Skocz do zawartości

dawajrapa

Pasjonat
  • Postów

    202
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dawajrapa

Informacje

  • Imię
    Michal
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dawajrapa

0

Reputacja

  1. drogie te znajomosci... zwyczajowo wylaczenie 2giej sondy to koszt max 200 pln, po znajomosci powinno byc troche taniej, a jesli planujesz robic program (chip) to wtedy tuner powinien wylaczyc sonde w cenie.
  2. da sie, ja u siebie mam wrzucony IC z 2,5tdi B5 i robi robote. koszt calosci z montazem i dodatkowymi gratami ok 300 PLN
  3. czy ktos bedzie tak uprzejmy i sprawdzi mi po VINie, czy w aucie jest sterowanie webasto pilotem? webasto fabryczne, przycisk menu- wszystko hula, ale zanim kupie pilot chce miec pewnosc, ze wystarczy sam pilot (bez modulu/wzmacniacza) a nie mam chwili zeby rozebrac podloge i boczek w bagazniku zeby tam zajrzec... z gory dziekuje!
  4. Zapier@ala grubo, nawet na 5tce pow 110kmh dotylasz lekkp gazu i juz jedzie, jest naprawde bdb. 3ka i 4la od tych 2,5k rpm ciagna pieknie do konca
  5. Myslisz, ze jest duza roznica miedzy 310 a 330nm? A chcialem dlatego, bo auto jezdzi glownie po miescie, a spod swiatel sie nie scigam, wiec ta charakterystyka mi pasi Ps. Zrobilem wlasnie trase Gdansk- Szczecin i jestem bardzo zadowolony z efektu
  6. Wrzucam na szybko wykres po programie, na moje zyczenie poszlismy w kierunku momentu, nie mocy- auto lata glownie po miescie... Mody jak w temacie. Turbo seria. Robert zrobil dobra robote, auto jedzie nie do poznania image url upload
  7. Wrzucam na szybko wykres po programie, na moje zyczenie poszlismy w kierunku momentu, nie mocy- auto lata glownie po miescie... Mody jak w temacie. Pomimo pofalowanych kresek- ciagnie rowno, a fale sa spowodowane rzekomo slabymi cewkami. Ktos sie wypowie? Dzieki image url upload
  8. Tomekb7 pytales o IC - ponizej zdjecie fantow, ktore wjechaly do mnie http://postimg.org/image/48y1rr9or/ Na szybko po programie: image url upload
  9. dzieki za oceny. to chyba zasluga niskiego przelotu - tylko 140k km, potwierdzone, niekrecone IC jest z B5 2,5 tdi, i to jest co ciekawe lewy, nie prawy. wygodniejszy w montazu w B6 po prawej stronie- juz tak ktos tu na forum rezal. czesci wiele nie doszlo, kolanko alu, laczniki gumowe i lapa. wkleje jutro moze jakies foto. koszty duuuuzo mniejsze niz w przypadku rezania na ori prawym IC z BEXa.... Licze, ze zrobi robote, a logi byly robione jeszcze ze stara, pelna kratka w zderzaku, wiec w pelni 2gi IC nie byl wykorzystany. dop. dzis zalozylem kratke w halogen od 2,5tdi z dziurami... pompa SAI jest out, wtyczka odlaczona, przy okazji strojenia wyleci tez ona z ECU, tak jak 2ga sonda. gregor10 - fajnie, ale mam do niego ponad 800km, wiec troche mi nie po drodze ale jest jeszcze kilku ogarow na pomorzu, takze jak juz bede po programie to pochwale sie napewno kreskami- jakos w przyszlym tygodniu. sam jestem bardzo ciekawy co tam wyjdzie i jak to bedzie jechalo.
  10. czesc, jak w temacie- seria BFB, wywalony kat, w jego miejsce DP, oraz dolozony prawy IC z 2,5 tdi. Przed samym programem dojda jeszcze wieksze wtrysk 320cc. Prosze o ocene logow dynamicznych, bo mi niestety nic nie mowia... czy wskazuja cos niepokojacego? z gory dzieki DYNAMICZNE: Grupa 002, 031, 033: http://vaglog.pl/log_233477.html Grupa 002, 114, 115: http://vaglog.pl/log_233478.html Grupa 003, 020, 118: http://vaglog.pl/log_233479.html
  11. ja juz tez po montazu- DP elegancki, bardzo ladnie spasowany i wykonany... pytanie do tych, ktorzy juz nie maja kata a w jego miejscu DP- czy tez macie taki dziwny, metaliczny dzwiek przy przyspieszaniu? wiedzialem, ze zmieni sie dziek, ale nie spodziewalem sie, ze bedzie az tak *ujowy... :\ no i smrod spalin- bezcenny. daje jak z 20-letniego dizla...
  12. jesli masz bixenon to kupuj zestaw soczewek z B8 z adapterami i sam sobie wymienisz, a efekt bedzie lepszy niz po regeneracji odblysnika B6.
  13. czesc, jak w temacie- potrzebuje zrobic logi dynamiczne w 1.8T BFB z DP i drugim IC przed wyjazdem na strojenie, najlepiej w przyszlym tygodniu. czy jest ktos, kto znajdzie chwile i mi pomoze?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...