Skocz do zawartości

bobek84

Pasjonat
  • Postów

    123
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bobek84

Osiągnięcia bobek84

0

Reputacja

  1. no dzis bylem w ASO audi sprawdzili pod kompem i nic,blad tylko czujnika temp cieczy i tylnego zamka, zerowe cisnienie na 4 cylindrze,wkladali sonde przez otwor od swiecy i nie wyraznie wyglada zawor, moze byc wypalony lub glowica kaput wiec chyba nie oplaca mi sie tego robic tu w DE i auto pojdzie na aukcje.Koszt drugiego silnika w PL 300euro i montaz tutaj drugie 300euro jesli to tylko zawor ,koles mi krzyknal 250euro za naprawe nie wiem czy sie w to bawic dalej?
  2. nie nie mam juz kopulki,a wlasnie jak sprawdzic aparat zaplonowy?
  3. Witam mam nastepujacy problem,zmienilem ok 1000km temu kable zaplonowe(BERU) wszystko bylo ok. Ostatnio postanowilem przeczyscic przepustnice,kupilem plyn w sklepie do czyszczenia przeczyscilem skrecilem obroty staly na poziomie 1200obr ,przeczytalem ze trzeba zaadoptowac przepustnice VAGiem lub pojezdzic troche szybciej ,wolniej to sama sie ustawi. Tak zrobilem wyskoczylem na autobahn i ok 40 km 180km\h po tych 40 km zaczal silnik chodzic na trzech cylindrach,dojechalem do domu ok 40km ,gdy zdjalem fajke ze swiecy na 1cylindrze od prawej kopnal mnie prad,po wykreceniu swiecy okazalo sie ze jest doslownie jakby zaspawana te trzy elektrody boczne z elektroda srodkowa tworzyly jakby spaw pokryty zielonym nalotem. Wymienilem swiece ,ale nadal chodzi na 3 cylindrach. Czy mogly walnac przewody po 1000km ? Dziwi mnie przebicie gdy zdjalem fajke. Czym to moze byc spowodowane? Moze ktos wie o co chodzi bo jestem obecnie w Deutchland a tu byle podlaczenie pod komp ewentualnie wizyta u mechanika sporo kosztuje. Lub moze aparat zaplonowy chrzani? Jak to sprawdzic?
  4. Witam. Mam problem i nie wiem jak go rozwiazac. A3 1.6 man 1998r ma tego typu problem ze przy jezdzie obojetnie na ktorym biegu(manual)szarpie tak jakby brakowalo paliwa i slychac jak cos obciera,nie wiem czy to skrzynia padla czy przegub? sprawdzalem na podnosniku to jedyne co dziwne to przy kreceniu na sucho z wrzuconym biegiem slychac chrobotanie w okolicy skrzyni lecz czy moze to byc przegub? stawalo sie tak systematycznie od 2 dni az wkoncu nie da rady jezdzic. ---------- Post dopisany 22-09-2013 at 17:15 ---------- Poprzedni post napisany 21-08-2013 at 20:36 ---------- Jednak okazala sie skrzynia walnieta,3godz wymiana i jak reka odjal.
  5. gronczo podziwiam cie ze sie tego podjales,jesli ci to wypali to mozesz niezla kase na tym przyciac
  6. wedlug mnie to lewy gorny róg panela za bardzo ci wystaje i wogole to masz z tego co widze panel i dystans tak? nie wiem czy to juz nie jest za grubo? nie pamietam juz jaka grubosc mialo calosc u mnie ale niezle trzeba to wyrzezbic zeby pasowalo. zaloz tapicerke, docisnij do drzwi i powinno ci sie odbic na macie to miejsce w ktorym przeszkadza.
  7. u mnie tez leje sie z prawej strony,plyn uciekl i pompa zaczela glosno chodzic dolalem plynu i spoko ale jak skrece mocno w prawo to pompa glosniej pracuje, czy to oznaka ze pompa tez walnieta? a od anglika pasuje maglownica?
  8. a ja nadam nowy bieg sprawie,mam takie same fele 18 s-line i chce zalozyc je do srebrnej b5 sedan i wpadl mi pomysl ze moze by pomalowal srodek na czarny polysk a ramiona i rant na srebrny bo u mnie polerka odpada (felgi byly mocno porysowane. co wy na to? ma ktos moze fotki? PS. ten srebrny RS wygląda kozacko na BLACK
  9. nie chce malowac na ciemny kolor tylko wewnatrz felgi czarne a zewnatrz (ramiona i ranty) srebrne co o tym myslicie? i jak z tym nr farby podesle ktos?
  10. a jaki nr farby dobrac do tych felg(srebrny) zeby byl dobry.
  11. mozesz zapytac o nr farby, tego mojego nie pytalem jeszcze, ale jak sie tu nie dowiem od kogos co malowal i jest git, to na slowo ludziom nie ufam ze lakiernik mi powie ze taki powinien byc dobry a potem ze oj troche przy gruby metalik. a co myslicie o tym czarnym wnetrzu? moze ono by optycznie obnizylo auto zebym nie musial wrzucac sprezyn -30mm bo to taczka bedzie.
  12. tak chodzi glownie o gotowke,przy malowaniu kosztem bedzie tylko kupno lakieru poniewaz mam dostep do lakiernika ktory mi to zrobi za free,chodzi mi tez o dobor lakieru zeby nie bylo grubych ziaren,czy taki lakier jest dostepny?[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2009, 11:00_________________________________________________ ale zalezy mi tez zeby nie stracic duzo na komforcie,jak obnize to bedzie taczka.
  13. witam. wpadly mi w rece 18tki S-LINE http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2315efdcdd75c08c.html Chcialbym je zamontowac do mojej b5 sedan http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c5598ec391424aa9.html Felgi bede malowal bo sa porysowane i polerka odpada 9szkoda) tylko teraz prosze o wasze opinie czy malowac je cale w na srebrno? czy tyl czarny a ramiona na zewnatrz srebrne? jakie opony najlepiej dobrac do tych felg szerokosc to 8cali. czy na ori zawieszeniu spasuja one?(wiem ze przy glebie byloby super) jaki najlepiej kolor dobrac bo zwykly srebrny jak na karoserii ma za grube ziarno a proszkowe odpada(duze koszty). prosze o wasze sugestie i propozycje.
  14. napewno nie pasują, do b5 musisz wyrezac sam i nie pytaj nikogo o wymiary co i jak bo nie dostaniesz konkretnej odp,musisz rezac sam metodą prob i bledow ja zeby wyrezac panel pod 16cm glosniki wycinalem go chyba z piec razy aby z niczym nie kolidowal, i pamietaj jak zamontujesz glosnik sprawdz czy szyba sie do konca opuszcza bo chyba z tym mialem najwiekszy problem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...