
celnik22
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O celnik22

-
TAK TAK. PŁUKANIE. a najlepiej kilka razy.jeżeli ci to nie pomoże to dopiero myśl o wymianie.
-
no u mnie w podsufitce nic nie bylo bo tez rozbierałem. czujnik można sprawdzić podpinając pod komputer i zobacze jaka wskazuje temperaturę, u mnie pomimo iz było na dworze 7 stopni , w kabinie pokazywał mi 50 i niestety nie chciało grzać. udało sie go ustawić komputerowo - na szczęście nie był walnięty.
-
najpierw płukanie - wymiana to ostateczność. a kolego musisz podpiąc pod vaga, bo jest za duzo przyczyn nie grzania.
-
no może byc to wina silniczków, jak równiez klapek sterujących, które moga się blokowac. najlepiej podpiąc pod vaga, bo opcji niegrzania jest bardzo duzo. trzeba dokładnej diagnozy.
-
te okienko to panowie jest czujnik temperatury wewnętrznej.za tą kratką się znajduje. jeżeli jest on walnięty to nagrzewnica tylko dogrzewa kabine i potem się wyłacza. i może leciec słabe ciepłe powietrze, badz wogóle. , moga to tez byc silowniczki od sterowania klap - moga się blokowac jak sie zmienia temperature, lub zablokowane sa te klapki sterujące. trzeba dokładnie posprawdzac.,a i czasami płukanie nagrzewnicy też pomaga ( nawet i kilka razy trzeba żeby się odblokowała)
-
no to napewno sie zapchała. ale powiem ci, że u mnie tez weże są gorace, ale i tak płukanie czeka.
-
dokładnie, podepnij pod komputer i ci pokaże gdzie jest bład
-
no napewno musisz wymienic przeciwpyłkowy, a wiecej w kabinie nie masz. a co do rozbierania, to cały kokpit trzeba rozebrac ( też mnie to czeka)
-
ale gdyby to była pompa wody , to bys nie utrzymał temperatury na silniku i by sie przegrzewał, a termostat - możliwe
-
sprawdz silniczek, ale nie ten od przełączania na różne poziomy, ale od sterowania ciepłe - zimne, co do czujnika to dokładnie musisz podłączyc pod komuter i zobaczyc co wskazuje ( u mnie wskazywał 50 stopni w środku )i niestety climatronic nie grzał. a płukanie nagrzewnicy nie zaszkodzi. u mnie nagrzewnica działa i kable wychodzące z niej są gorące, a nic nie idzie do samochodu. w serwisie mi sprawdzili i mam walniete własnie te silniczki krokowe od sterowania ciepło - zimno. albo podłacz pod vaga i wprowadz ustawianie błedów nastawnych i trzeba odpytac sterownik z błedów, wtedy pokaże gdzie jest problem.
-
dzieki,tez mi sie tak wydawało. ale jestem po diagnostyce w serwisie i wyszło jednak co innego, walnięte silniczki krokowe od sterowania klap( recznie chodziły) i jeszcze na wszelki wypadek trzeba bedzie przeczyścić nagrzewnice. a nic mi nie mówili na temat tego czujnika, wiec pewnie jest dobry.
-
Robisz to tak: ściągasz schowek, odpalasz auto, sprawdzasz czy silniczek pracuje. Znajduje się on za konsolą środkową od strony pasażera, w dolnej części, to ten z czerwoną dźwigienką. Zmieniając temperaturę między minimalną maksymalną sprawdzasz czy dźwigienka się porusza.
-
witam panowie. jest kilka opcji nie grzania - zapchana nagrzewnica, walnięty termostat, zapchane przewody, filtr przeciwpyłkowy( czkolwiek on jest tylko od siły podmuchu), walnięte siłowniczki od przełączania trybu ciepło - zimno, bądz często się zdarza walniety czujnik temperatury wewnetrznej. i to trzeba po kolei sprawdzic.
-
[ALL B5] Jak jest zamontowany czujnik temp. w desce rozdzielczej
celnik22 odpowiedział(a) na tomaszzz temat w Audi A4 B5
tylko wiesz co, u mnie też jest ten problem z tym czujnikiem, ale nie wykazuje mi żadnego błędu po podłączeniu do komputera, a ten czujnik pokazuje mi temperaturę 50 stopni w środku. -
[ALL B5] Jak jest zamontowany czujnik temp. w desce rozdzielczej
celnik22 odpowiedział(a) na tomaszzz temat w Audi A4 B5
a tego czy trzeba demontować to ci nie powiem. ja go widziałem jak miałem zdemontowaną deskę. albo jest go widać jak wyjmiesz radio.może w ten sposób. a kto ci stwierdził że masz go wymienić? jaką miałeś usterkę?