Skocz do zawartości

hannab

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hannab

Osiągnięcia hannab

0

Reputacja

  1. Podaję link z moim zdaniem dość sensowną argumentacją przeciw fabrycznej nawigacji ( jako doposażenie dla tych co jeszcze jej nie mają- czyli jak ja) Fabryczna nawigacja: Kto kupił, ten głupi? - Car Audio Auto Świat - oznacza to mniej więcej , że navi Dynavin kompatybilne z pulpitem w B8 z dwuletnią gwarancją i regularnym upgradem można kupić za połowę ceny fabrycznej MMI. Do tego zastanawiam się jeszcze dlaczego np w Bydgoszczy oferują założenie kompletnej MMI 3g za 4500zł a w innej firmie za 7000 .
  2. Proszę o podpowiedź w temacie założenia nawigacji. Chodzi mi o nawigację fabryczną i oczywiście w najnowszej wersji. Nie chcę po prostu dowiedzieć się nazajutrz po założeniu , że mam w aucie jakiś przestarzały model. Mam jeszcze nieśmiałe pytanie dlaczego niektóre oferty montażu oscylują wokół np 7000zł. Taki kosmos za (przepraszam) zwykłą nawigację? Poproszę fachowców żeby mnie oświecili o co kaman w tej całej drożyźnie z MMI
  3. Audi a4 b8 2010r. silnik 2.0 CR (143KM) Wymieniłem zaraz po zakupie samochodu w autoryzowanym zakładzie Castrol. Chyba to uśpiło moją czujność bo okazało się , że wymieniono mi olej na castrol magnatec 5W 40 specyfikacja vw 505 00. oczywiście zmienię olej ( bez wymiany filtra , bez przesady) ale gdzieś na forum wyczytałem dramatyczny post w którym auto po wlaniu takiego oleju straciło moc i wymagało specjalnego oczyszczania filtru DPF i jakby tego było mało , coś tam jeszcze stało się z turbiną. Myślę jednak , że auto ( było krótko po sprowadzeniu z Zachodu) już miało "jakiś problem" wcześniej. U mnie objawy ( przejechałem ok 250-300km) są takie , że zapaliła mi się kontrolka oleju - stan minimalny ale może to być przyczyną tego, że po prostu nalano mi go zbyt mało ( Skoro fachowiec nie wiedział jaki olej należy wlewać do tego silnika to skąd u licha miał by wiedzieć ile go nalać. Tak na marginesie to właśnie, ile tego oleju należy wlać przy wymianie bo w instrukcji nie jest napisane ( albo nie mogę znaleźć)
  4. Może wniosę coś do tematu. Miałem podobny "problem" z przesiadką z B6 1.9TDI na B7 2.0 TDI. Kupując je z kolegą nomen omen fachowcem, stwierdziliśmy, że auto jest jakieś przymulone. Diagnostyka niczego nie wykazała, więc pozostało przyzwyczaić się do słabszych osiągów i oto po pewnym czasie stwierdziłem, że auto jest dynamiczne , silnik świetny mimo swojego nie małego przebiegu i złej opinii i tak zostało do końca. Autko spisywało się rewelacyjnie. Nie jest to krypto reklama aut z silnikami 2.0 TDI , ja po prostu naprawdę jestem bardzo zadowolony z użytkowania ( przez 3 lata) auta z tą jednostką.Teraz czas na przesiadkę na B8 z common raill, zobaczymy co życie przyniesie . ( nieśmiałe pytanie do moderatorów: jestem na forum od 2008r i mam status nowicjusza. Hm, dziwne ale może się czepiam
  5. Szczerze mówiąc to jak dla mnie fajnie by było jak by świeciła
  6. Właśnie studiuję instrukcję i zaczynam wątpić w swoją pamięć ,nie dam głowy, sorry,(700 km w tamtą stronę B6 w nocy z palącą się zieloną lampką )
