-
Postów
26 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O luki_kali

Informacje
-
Imię
?ukasz
-
Miasto
Dąbrowa Górnicza
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAHA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dzięki kolego za podpięcie i diagnozę 👍🏻👍🏻. Tak jak rozmawialiśmy audi wraca do domu na lawecie a w domu będzie sprawdzenie wtrysków oraz dokładne sprawdzenie lub wymiana zaworu regulacji ciśnienia na listwie bo to nam wstępnie wyszło 😩🙁😞, bo tu na miejscu chyba z osiem warsztatów które obdzwoniłem nie ma czasu lub nie mają nikogo kto by podjechał i chociaż sprawdził albo krzyczą sobie takie ceny za samą diagnozę, że chyba taniej by mnie wyniosła laweta do domu na własny koszt 😝🤪. Ja korzystam z wakacji. Udanego, spokojnego wypoczynku Tobie również życzę. 🏖️⛱️ Dzięki
-
Witam wszystkich 🙋🏻♂️🙋🏻♂️🙋🏻♂️. Potrzebuje kogoś z okolic Rewala kto by podjechał do mnie ( oczywiście sprawy 💰💰 do dogadania 😉😜 ) i podłączył kompa w A4B8 2.0 TDI CAHA 2008 i chociaż wstępnie zdiagnozował usterkę. Auto zrobiło 700 km i nagle zgasło. Zaraz po tym nie dało się go odpalić. Po odpaleniu za około 2h auto faluje na wolnych jak i wyższych obrotach. Nie da się autem jeździć, bo gaśnie za chwilę. POMOCY. Jestem na wakacjach 😟🙁😩
-
luki_kali zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Witam Panowie. Mała zmiana. Jednak bedzie koło zamachowe. Czy takie http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5787058767 będzie dobre, wyglada identycznie jak u kolegi kalik'a ale ma oznaczenie 026 105 271h Znalazłem jeszcze na alle takie ale sprzedający twierdzą ze nie ma na nich żadnych oznaczeń http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5734926119 http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5787144674 http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5762097543 http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5759861072 Jeśli te koła pasują do AFN'a to które waszym zdaniem wygląda najlepiej no i jaki zestaw sprzęgła do tych kół jest najodpowiedniejszy żeby wytrzymało 160 KM Dzieki za odpowiedź Panowie to jak jest z tymi zestawami sprzęgła? Panowie to jak jest z tymi zestawami sprzęgła? Pomoże ktoś w dobraniu całego zestawu?
-
Witam kolego Tom77 . Najpierw z zapytaniem odnośnie sprzęgła- czy sprzęgło a AWX podejdzie bez żadnych problemów do AFN bez zmiany dwumasy? Jezeli tak to czy wytrzyma ok. 160 KM i prośba o podanie ceny sprzęgła z dociskiem i łożyskiem LUK'a. Jeżeli nie, to co polecasz do AFN żeby wytrzymało te 160 KM po wymiane turba na AWX, wycięciu kata i zmianie wtrysków na 0,216. Dzięki za odpowiedź.
-
Czyli ten zwstawik podejdzie http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5574648497
-
witam wszystkich. Przeczytałem cały temat (tylko że chyba na 4 raty) i może przez to nie zauważyłem odpowiedzi na moje pytanie troszeczkę z innej beczki- Czy można założyć kpl sprzęgło z dociskiem i łożyskiem z AWX do AFN bez zmiany dwumasa? Jeżeli tak to jakie oznaczenia ma mieć zestaw sprzęgła a AWX. Dziekuje za odpowiedź. Panowie. Nikt nie pomoże w mojej sprawie. Szykuję sie do wymiany i muszę to wiedzieć bo nie wiem jakie części zamawiać. POMOCY!!!
-
Wspawy nie pomogły felga sie niszczy bo to na "amelinium" stoi , kodu nie ma, dwa warsztaty się nie podejmą bo nie chcą za felgi płacić, jeden magik krzyczy sobie po 80 zeta za sztukę czyli 320 za cztery a to trochę przesada , wiertła do metalu tytanowe nie pomogły, 3 sztuki ułamane , wiec szukam nasadki a nie "dobrych rad", 2 sruby już zniszczylem i nie mam patentu na odkrecenie ich więc dobrze by było chociaż dwie normalnie odkręcić
-
witam wszystkich mam mały problemik uszkodziła się nasadka(nie do naprawy) na taką śrubę zabezpieczającą, jeśli ktoś posiada na sprzedaż lub ktoś z okolicy Dąbrowy Górniczej ma pożyczyć dosłownie na chwilę to byłbym bardzo wdzięczny, do odkręcenia zostały dwie śruby proszę o pomoc
-
te które ja mam do załatwienia są do 2,5 tdi, czy to te tzw. 216 ? regulacja to znaczy ustawienie ciśnienia na początku i na końcu, ma być ustawione 220/300 tak? bo lubię wiedzieć takie rzeczy
-
witam problem dalej nie rozwiązany wczoraj dałem dobremu mechanikowi wtryski do sprawdzenia i okazało się że 3 leją tak że nie ma żadnej mgiełki, więc czeka mnie wymiana na nowe i moje pytanie czy końcówki wtrysków z 2.5 tdi to tzw 216 czy się mylę bo mam do załatwienia nowe boscha z 2.5 w bardzo dobrej cenie (200 zł, tak myślę że to bardzo dobra cena za 4 szt, wiem że w 2.5 jest 6, jemu leżą rok czasu w garażu zapakowane), bo jak zakładać to już te 216 czekam na szybką odpowiedź 4 x KOŃCÓWKA WTRYSKU DSLA150P764 1,9 2,5 TDI 216 (2778632496) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. czy koleś pisze prawdę że były montowane w 2.5 tdi
-
turbina kupiona po regenaracji paliwo tankowane tylko na BP dolot cały wyczyszczony wszystkie węże wydech wycięty katalizator nowe wężyki nie są sztywne, 3mm wchodziły ciasno a 6 mają opaski zaciskowe, długości są takie jak stare +5mm, wszystkie wymieniane jeden po drugim więc nie ma możliwości źle podłączonych ---------- Post dopisany 14-10-2012 at 15:34 ---------- Poprzedni post napisany 13-10-2012 at 22:35 ---------- oto nowe logi po zmianie n75 na używany z seata toledo Log (000) Log (003) Log (001) Log (008) Log (004) Log (010,010) Log (011) a tu grodź-gruszka bezpośrednio,dodam że auto nie chciało jechać przy pełnym gazie Log (011) czy coś się poprawiło
-
układ podciśnienia cały wymieniony na nowe wężyki; n75 zamieniony z n18; co jeszcze można z tym zrobić, Aligator z dynosoftu podpinał wszystko na krótko z pominięciem n75,tej bańki, zaworka zwrotnego, wpinał się w różne miejsca sprawdzał podciśnienie i powiedział że to prawdopodobnie n75 więc spróbowałem zamienić na n 18i widzę że to nić nie pomogło, czy n75 i n18 mogą być zepsute; czy ktoś przerabiał n75 starego typu z kwadratową kostką na ten z pół okrągłą, czy kabelki są tego samego koloru itd bo koszty nowego n75 starego typu są 2 razy większe więc podmianka na nowy model jest bardziej opłacalna tylko trzeba właśnie tę kostkę przelutować, proszę o pomysły i pomoc
-
witam ponownie proszę o sprawdzenie logów po małych podmiankach i wymiankach Log (0 - 000,001) Log (1 - 008) Log (2 - 004) Log (3 - 001) Log (4 - 010) Log (5 - 011) Log (6 - 003) dzięki serdeczne
-
nowe wężyki były docinane na miarę po ściągnięciu starych + 5mm (nie wiem czemu + 5mm, ale gdzieś to wyczytałem) 3mm wężyki wchodziły bardzo ciasno a 6mm (bo takie tylko mieli w sklepie, wiem powinny być 5mm) mają opaski zaciskowe tzw: cybanty nie kumam ?????? po podłączeniu nowego wężyka z grodzi z N75
-
egr mam zaślepiony, zaznaczę że wężyki wszystkie są wymienione na gumowe Gates w oplocie sznurkowym mam rozumieć że mam ominąć trójnik na filtr powietrza i jeszcze jakiś mały ala filterek i oraz trójnik na dużą bańkę(nie wiem jak to nazwać, rozdzielone jest zaraz przed n75)i podłączyć prosto do n75 i zrobić pierwszego loga do 4200 obr, potem drugiego bezpośrednio do gruszki i do 2500 obr, w którym miejscu przy grodzi się wpiąć?