Skocz do zawartości

marqiz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marqiz

Osiągnięcia marqiz

0

Reputacja

  1. Witam, takich postów jest już dużo ale nie znalazłem rozwiązania. Problem z wycieraczkami mam następujący: zaczęło się od tego że zaczęły zatrzymywać się w połowie szyby podczas powrotu. Dałem mechanizm do regeneracji, niestety nie pomogło do tego doszło że po włączeniu zapłonu wycieraczki zaczynają pracować około 10 cykli i się zatrzymują, podobnie jest na poszczególnych biegach. Następnie wymieniłem silnik bo dotychczasowy przestał działać, zamówiłem używany ale to nie naprawiło problemu. Znalazłem na forum że przyczyną może być przekaźnik, zamówiłem używany przekaźnik *389, po wymianie wycieraczki zaczynają pracować po włączeniu zapłonu ale krócej niż poprzednio natomiast nie działają na żadnym biegu, raz tylko działają na biegu jednorazowym (manetka w dół) Pomóżcie bo już nie mam pomysłu, czy zamawiać mechanizm włącznika (manetki)?
  2. Cześć, czy udało Ci się naprawić mechanizm? Od wczoraj mam u siebie to samo, dałem do naprawy cały mechanizm ponieważ wycieraczki zatrzymywały się w pozycji pionowej. Po włożeniu naprawionego mechanizmu i włączeniu zapłonu mechanizm zaczyna pracować robi kilka, kilkanaście cykli i zatrzymuje się, podobnie jest na różnych biegach po włączeniu wycieraczek.
  3. Cześć, mam u siebie ten sam problem, czy udało Ci się naprawić silnik? Pozdrawiam Marcin
  4. Witam, miałem u siebie podobny problem, mianowicie przy delikatnym dodawaniu gazu w zakresie prędkości 30-40 km/h oraz 70-80 km/h występowało szarpanie oraz wibracje, przy energicznym przyspieszaniu w przy tych samych prędkościach, szarpania nie było. Też podejrzewałem skrzynie biegów. Znajomy mechanik stwierdził że przy tych prędkościach nie następuje zmiana biegów i żeby szukać w silniku. Komputer nie wykazywał żadnych błędów. Przy okazji ostatniego serwisu, wymienione zostały świece zapłonowe, po wymianie na komputerze pojawił się błąd czujnika położenia wałka rozrządu, po wymianie czujnika szarpanie i wibracje ustały.
  5. Witam, mam zamiar kupić nowe opony, jakie byście polecili w rozmiarze 195 x 65 na r15 do silnika 2.8 193KM z napędem quattro. Obecnie mam opony Dunlop SP Sport 01.
  6. Witam, mam nadzieję że nie powielam wątku, ale mam następujący problem: Po włączeniu klimatyzacji nie uruchamia się wentylator klimatyzacji, po podłączeniu komputera pojawił się następujący błąd: Kwota kodów kłopotu:001 Kod kłopotu: 001 00779 Czujnik temperatury otoczenia -G17 Otwarty zwarty obwód do plusa. Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem?
  7. Witam, pojawił się u mnie podobny problem, mam pytanie czy żeby wymienić tą kostkę trzeba zdjąć kierownicę?
  8. marqiz

    [B5 AQD] Jakie filtry?

    Czy możesz podać mi dokładny adres?
  9. Witam, przymierzam się do wymiany oleju i filtrów, w audi jeszcze tego nie robiłem, stąd moje pytanie, jakie filtry oprócz filtru powietrza, oleju i przeciw pyłkowego potrzebuję? Może od razu ktoś by mógł podać oznaczenia filtrów do mojego samochodu. Moje auto to Audi B5 1999r. 2.8 V6 193KM Quattro
  10. Gdzie mam szukać tego czujnika, czy byłbym w stanie sam pod blokiem go wymontować, czy muszę udać się do mechanika?
  11. Byłem dziś u mechanika, podłączył samochód pod komputer, nic nie wykazało, brak błędów, może jakieś inne pomysły czemu tyle pali?
  12. Jak mogę to sprawdzić?
  13. Witam, ostatnio zauważyłem że bardzo wzrosło spalanie w moim samochodzie, poprzednio utrzymywało się na poziomie 14-15 litrów na 100km w cyklu miejskim, obecnie spala ok 20 litrów na 100km w mieście. Natomiast spalanie w trasie pozostało bez zmian ok 8,9 litra na 100km. Może ktoś miał podobny problem. Dodam że: Nie korzystam z klimatyzacji, nie stoje w dłuższych korkach, paliwo tankuje na tej samej stacji co zawsze i nie zmienił się styl mojej jazdy. Jedyne co zauważyłem to że na niskich obrotach silnik popada w lekkie drgania.
  14. Witam, mam podobny problem w swoim samochodzie, dywanik od strony pasażera z przodu był cały nasiąknięty wodą. Poczytałem trochę forum i sprawdziłem odpływ pod akumulatorem - okazało się że zapchany był liśćmi. Wyczytałem w którymś temacie że powinny być dwa odpływy jeden pod akumulatorem a drugi gdzieś obok, tego drugiego nie mogłem zlokalizować. Natomiast znalazłem taki żółty wężyk i nie wiem do czego on służy może mi ktoś powiedzieć co to za wężyk, na wszelki wypadek wcisnąłem go do odpływu pod akumulatorem. Widoczne na zdjęciach. Jeszcze jedno - woda dostawała się prawdopodobnie od spodu deski rozdzielczej w głębi pod schowkiem- czy przyczyną mógł być zapchany odpływ pod akumulatorem?
  15. Tak, mam tuner, stacje udaje mi się znaleźć tylko nie potrafię ich zapamiętać/przypisać do odpowiedniego programu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...