-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O sono2020
Informacje
-
Imię
Plankton
-
Miasto
Bikini Bottom
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia sono2020
0
Reputacja
-
1,9TDI AFN 110km Witam szukam porady bo nie wiem co jest grane a mianowicie: Z dnia na dzień autko przestało po nocnym odpoczynku odpalać. Rozrusznik kręci jak szalony ale zero zapłonu. Podpiołem VAG-a i dalej nic w silniku nie piszczy zero błędów Odpiołem G28 i także nic się nie stało. Immo działa i nie blokuje. Świece żarowe zapalają się na chwilkę i gasną. Nie wiem gdzie dalej szukać !!! Paliwo jest na wtryskach bo popuścilem jedną nakrętkę i rzyga. Z warsztatami w mojej okolicy jest nienajlepiej więc ile się da zrobię sam żebym tylko wiedział gdzie szukać. Przypuszczenia moje padły na pompę. Ale co dalej.
-
Witam ponownie wymienilem czujnik plynu i zrobilem nowe logi: Grupa normal Log (0 - 004,007,013) Log (1 - 000,001,003) Log (2 - 014,018,023,014,018,023) Grupa BS Log (0 - 003) Log (1 - 000) Log (2 - 011) Log (3 - 004) Logi dynamiczne Log (0 - 004,008,010) Log (1 - 004,008,011) Log (2 - 000,001,003) Dodatkowo podczas odczytu bledow silnika dostalem 17958 Ciśnienie doładowania - różnica doładowania brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 21319 Nie znany kod błędu zbyt duża oporność 8242 Nie znany kod błędu magistrala CAN brak sygnału 13111 Nie znany kod błędu 4 Nie znany kod błędu zbyt długi czas opadania ciśnienia - tył Podczas wymiany czujnika zobaczylem ze jedna rurka od podcisnienia jest wypieta to ja wpiolem a to byla ta: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/67caa0dbf8bc9520.html a odlaczona rurka od niej o nr 2 na zdjeciu tym polaczona trojnikiem z nr 1 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5d01cd940d6e7709.html Co o tym sadzicie dodam ze autko dale nie ma mocy
-
Widze ze nikt sie nie zainteresowam logami
-
Oto kilka moich logow statycznych Logi normalne Log (0 - 011,003,004) - basic settings Log (1 - 001,001) Log (2 - 000) Log (3 - 004,007,013) Log (4 - 000,001,003) Log (5 - 000,003,004) - basic settings Log (6 - 004,007,023) Dziwny jest odczyt temperatury bo na wskaznikach deski pokazuja normalnie wiec nie wiem ktory czujnik szwankuje Po za tym nie ma mocy jak by turbina nie chodzila a regenerowana byla jakis rok temu (10000km) Zaobserwowalem dziwna prace silnika ktora jest na logach gdy rozgrzewalem silnik na postoju to po odpaleniu mial jakies 1100 obr a gdy temp dochodzila do 80C nagle zlecial do 861
-
Otworzyć mi się ją już udało "na siłę" ale problem pozostał jest pewnie uszkodzony mechanizm bo po ponownym zamknięciu nie chce sie otworzyc zacina sie ponownie w najbliższym czasie jak będę miał chwilkę dłuższą postaram się z nią pobawic i rozebrać kokpit Podziele się oczywiście fotkami z naprawy
-
Witam mam problem z popielniczką w swojej A4 a mianowicie jest ona zacięta i nie chce sie wogóle wysunąć nie wiem jak ja wyjąć żeby czegoś nie uszkodzić jeżeli macie jakieś sugestie to czekam na nie !!!! Dodam że jest to A4 Avant z 1999r z AUDI Symphony i Klimatronikiem !!!
-
Witam od niedawna jestem posiadaczem A4 B5 Avant Kombi 1,9TDI Mam nadzieje że to forum i wy pomogą mi w prawidłowej eksploatacji tej niuni