Skocz do zawartości

kam_p

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kam_p

Osiągnięcia kam_p

0

Reputacja

  1. Witam. Temat można zamknąć. Oglądałem Audi A4 a kupiłem Skodę Octavia I z 2002 roku z silnikiem 2.0 AJZ w kombiku. Pośmigam trochę na benzynce a później do gaziu pójdzie Pozdrawiam.
  2. Dobry sposób, będę wiedział na przyszłość. Dzięki.
  3. Jaki był objaw padnięcia cewek? Jak sprawdziłeś, która strzeliła?
  4. Z tymi cewkami to chyba loteria jak się trafi tak później jest. ---------- Post dopisany at 00:29 ---------- Poprzedni post napisany at 00:25 ---------- Arre ile już latasz na tych nowych cewkach i jaki był koszt?
  5. Będę we wrześniu szukać już samochodu dla siebie to wtedy się rozejrzę też za turbo. Ale na razie zastosuje się do Twojej rady wesz82 tylko zmienię kolejność najpierw pójdę się upić
  6. No to w porządku. Ja będę się starał szukać wersji z 4 cewkami.
  7. Ale jak suszarka padnie to też duży koszt naprawy a ja szukam złotego środka.
  8. Witam wszystkich! Pytanie odnośnie gazu w silnikach 1.8. Szykuje się do zakupu Audi a4 b5 1.8 avant i wstępnie szukam sobie już warsztatu, w którym zamontują mi gaz. Od jednego gazownika usłyszałem, że nie ma problemu z instalowaniem gazu do tych silników jednakże bardzo szybko strzelają cewki zapłonowe po zamontowaniu gazu. Stąd moje pytanie, która wersja silnikowa jest "pewniejsza" do instalacji gazowej, ta z podwójną cewką (dość kosztowna w cenniku inter cars) czy wersja z czterema cewkami na każdy cylinder? (cena cewek trochę niższa) Czy to jest w ogóle prawda, że cewki nie wytrzymują?
  9. Witam wszystkich forumowiczów!!! Pozdrawiam Kamil.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...