Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Xenony do B5 '95r


Gość Kaziu_Wichura

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Kaziu_Wichura

http://www.allegro.pl/item183916974_lampy_przedni_xenony_audi_a4_po_liftingu_1999_01.html

interesuję mnie te lampy. Jestem całkowicie zielony w tym temacie. Powiedzcie mi czy oferta jest atrakcyjna. Wszystkie za i przeciw. Trudności w montażu itd

Ewentualnie wchodzą w grę te lampy http://www.allegro.pl/item184701193_audi_a4_xenony_99_01_komplet.html . Tutaj minusem będzie fakt, że nie mają przerobionych wtyczek i nie są regulowane.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaziu_Wichura

napisałem do sprzedającego maila i odpowiedź dostałem taką:

Witam , już mówię jak to wygląda ; lampy są w pełni sprawne i kompletne , co

do ich stanu , szkła sa idealne , jedynie co do zaczepów to są zamontowane

serwisowe czyli takie jakie są montowane w serwisie zgodnie z technologią ,

( w sumie koszt takich uszu to 150zł ) , najlepiej byłoby podjechać i sobie

samemu zobaczyć , ewentualnie moge przysłać zdjęcia , bo uszy nigdy nie były

spawane ani w żadny sposob naprawiane , sa tylko własnie założone na nie

"uszy serwisowe" .

Co do ceny , mozna się dogadać , oczywiście w granicach rozsądku , bo powiem

tak , że koszt tych lamp , gdybym sprzedał je na części ( osobno żarówki ,

przetwornice , powielacze , silniczki ) to przekroczyłby 1700zł , ale ze

wolę sprzedac je w całości to jestem skłonny do negocjacji.

W moim odczuciu Pan ten jest wiarygodny i uczciwy.

Nooo Panowie dawajcie bo się napaliłem :evil:

Jeszcze jedno. Miałbym wielką prośbę do chętnego z okolic Zabrza! Mógłby ktoś skoczyć i zobaczyć te lampki? Jeśli przeszłyby oględziny pozytywnie to brałbym je. To co? Ktoś chętny? :biggrin: Odwdzięczę się jakby coś!

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach