Skocz do zawartości

rafal_lublin

Pasjonat
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rafal_lublin

Osiągnięcia rafal_lublin

0

Reputacja

  1. Witam, odnośnie montażu halogenów w zderzaku to kolega koziol cos takiego robił i nawet nieżle mu to wyszło, podobno nie ma tak duzo roboty z tym, pozdrawiam http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=8961.msg117316#msg117316
  2. po drugim lifcie B5 zaślepki tworzą równą płaszczyznę ze zderzakiem, ja tak mam u siebie, tak jak piszesz przyczep je za pomocą bolców ustalających
  3. Ja kiedyś ukręciłem świecę, urwij tą część która się ukręciła (trzyma sie na druciku) i naspawaj glucika i do tego nakręteczke naspawaj, będzie git, ja tak zrobiłem, tylko do czerwoności nie wal bo możesz coś przegrzać A dla tych co chcą odkręcić świece ale są fest dokręcone polecam metode odkrecać-zkręcać, leciutko tylko się ruszy- dokręcamy i tak w kólko zwiększając obrót i czymś psiknąć do smarowania. W poprzednim audi po ukręceniu pierwszej świecy zastosowałem tą metode (a były strasznie zapieczone) i wykręciłem trzy pozostałe. Troche jest z tym zabawy ale da rade to zrobić
  4. Witam, zobacz te maty może się będą nadawać http://moto.allegro.pl/item282290907_mata_grzewcza_podgrzewacz_fotela_grzejnik_w_fotel.html mój kolega kiedyś montował sobie maty przy okazji zmiany tapicerki z welurowej na skóre, potrafi obsługiwać maszynę i ma żyłkę majsterkowicza i powiedział że to żaden problem
  5. Tak cały czas mi chodzi po głowie czy aby tego filterka co jest na wężyku (widać na pierwszym foto) od odmy nie trzeba wymienić albo przeczyścić całej tej rurki z filtrem, jak ktoś wie co z tym robić to prosze o info, pozdrawiam
  6. Witam, mam zamontowany w samochodzie box firmy speed buster, poczytałem troche o tym i chce to wywalić, czy można powypinać te kostki i kabelek od przepływomierza bez żadnym doddatkowych czynności, czyli jak to odłącze to zapalić silnik i jechać? mam jeszcze drugie pytanie, czy przez tego boxa na fisie spalanie chwilowe i średnie i dystans były nie prawdziwe, bo często stojąc w miejscu na luzie spalanie chwilowe było 0.0 dzięki za odpowiedz i pozdrawiam
  7. granatowa była 1998 a srebrna jest 1999 i oprócz zegarów wszystko jest po liftingu II, kupił bym z 2000 ale tam juz bardzo rzadko były AFN a taki właśnie chciałem silnik, podsumowując chciałem kupić samochód w idealnym stanie a na B6 nie starczyło pieniędzy więc cel był taki - A4 B5 po II liftingu w idealnym stanie z silnikiem AFN z lekkim "wypasem" pozdrawiam
  8. Może trochę głupie pytanie ale jak zdjąłem osłonę silnika to rzuciło mi się to w oczy (w czerwonej pętli), nie pamiętam jak było w poprzedniej A4 a ten wężyk taki wypolerowany stąd moja obawa czy to się nie przetrze?? będę wdzięczny jak ktoś spojrzy do Swojego AFNa i mi powie, z góry dzięki pozdrawiam
  9. Witam, mam kilka pytań co do funkcji fisa w zegarach z czerwonym podświetleniem i analagowym zegarkiem 1. czy powinno pokazywac mi otwarcie drzwi, pokazuje tylko otwarcie klapy bagażnika, w jakiejś dyskusji o fisie kilka osób zadawało to pytanie, w instrukcji jest zdjęcie na którym pokazane są otwarte drzwi, pomyłka w instrukcji czy trzeba to "jakos" uaktywnić?? 2. czy komunikat o spalonej żarówce dotyczy też świateł pozycyjnych przednich? 3. w jaki sposób ustawia się to km/h 1 i km/h 2 4. jak samochód stoi z włączonym silnikiem to spalanie chwilowe pokazuje mi raz 7 raz 0 raz 3 litry, czy to można jakoś zkalibrować (mam chyba boxa) Jeśli ktoś potrafi odpowiedzieć na pytania to będę wdzięczny, pozdrawiam
  10. Ja bym na Twoim miejscu jeśli nie jestes melomanem podłączył głośniki wszystkie pod iso, w poprzedniej A4 tez miałem 8 głośników pasywnych i kupiłem concerta i tył nie grał, połączyłem lewy tył z przodem lewym i prawy tył z przodem prawym, nic sie nie spaliło a jakość dzwięku była lepsza niż na kaseciaku sony przy normalnie podłączonych głośnikach, jest to oczywiście najtańsze rozwiązanie i najmniej pracowite
  11. Ładne były do niego felgi ale właściciel nie chciał sprzedać, A4 kupiłem na tych felgach na zimówkach, na wiosne oczywiście jakies ładne felgi beda, co do boxa to dostałem taką książeczkę TUV i tam jest napisane że silnik ma mieć 97 kW i V max +7 km/h, generalnie to lepiej się zbiera od granatowej ale jest też w lepszym stanie, jedyne co mi sie nie podoba to to że chwilowe spalanie na fisie to oszukuje, jak bedzie wiecej palił to wywale tego boxa, z czasem po zimie coś tam pozmieniam, kierunki clear, lusterka in pro, felgi ale na razie wymieniłem olej z filtrami, musze klocki wymienic, naprawić wyświetlacz fisa i zdjąć folie z okien no i za 10 kkm szykuje się rozrząd, jak poczynie jakieś większe zmiany w aucie to na pewno sie pokaże, pozdrawiam
  12. hey M@rk, Twoja odpowiedz dotyczyła pewnie granatowego A4, poprawiłem juz ten temat i zdjecia nowego A4 (srebrnego) są w pierwszym poście a nie w ostatnim, pozdrawiam
  13. witam, do tej pory nie jezdziłem na klimie, wczoraj i dzis dopiero uzywalem klimy, generalnie wszystko chodzi dobrze, włączam i po chwili robi się przyjemnie, jak wyłącze klime to słychac jakby powietrze schodziło gdzieś spod maski, efetk taki jakby wentylki z kół wykręcicć, taki sam syk, moje pytanie czy to jest w porządku? bo brat ma A3 i u niego nic nie syczy po wylączeniu klimy, mam jeszcze drugie pytanie, gdzies tu przeczytalem o instrukcji do odgrzybiania kolegi Iceman ale nie moge jej znależć, moze mi ktoś ją pokazac, pozdrawiam profil uzupełnij
  14. rafal_lublin

    Xenony do B5 '95r

    Kaziu_Wichura: ile zapłaciłeś za te wtyczki w ASO? bo po weekendzie też będę się za tym kręcił
×
×
  • Dodaj nową pozycję...