Skocz do zawartości

sono2020

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sono2020

Informacje

  • Imię
    Plankton
  • Miasto
    Bikini Bottom

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia sono2020

0

Reputacja

  1. 1,9TDI AFN 110km Witam szukam porady bo nie wiem co jest grane a mianowicie: Z dnia na dzień autko przestało po nocnym odpoczynku odpalać. Rozrusznik kręci jak szalony ale zero zapłonu. Podpiołem VAG-a i dalej nic w silniku nie piszczy zero błędów Odpiołem G28 i także nic się nie stało. Immo działa i nie blokuje. Świece żarowe zapalają się na chwilkę i gasną. Nie wiem gdzie dalej szukać !!! Paliwo jest na wtryskach bo popuścilem jedną nakrętkę i rzyga. Z warsztatami w mojej okolicy jest nienajlepiej więc ile się da zrobię sam żebym tylko wiedział gdzie szukać. Przypuszczenia moje padły na pompę. Ale co dalej.
  2. Witam ponownie wymienilem czujnik plynu i zrobilem nowe logi: Grupa normal Log (0 - 004,007,013) Log (1 - 000,001,003) Log (2 - 014,018,023,014,018,023) Grupa BS Log (0 - 003) Log (1 - 000) Log (2 - 011) Log (3 - 004) Logi dynamiczne Log (0 - 004,008,010) Log (1 - 004,008,011) Log (2 - 000,001,003) Dodatkowo podczas odczytu bledow silnika dostalem 17958 Ciśnienie doładowania - różnica doładowania brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 21319 Nie znany kod błędu zbyt duża oporność 8242 Nie znany kod błędu magistrala CAN brak sygnału 13111 Nie znany kod błędu 4 Nie znany kod błędu zbyt długi czas opadania ciśnienia - tył Podczas wymiany czujnika zobaczylem ze jedna rurka od podcisnienia jest wypieta to ja wpiolem a to byla ta: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/67caa0dbf8bc9520.html a odlaczona rurka od niej o nr 2 na zdjeciu tym polaczona trojnikiem z nr 1 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5d01cd940d6e7709.html Co o tym sadzicie dodam ze autko dale nie ma mocy
  3. Widze ze nikt sie nie zainteresowam logami
  4. Oto kilka moich logow statycznych Logi normalne Log (0 - 011,003,004) - basic settings Log (1 - 001,001) Log (2 - 000) Log (3 - 004,007,013) Log (4 - 000,001,003) Log (5 - 000,003,004) - basic settings Log (6 - 004,007,023) Dziwny jest odczyt temperatury bo na wskaznikach deski pokazuja normalnie wiec nie wiem ktory czujnik szwankuje Po za tym nie ma mocy jak by turbina nie chodzila a regenerowana byla jakis rok temu (10000km) Zaobserwowalem dziwna prace silnika ktora jest na logach gdy rozgrzewalem silnik na postoju to po odpaleniu mial jakies 1100 obr a gdy temp dochodzila do 80C nagle zlecial do 861
  5. Otworzyć mi się ją już udało "na siłę" ale problem pozostał jest pewnie uszkodzony mechanizm bo po ponownym zamknięciu nie chce sie otworzyc zacina sie ponownie w najbliższym czasie jak będę miał chwilkę dłuższą postaram się z nią pobawic i rozebrać kokpit Podziele się oczywiście fotkami z naprawy
  6. Witam mam problem z popielniczką w swojej A4 a mianowicie jest ona zacięta i nie chce sie wogóle wysunąć nie wiem jak ja wyjąć żeby czegoś nie uszkodzić jeżeli macie jakieś sugestie to czekam na nie !!!! Dodam że jest to A4 Avant z 1999r z AUDI Symphony i Klimatronikiem !!!
  7. Witam od niedawna jestem posiadaczem A4 B5 Avant Kombi 1,9TDI Mam nadzieje że to forum i wy pomogą mi w prawidłowej eksploatacji tej niuni
×
×
  • Dodaj nową pozycję...