  7. Panowie cieszę się,że potraktowaliście mnie poważnie ale sam już nie wiem, auto mam od dwóch dni jechałem po nie z kolegą jego B6 z 2005r ,u niego świeciło i już zgłupiałem czy u mnie też czy nie. Miejsce w każdym razie na te "świecenie" jest więc nie wiem, ale dzięki za odpowiedzi.
  8. Czy jest możliwe by zgasła dioda świateł mijania po ingerencji w komputer samochodu (diagnostyka itp.) czy jest to czysty przypadek. facet wpiął mi się w gniazdo i robił mi diagnostykę i po tej operacji nie stało się nic prócz zgaśnięcia diody świateł mijania(zielonej w liczniku).Na 100% wcześniej świeciła. jeżeli ktoś może mi w tej materii coś wyjaśnić to będę wdzięczny
  9. Dzięki za szybkie rady , chyba rzeczywiście zdecyduję się na wymianę całego nowego kompletu. Myślę ,że mechanik nie jest w stanie ocenić na oko czy dwumas jest o.k. czy do bani, chyba żeby był całkowicie szrot. Jeszcze raz dziękuję za opinie
  10. Audi A4 avant 1.9 TDI 130 KM skrz.6bieg Mam pytanie do fachowców sprzęgło zachowuje się jak przy uszkodzeniu docisku ale również przy ruszaniu bywa ,że lekko szarpie drgania wydaje mi się są lekko odczuwalne podczas jazdy (minimalne) . Moja laicka diagnoza : do wymiany docisk i sprzęgło ale chyba za jedną robotą dwumas auto ma najechane ok. 270 tys. Pytanie również czy nowe części czy używane . Pokusa na używane jest bo nowy komplet to ok2000zł a używany 700.
  11. a może przewody zaworów , ktoś pisał na forum i objawy jakieś podobne ale chcę jeszcze dodać, że przy ruszniu nie ma drgań czy czegoś w tym rodzaju jest tylko to rzężenie.
  12. tak jak radzą koledzy na forum czytałem podobne tematy ale i tak nie mam pewności, mianowicie dziwne objawy zaczynają się w momencie zmniejszania obrotów najczęściej na 6 biegu, tak jakbym jechał po nierównej drodze, takie dziwne drganie wyczuwalne gdzieś na dole , jest jeszcze objaw ale nie wiem czy jes powiązany - przy wyłączaniu sprzęgła słychać metaliczne rzężenie i przy ujmowaniu gazu z wyższych obrotów również. Stawiam na dwumasa ale jak ktoś miał coś podobnego to proszę napiszcie bo jak mi się lżej zrobi o 1500 zł i nic się nie zmieni to przykro będzie Opony wykluczone.
  13. proszę kolegów o pomoc w temacie , wymieniłem wszystkie filtry w swoim audi 1.9tdi czyli powietrza,paliwa,oleju z wymianą oleju. Po wymianie w warsztacie samochód strzelił piorun i kompletnie stracił ducha. Jestem zdumiony , jakie licho proszę o pomoc w temacie , sprawdziłem w sklepie ,napewno kupiłem filtr do 1.9 tdi 130KMwięc niby ok. ??? * stosuj prosze odpowiedni prefix i popraw model pojazdu w profilu - b5 byl produkowany do 2000 roku [Musashi]
  14. mam mianowicie taki problem, że obudowa kluczyka jest bardzo zniszczona i chciałbym tylko ją wymienić,immo i wszystko ok. czy jast taka możliwość i jeżeli to gdzie?
  15. po uzupełnieniu płynu w obiegu nadal nie działa, panel chyba jest w porządku bo jak w kabinie jest ciepło to dmucha jak głupi żeby obniżyć temperaturę ale po prostu nie daje rady bo nie leci zimne powietrze, z ciepłym nie ma problemu , czy jest jakiś drobiazg który może być przyczyną czy zostaje mi serwis? Audi avant 1.9tdi 2002.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...