Skocz do zawartości

celnik22

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O celnik22

Osiągnięcia celnik22

0

Reputacja

  1. TAK TAK. PŁUKANIE. a najlepiej kilka razy.jeżeli ci to nie pomoże to dopiero myśl o wymianie.
  2. no u mnie w podsufitce nic nie bylo bo tez rozbierałem. czujnik można sprawdzić podpinając pod komputer i zobacze jaka wskazuje temperaturę, u mnie pomimo iz było na dworze 7 stopni , w kabinie pokazywał mi 50 i niestety nie chciało grzać. udało sie go ustawić komputerowo - na szczęście nie był walnięty.
  3. najpierw płukanie - wymiana to ostateczność. a kolego musisz podpiąc pod vaga, bo jest za duzo przyczyn nie grzania.
  4. no może byc to wina silniczków, jak równiez klapek sterujących, które moga się blokowac. najlepiej podpiąc pod vaga, bo opcji niegrzania jest bardzo duzo. trzeba dokładnej diagnozy.
  5. te okienko to panowie jest czujnik temperatury wewnętrznej.za tą kratką się znajduje. jeżeli jest on walnięty to nagrzewnica tylko dogrzewa kabine i potem się wyłacza. i może leciec słabe ciepłe powietrze, badz wogóle. , moga to tez byc silowniczki od sterowania klap - moga się blokowac jak sie zmienia temperature, lub zablokowane sa te klapki sterujące. trzeba dokładnie posprawdzac.,a i czasami płukanie nagrzewnicy też pomaga ( nawet i kilka razy trzeba żeby się odblokowała)
  6. no to napewno sie zapchała. ale powiem ci, że u mnie tez weże są gorace, ale i tak płukanie czeka.
  7. dokładnie, podepnij pod komputer i ci pokaże gdzie jest bład
  8. no napewno musisz wymienic przeciwpyłkowy, a wiecej w kabinie nie masz. a co do rozbierania, to cały kokpit trzeba rozebrac ( też mnie to czeka)
  9. ale gdyby to była pompa wody , to bys nie utrzymał temperatury na silniku i by sie przegrzewał, a termostat - możliwe
  10. sprawdz silniczek, ale nie ten od przełączania na różne poziomy, ale od sterowania ciepłe - zimne, co do czujnika to dokładnie musisz podłączyc pod komuter i zobaczyc co wskazuje ( u mnie wskazywał 50 stopni w środku )i niestety climatronic nie grzał. a płukanie nagrzewnicy nie zaszkodzi. u mnie nagrzewnica działa i kable wychodzące z niej są gorące, a nic nie idzie do samochodu. w serwisie mi sprawdzili i mam walniete własnie te silniczki krokowe od sterowania ciepło - zimno. albo podłacz pod vaga i wprowadz ustawianie błedów nastawnych i trzeba odpytac sterownik z błedów, wtedy pokaże gdzie jest problem.
  11. dzieki,tez mi sie tak wydawało. ale jestem po diagnostyce w serwisie i wyszło jednak co innego, walnięte silniczki krokowe od sterowania klap( recznie chodziły) i jeszcze na wszelki wypadek trzeba bedzie przeczyścić nagrzewnice. a nic mi nie mówili na temat tego czujnika, wiec pewnie jest dobry.
  12. Robisz to tak: ściągasz schowek, odpalasz auto, sprawdzasz czy silniczek pracuje. Znajduje się on za konsolą środkową od strony pasażera, w dolnej części, to ten z czerwoną dźwigienką. Zmieniając temperaturę między minimalną maksymalną sprawdzasz czy dźwigienka się porusza.
  13. celnik22

    [B5 ADR] Ogrzewanie pomocy

    witam panowie. jest kilka opcji nie grzania - zapchana nagrzewnica, walnięty termostat, zapchane przewody, filtr przeciwpyłkowy( czkolwiek on jest tylko od siły podmuchu), walnięte siłowniczki od przełączania trybu ciepło - zimno, bądz często się zdarza walniety czujnik temperatury wewnetrznej. i to trzeba po kolei sprawdzic.
  14. tylko wiesz co, u mnie też jest ten problem z tym czujnikiem, ale nie wykazuje mi żadnego błędu po podłączeniu do komputera, a ten czujnik pokazuje mi temperaturę 50 stopni w środku.
  15. a tego czy trzeba demontować to ci nie powiem. ja go widziałem jak miałem zdemontowaną deskę. albo jest go widać jak wyjmiesz radio.może w ten sposób. a kto ci stwierdził że masz go wymienić? jaką miałeś usterkę?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...