Hej !
Dzięki 'radi' za podpowiedz ,z maglownicy wyciągnąłem tylko tą tuleje znajdującą się po prawej stronie magla na wałku z zębatką ,
śrubę oznaczoną NR. 2 na Twoim zdjęciu nie mogłem ruszyć a śruba NR 3 wykręcając się deformowała gwint- więc się przestraszyłem i
zaprzestałem dalszych działań .Zawiozłem ją dzisiaj do warsztatu specjalizującego się w maglu na oględziny, jutro muszę dowieść drążki bo będą potrzebne do (zamknięcia) uszczelnienia magla. Koszt tej operacji 500 zł ,z gwarancją na rok.
Teraz,gdy dostałem Twoje wskazówki intensywnie się zastanawiam nad regeneracją magla samemu. Czy wiesz 'radi' gdzie mogę dostać dobrej jakości
zestaw uszczelniaczy i oringów do mojego magla ?,on jest firmy niemieckiej chyba 'AF' ( z tego co pamiętam ) ?