wrc
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O wrc
-
Dokładnie miał jeździć z odłączonym zaworkiem do czasu zrobienia nowych map pod nowa konfiguracje. Bo w planach jest jeszcze większy FMIC. Pewnie bał się, żeby mieszanka nie była za uboga, a przez to EGT za wysokie - co mogłoby spowodować wypalenie zaworów czy uszkodzenie suszarki.
-
Przepraszam moze źle się wyraziłem. Chodzi o to, że przed zmiana turbo ze standardowego k03 (gdzie zmieliło łopatki) odczuciowo moc była większa niż obecnie czyli po zmianie turbo na hybryde (wg. gościa który robił turbo n75 musi być obecnie odłączony, bo z odłączonym powinna pompować jak w serii - i tak rzeczywiście jest). Co do paliwa to właśnie od pewnych obrotów ciagle sonda jest bogata i to mnie zastanawia. Jeszcze obstawiam jeszcze jedna rzecz, poprzednio (przed zmianami) turbo pompowalo gdzies do 0.85 bara i moze tego powietrza brakuje i temu go przylewa....
-
Turbo jest hybryda. Strona goraca k03s a zimna jakas wieksza. Logi zrobilem wg. Ktoregos opisu, ale chyba wlasnie o dieslu i tym sie wzorowalem. Jak sie uda to jutro poprawie. A czy z tych cos mozesz powiedziec?
-
Auto szwagra. Jest po chipie - założona ostatnio mocniejsza turbina (logi zrobione z odpiętym zaworkiem N75) - pompuje w tej konfiguracji ok 0,55bara wg manometru. Założony został też inny kolektor wydechowy (typu "baran" ). Problemem jest czasami lekkie szarpniecie po odjęciu/ dodaniu gazu oraz moc wydaje się mniejsza niż poprzednio. W załączniku przesyłam logi bardzo proszę o komentarz. Pozdrawiam Dynamiczny: Grupy 003, 025: http://vaglogi.pl/log-003_025_c12657O.html (1,8T_AEB_CHIP) Grupy 002, 007, 008: http://vaglogi.pl/log-002_007_008_78Q9nR.html (1,8T_AEB_CHIP) Grupy 002, 013: http://vaglogi.pl/log-002_013_5np9v.html (1,8T_AEB_CHIP) Grupy 003, 007, 008: http://vaglogi.pl/log-003_008_007_4UZiwa7.html (1,8T_AEB_CHIP) Statyczny: Grupy 002, 007: http://vaglogi.pl/log-002_007_R87ra.html (1,8T_AEB_CHIP) Grupy 003, 008: http://vaglogi.pl/log-003_008_476uiAs.html (1,8T_AEB_CHIP)
-
Tylko i wyłącznie zakładamy na aucie opuszczonym na koła. Ponieważ zmieni się wam geometria, jeśli zrobicie inaczej .
-
[ALL B5] Naprawa opadającego podłokietnika – a jednak da się to naprawić
wrc odpowiedział(a) na zigula11 temat w Audi A4 B5
Kolego PARAF czy rozkleiłeś już tą górną poduchę, bo sam się do tego chcę dobrać w niedługim czasie. I interesowały by mnie jakieś wnioski z wykonanej pracy. -
Kolego mógłbyś napisać ile mniej więcej tego profilu jest potrzebne (jaka długość). Może pamiętasz bez wskakiwania do kanału
-
[B5 AGB] A4/S4 Prosie stajl :) zderzak RS4 , 19" RH, bi-xenon , gwint h&r itp
wrc odpowiedział(a) na Nosb temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Znowu będzie jazda Pełen szacun -
Mam ten sam problem, tyle że jeśli klima jest załączona to obieg działa, natomiast gdy klimę się wyłączy to po przy naciśnięciu przycisku zapala się ikonka i od razu gaśnie po puszczeniu. Musze sprawdzić działanie tego silniczka od klapy, ale skoro przy klimie działa i nawet go słychać, to o co może chodzić??
-
[B5 AGB] A4/S4 Prosie stajl :) zderzak RS4 , 19" RH, bi-xenon , gwint h&r itp
wrc odpowiedział(a) na Nosb temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Nosb nie było mnie sporo czasu w Twoim temacie i ciężko to wszystko przeczytać, widzę że GRUBOO sie podziało. Tak trzymaj i powodzonka CIekawe jakie fele CI teraz chodzą po głowie A wydeszek jest niezła masakra w pozytywnym sensie -
Tomku ja również bardzo dziękuję za ostatnią tranzakcję. I pragnę polecić wszystkim pełen profesjonalizm, super kontakt i ekspresową wysyłkę!!!
-
Jest obok turbiny. Posiada podłączenia dwóch węży grubszych (ok 15mm) oraz jeden cienki, który idzie od przepustnicy, obok osłony rozrządu (~6mm), przodem silnika - po nim dojdziesz do DV. Wygląd jak w poniższej aukcji: http://www.allegro.pl/item819355916_zawor_dv_silnik_1_8t_vw_audi_skoda_seat.html
-
Zapomniałem napisać, że ja już się uporałem kilka miesięcy temu z tymi problemami. Winny był uszkodzony zawór DV, który prawdopodobnie uszkodził przepustnice(po raz drugi) i po wymianie zaworu oraz przepustnicy problem zniknął na dobre .
-
ja niestety nie
-
No ja mam dokładnie to samo, a przepustnicę wymienił poprzedni właściciel na nową. Błąd jest identiko. Sprawdziłem wszystkie połączenia między wtyczką z przepustnicy a ECU, dochodzą do ECU bez oporów, nie wiem tylko czy w dobre miejsca we wtyczkach (bo nie mam schematu ). Może mógłby ktoś poratować schematem do AEB z rozpiską poszczególnych złącz ECU (jest ich chyba 5). Według mnie zawór DV nie ma z tym nic wspólnego bo komp ewidentnie widzi błąd przepustnicy.......