem było też zwiększone zużycie paliwa. Zrób logi i sprawdź grupę 013 silnika. Nie wiem na ile jest trafna ta diagnoza, pompek na razie nie zmieniałem, może ktoś z ekspertów wypowie się. Pozdrawiam
-
U mnie tez był świerszcz, okazało się że przewody od klimy poluzowały się - wypadły z uchwytu (te za filtrem powietrza przy błotniku), wystarczy przytrzymać ręką i już będziesz wiedział czy to to. Paradoksalnie dzwięk było słychać jakby pochodzi z wewnątrz autka, a tu przez rezonans przenosił się aż z pod maski
-
błędów żadnych nie ma, zamieszczę logi niestety tylko statyczne w tym momencie, może uda ci się ocenić przepływomierz Grupy: 01-000 - http://vaglog.rtnet.pl/brrunon_18541.html Grupy: 01-001 - http://vaglog.rtnet.pl/brrunon_18540.html Grupy: 01-003 - http://vaglog.rtnet.pl/brrunon_18535.html Grupy: 01-004 - http://vaglog.rtnet.pl/brrunon_18531.html Grupy: 01-007 - http://vaglog.rtnet.pl/brrunon_18532.html Grupy: 01-013 - http://vaglog.rtnet.pl/brrunon_18533.html Grupy: 01-018 - http://vaglog.rtnet.pl/brrunon_18537.html Grupy: 01-023 - http://vaglog.rtnet.pl/brrunon_18538.html Grupy: 23 003 - http://vaglog.rtnet.pl/brrunon_18542.html Grupy: 000 Basic Setting - http://vaglog.rtnet.pl/brrunon_18534.html Grupy: 003 Basic Setting - http://vaglog.rtnet.pl/brrunon_18539.html Grupy: 011 Basic Setting - http://vaglog.rtnet.pl/brrunon_18536.html
-
filtr wymieniam regularnie co rok, najczęściej przed zimą.[br]Dopisany: 07 Marzec 2011, 14:50_________________________________________________ jakie są przyczyny/objawy minusowych bip-ów ?
-
zapomniałem napisać zalewałem już STP dwa razy, po wyjeżdzeniu całego baku, korekcje trochę się poprawiły, na cyl1 zeszły do ok 0.9 na cyl4 do ok -0.8 ale po jakiś 2 tankowaniach bez STP wzrosły ponownie.
-
proszę bardzo kolego IDUAL Grupy: 01-023 - http://vaglog.rtnet.pl/brrunon_18538.html Grupy: 01-018 - http://vaglog.rtnet.pl/brrunon_18537.html
-
Witam W moim autku spalanie w mieście zimą na krótkich odcinkach 5-7 km wychodzi ok 10-11l/100 km wg wskazań FIS, latem było trochę lepiej, jazda tylko w mieście na tych samych odcinkach, kupa świateł, spalanie jest ok 8-9l/100km. Słyszałem Ze AJM-y nie są za bardzo oszczędne, ale żeby aż tak ? Termostat był wymieniony, nic się nie zmieniło. Byłem na diagnozie i mechanik obstawia że problem jest z lejącym pompowtryskiwaczem. Vag pokazał w 013 grupie na pierwszym cylindrze korekty ok 1,2. Grupy: 01-013 - http://vaglog.rtnet.pl/brrunon_18533.html Czy to na pewno jest trafna diagnoza, co sądzicie ? Pozdrawiam
-
[B5 AFN] Zaczął bardzo dużo palić wina turbiny może termostatu?
brrunon odpowiedział(a) na pajakleon97 temat w 1.9TDI
U mnie spalanie w mieście zimą na krótkich odcinkach 5-10 km wychodzi ok 10l/100 km wg wskazań FIS, latem było trochę lepiej, jazda tylko w mieście na tych samych odcinkach 5-10km, kupa świateł, spalanie jest ok 8l/100km. Słyszałem Ze AJM-y nie są za bardzo oszczędne, ale żeby aż tak ? Termostat był wymieniony, nic się nie zmieniło. Byłem na diagnozie i mechanik obstawia że problem jest z lejącym pompowtryskiwaczem. Vag pokazał w 013 grupie na pierwszym cylindrze korekty ok 1,2. Grupy: 01-013 - http://vaglog.rtnet.pl/brrunon_18533.html Czy to na pewno jest trafna diagnoza, co sądzicie ? -
Witam U mnie spalanie w mieście zimą na krótkich odcinkach 5-10 km wychodzi ok 10l/100 km wg wskazań FIS, latem było trochę lepiej, jazda tylko w mieście na tych samych odcinkach 5-10km, kupa świateł, spalanie jest ok 8l/100km. Słyszałem Ze AJM-y nie są za bardzo oszczędne, ale żeby aż tak ? Termostat był wymieniony, nic się nie zmieniło. Byłem na diagnozie i mechanik obstawia że problem jest z lejącym pompowtryskiwaczem. Vag pokazał w 013 grupie na pierwszym cylindrze korekty ok 1,2. Grupy: 01-013 - http://vaglog.rtnet.pl/brrunon_18533.html Czy to na pewno jest trafna diagnoza, co sądzicie ? Pozdrawiam
-
termostat wymieniony pół roku temu, wcześniej spalanie było takie same.
-
no masz rację, latem było trochę lepiej, jazda tylko w mieście na tych samych odcinkach 5-10km, kupa świateł, spalanie jest 8l/100km, ale wg mnie to i tak za dużo chyba, bo silnik łapie 90 stopni po paru km. ;-(