Skocz do zawartości

adrian2,6

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adrian2,6

Osiągnięcia adrian2,6

0

Reputacja

  1. adrian2,6

    AWX czy AVF???

    zgadzam się z przedmówcą- ( ujeżdżam oba )
  2. ... po trzech latach od regeneracji magiel spisuje się b. dobrze:) nic nie cieknie ,nic nie stuka pozdrawiam
  3. ... ładne autko, a historia "próby przeglądu" -masakratyczna - życzę Ci szybkiego rozwiązania sprawy, pozdrawiam.
  4. ...wypróbuję :gwizdanie:[br]Dopisany: 01 Lipiec 2011, 18:11_________________________________________________Hej, problem rozwiązany- ba , nawet trochę głupio jest mi się do tego przyznać heh:))))) immmo nie podpiołem :gwizdanie: ...autko cyka jak należy, gdy skończę prace nad nim to się nim pochwalę :> ...jeszcze raz dziękuję- pozdrawiam.
  5. ...mruga żółta sprężynka- raczej to kontrolka "nagrzania" świec żarowych. OK- myślę,że po podpięciu Go do kompa i wykasowaniu błędów a także po uzupełnieniu płynów, audi "zbudzi się dożycia":)
  6. -niczego jeszcze nie sprawdzałem- na weekendzie kolega ma wpaść z VAG-iem, a zmieniałem wiązkę ponieważ autko było na "stronę" angielską . ponadto wszystko popodpinałem ale płynami wszystkimi nie zalałem- tzn ciecz chłodzącą uzupełnię no i układ kierowniczy- aha no i płyn hamulcowy oczywiście:)- a czy brak jakiegokolwiek z tych płynów lub jego niedobór może powodować wyświetlenie tego hasła "safe" ?
  7. Witam wszystkich, i proszę o radę , po zmianie wiązki wyświetla mi się taki oto komunikat "safe"- po przekręceniu kluczyka na pozycję "zapłon" silnik uruchamia się na krótką chwilę i gaśnie... nie wiem dla czego- ponadto miga kontrolka świec żarowych- ciągle. Proszę poradźcie mi jak tą usterkę usunąć aby silnik po odpaleniu nie gasł... - pozdrawiam i z góry dziękuję za ewentualne podpowiedzi.
  8. Hej, ja niedawno przyprowadziłem angola i będę przekładał.zakupiłem b6 1,9 tdi sport 04. Pochwalę się po przełożeniu,pozdrawiam Dobra robota pozdrawiam.
  9. Hej, zregenerowałem i zamontowałem magiel - a więc da się . Troszeczkę mi się to zeszło ale to dlatego ,że nie miałem zregenerowanego magla zaraz po wyjęciu cieknącego. Drugi dzień po zamontowaniu i nie cieknnie :> będę informował o jego stanie. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
  10. Właśnie RADI poopowiadaj jeszcze coś o tym maglu- jak się spisuje? ..ja juz z tatem rozkminiam, którego dnia się zabrać za 'rozkład' na części maglownicy- mam nie lada dylemat ponieważ wybieram się w najbliższym weekendzie do Poznania na 'Targi motoryzacyjne'.Wiele ciekawych firm branży motoryzacyjnej będzie.
  11. Odkształcał mi się łeb tej śruby bo ona jest aluminiowa i nie drgnęła.
  12. Hej ! Dzięki 'radi' za podpowiedz ,z maglownicy wyciągnąłem tylko tą tuleje znajdującą się po prawej stronie magla na wałku z zębatką , śrubę oznaczoną NR. 2 na Twoim zdjęciu nie mogłem ruszyć a śruba NR 3 wykręcając się deformowała gwint- więc się przestraszyłem i zaprzestałem dalszych działań .Zawiozłem ją dzisiaj do warsztatu specjalizującego się w maglu na oględziny, jutro muszę dowieść drążki bo będą potrzebne do (zamknięcia) uszczelnienia magla. Koszt tej operacji 500 zł ,z gwarancją na rok. Teraz,gdy dostałem Twoje wskazówki intensywnie się zastanawiam nad regeneracją magla samemu. Czy wiesz 'radi' gdzie mogę dostać dobrej jakości zestaw uszczelniaczy i oringów do mojego magla ?,on jest firmy niemieckiej chyba 'AF' ( z tego co pamiętam ) ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...