Skocz do zawartości

reikeb

Klubowicze
  • Postów

    560
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

88

1 obserwujący

O reikeb

Informacje

  • Imię
    Mareczek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    S4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    3.0TFSI V6
  • Kod silnika
    CGWC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

3232 wyświetleń profilu
  1. Zobacz ogłoszenie Audi 3a 8p 3.2 vr6 2007 rok quattro full opcja prawie Jak w temacie, prywatne autko do sprzedania, więcej informacji na otomoto ---> A3 8p 3,2 vr6 2007 rok Użytkownik reikeb Data 11/11/24 Cena 32,000.00 PLN Kategoria Audi  
  2. Pozostały czas: 26 dni i 23 godziny

    • Sprzedam
    • Używany

    Jak w temacie, prywatne autko do sprzedania, więcej informacji na otomoto ---> A3 8p 3,2 vr6 2007 rok

    32,000.00 PLN

    Warszawa - PL

  3. To ogłoszenie wygasło!

    • Sprzedam
    • Używany

    Witam, jak w temacie, sprzedaje swoje prywatne autko, obszerny opis w ogłoszeniu : A3 8p 3,2 vr6 2007 rok

    34,000.00 PLN

    - PL

  4. Zobacz ogłoszenie Audi 3a 8p 3.2 vr6 2007 rok quattro full opcja prawie Witam, jak w temacie, sprzedaje swoje prywatne autko, obszerny opis w ogłoszeniu : A3 8p 3,2 vr6 2007 rok Użytkownik reikeb Data 09/15/24 Cena 34,000.00 PLN Kategoria Audi
  5. Witam, jak by ktoś szukał, to obecnie autko wystawione na sprzedaż , więcej info w ogłoszeniu a3 8p 3.2 vr6
  6. Siema, po ponad roku oczekiwania udało się w końcu trochę obniżyć autko i wygrać walkę z lękiem wysokości ? Wlecił gwint Kw V2 i auto od razu lepiej się prowadzi i prezentuje. Twardość ustawiłem na połowę ale tył chyba muszę skręcić na full gdyż przy lekko zapakowanym bagażniku i full baku na dołkach dobija mi zawieszenie i lekko przyciera o nadkole opona ? Tył mam podniesione z tego co czytałem w instrukcji raczej na full więc tylko twardość mnie ratuje. Może ktoś miał doświadczenia z tym zawieszeniem i coś doradzi?
  7. reikeb

    B8 TrOOOOp

    Panowie mam pewne pytanie. Montował ktoś u siebie zawieszenie Kw ? Ostatnio wrzuciłem do siebie Kw V2. Twardość amortyzatorów ustawiłem na połowę i w sumie jest ok, przód wyregulowałem optymalnie, tył podniosłem z tego co doczytałem w instrukcji na full ale teraz po trasie gdy miałem trochę załadowany bagażnik jednak lekko tył dobija i przyciera o nadkole, zastanawiam się czy skręcenie twardości amorka na full spowoduje że na dołkach amortyzator nie będzie tak bardzo dobijał? Bo już nie mam opcji podniesienia tyłu wyżej, tam jest bardzo mały zakres regulacji. Może ktoś miał jakieś doświadczenia z tym zawieszeniem i doradzi coś.
  8. Taki był zamysł bo na zrobienie typowego klasyka się nie nadawało po oszacowaniu stanu. Miało być coś innego i jest Kwestia gustu, ale jak się nie sprawdzi to za rok pomaluje się na inny kolor
  9. Siema, od maja trochę godzin minęło i czasu upłynęło, postępy lekkie są Mianowicie, wszystkie ogniska rdzy, które wypatrzyłem zostały usunięte i zabezpieczone, foli z dołu drzwi się pozbyłem i położyłem podkład epoksydowy i antykorozje. W między czasie naprawione spor rzeczy które były poskładane na wkręty, zmienione lampy sexu na oryginalne, przednie lampy spasowane na nowo i zamocowane jak trzeba przy składaniu auta, nowe mocowania tylnego zderzaka, nowe uszczelki lamp i lekka polerka, naprawa halogenów Auto pomalowałem tydzień w kolor indywidual, który może ujrzy światło dzienne już w ten weekend , hamulce odświeżone i wiele wiele innych a zabawa wyglądała tak : Początki. Zabezpieczenie drzwi od dołu i pozbycie się listew bocznych: Zderzaki w podkład pod lakier: No i zabawa w lakiernika, jak na warunki domowe nie wyszło tragicznie ale efekt nie do końca taki jak chciałem, zobaczymy jak będzie w świetle dziennym : W planach jest jeszcze jutro wymiana oleju, filtrów i powoli trzeba będzie wziąć się za środek auta i inne detale. tak więc pomału do przodu
  10. reikeb

    B8 TrOOOOp

    Siemanko Mam szybkie pytanie , macie jakieś sprawdzone żarówki do świateł wstecznych, które nie wywalają błędu? Bo właśnie mi jedna padła i trzeba by wymienić. Dzięki z góry!
  11. Siema dawno nic nie było więc coś trzeba naskrobać Tak więc walka z tylnymi lampami wciąż traw, nie mogę ogarnąć tych modułów i chyba spróbuje je zrobić na "krótko" bo już m dość wywalania wciąż błędu przepalonej żarówki albo wrócę do serii. Dziś umysłem autko i zobaczyłem jak tam po zimie no i kilka zaprawek w końcu chyba w tym roku zrobię , plus wymiana przedniego nadkola bo tam jest dramat, zamiennik już kupiłem i będę działać Do tego m w planie poprawić tylna lotkę oraz dyfuzor i polakierować na nowo bo mi spękał lakier... Tak więc kilka rzeczy w tym roku m w planie. Powoli będę też myślał nad remontem skrzyni bo chyba się domaga ... Nie mówiąc już o planie korekty lakieru ale to zobaczymy czy starczy roku
  12. Siema, postępy powoli idą do przodu zacząłem rozkładać środek, wleciały w końcu letnie koła z którym sporo się męczyłem żeby w miarę wyglądały, osobiście jestem zadowolony jak dla mnie pasują i tylko delikatnie będę musiał je wysunąć dystansem W planach jest dalsza walka z blacharka tzn rdza której jeszcze trochę jest, kolejnym krokiem będzie przygotowanie pod lakierowanie i lakierowanie , pomysł w głowie jest, zobaczymy co wyjdzie Potem biorę się za środek i detale ale najpierw chce złożyć to w całość xD no i zmienić te nieszczęsne lampy z tyłu xD W między czasie jeszcze wymienić olej i takie tam Roboty full, sezon rozkwita, ciężko widzę jakoś zlot w tym roku babcia ale może się uda coś we wrześniu na zakończenie
  13. Dzięki wielkie za fajnie spędzony czas z maniakami motoryzacyjnymi Fajnie było znowu odwiedzić to już można powiedzieć kultowe miejsce urodzin klubu i podziwiać auta na tle takich pięknych widoków Do następnego
  14. To już wiem kto się dołączył do naszego peletonu w drodze na zlot w Bukowinie zacne autko mały sobowtór mojego pozdrooo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...