Skocz do zawartości

szynszyl_83

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szynszyl_83

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Wrocław/Włodawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia szynszyl_83

0

Reputacja

  1. Ja kiedys kupilem taki areometr do okreslania rodzaju paliwa, bialoruski wyrob, sprzedawal to jeden koles na mecie, zanurzalo sie to w ropie i pokazywal, moze takie cos poszukaj, przynajmniej wstepnie pozwoli na porownanie z luksusowym ON z CPNu np. wskaze, ze blizej tej cieczy co masz do opalu jak do ON Tutaj widze, cos podobnego: http://archiwum.allegro.pl/oferta/oktanomierz-paliwomierz-benzynomierz-i4235996353.html
  2. Oj, tak mowiac to ruszasz kijem mrowisko, musiales nalac jakiejs deszczowki/scieku do baku, ze AFNa przydusilo.
  3. O, to pochwal sie, co to za patent ? U mnie teraz drzwi, blotniki beda pomalowane i po calej operacji myslalem ogolnie o nasmarowaniu miejsc pod listwami jakims gestym smarem, albo lepidlem, mazia zeby tam woda nie podchodzila, moze jakims kauczukiem dekarskim, jeszcze nie wiem dokladnie.
  4. no taka sytuacja ... http://postimg.org/gallery/223jsdkqo/98a3a26a/
  5. Byc moze byly malowane, ale nie widac tam bynajmniej szpachli pod listwami. Drzwi sa pod listwami w 2och miejscach zezarte, ze palca mozna wlozyc, taka dziura.
  6. dzieki heh, dokladnie tak bylo w przypadku 4ech sztuk. same listwy tez nie chcialy ani drgac na tych spinkach, musialem je wyrywac :/ Hehe, tamta była tak zgnita, że sama odchodziła Próbowałeś przesuwać w bok czy ciągnąłeś do siebie ? u mnie te listwy dobrze przyleagaly, a ciagnalem za nie do tylu (w kierunku przeciwnym do jazdy) az sie buda ruszala, ani drgnely, tak sie na tych klipsach brudem zalepily. Dopiero srubokret i klips po klipise odrywanie pomoglo.
  7. heh, dokladnie tak bylo w przypadku 4ech sztuk. same listwy tez nie chcialy ani drgac na tych spinkach, musialem je wyrywac :/
  8. Bede dawac drzwi do lakierowania i chcialbym ogarnac temat listew od razu. Przepraszam jezeli zadam okrutne pytanie , ale jak zdejmuje sie te listwy ? Piszecie o spinkach...trzeba za ta listwe zlapac i pociagnac zeby ja zdjac ? A jezeli chodzi o listwy "na srodku" drzwi (te lakierowane) to moze wiecie czy ich tez dotyczy podobny problem z korozja ? Jak je zdejmowac ?
  9. dzieki ! Jeszcze takie pytanie, czy ktos sie orientuje czy w przedlifcie (rok 96') ma byc uszczelka pod ta listwa ? Dzisiaj sciagnalem te listwe i nie ma pod nia nic. Dla modelu przedlift ETKA na rysunku pokazuje uszczelke, ale nie znajduje dla niej numeru, mowi, ze numer nie istnieje. W przypadku polift >99' ETKA podaje numer uszczelki (rysunek ten sam), ale tez inny numer listwy. To znaczy, ze w przypadku przedlift nie bylo uszczelki ? przedlift: http://postimg.org/image/noqb6jdjp/ polift: http://postimg.org/image/tkc5lu16r/
  10. Czesc, Bede dawac klape tylna do malowania i pytanie takie, czy ktos zdejmowal listwe jak na zdjeciu: , jak sie do niej najlepiej zabrac ?
  11. Do: Darayavahus Jak sobie poradziles z problemem wycinania szyby z klapy, dalo rade ? Ja przymierzam sie do malowania tylnej klapy, a ze rdza u mnie wylazi spod uszczelki, takze pasowaloby te szybe wyciac...chyba nie byloby problemu jezeli mozna by kupic nowa uszczelke, ale cos nie moge znalezc :/ Edit: Dzwonilem do warsztatu z szybami i mowia, ze w tylnej klapie uszczelka jest zawulkanizowana do szyby, ale maja swoje metody zeby to wyciac i nie uszkodzic.
  12. a zeby wyjac (podwiesic) sprezarke klimy, trzeba ustawiac przod w polozenie serwisowe ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...