Skocz do zawartości

Archie

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Archie

Osiągnięcia Archie

0

Reputacja

  1. Archie

    [B5 AFN] Brak zaślepki ??

    Skoro tak, to uspokoiłem się trochę, chociaż według mnie troszkę to dziwne żeby taka dziura ziajała w obudowie skrzyni biegów , przyjrzałem się wczoraj dokładnie i faktycznie - to koło zamachowe, w takim razie daruję sobie fotki - i tak niewiele byłoby widać. Dzięki serdeczne Panowie !! :th: Myślę że temat można zamknąć
  2. Archie

    [B5 AFN] Brak zaślepki ??

    Postaram się wrzucić fotkę, ale przypuszczając że jest tak, jak twierdzicie - czy ten otwór nie powinien być czymś zaślepiony? Skoro znajduje się w takim miejscu i jest "od góry" - może tam nalecieć mnóstwo syfu...
  3. Witam! Moje pytanie będzie bardzo nieścisłe, proszę zatem o wyrozumiałość, postaram się opisać w miarę przejrzyście o co mi chodzi Otóż po wymianie oleju, sprawdzając poprawność założenia filtra oleju (brak wycieków spod uszczelki), patrząc z góry pod kątem, poprzez filtr oleju na blok silnika (właściwie nie za bardzo wiem czy to jeszcze blok, czy obudowa sprzęgła - ciężko było dostrzec) zauważyłem poprzez otwór w obudowie obracający się element (kolega twierdzi ze to być może koło zamachowe ...?? ) z tego co zdążyłem zauważyć otwór ma kształt owalny - może lekko "rombowaty", umieszczony jest w większości na ukośnej płaszczyźnie obudowy. Jeżeli po tym mglistym opisie ktokolwiek wpadł na pomysł co to za otwór i czy nie powinien być zaślepiony - proszę o informacje, postaram się jeszcze jak najszybciej dołączyć fotkę, ale nie będzie to łatwe - bardzo ciężki dostęp aparatem Pozdrawiam
  4. Hmm... to faktycznie conajmniej dziwne, tym bardziej że chwilę wcześniej powtarzałem jeszcze logi dynamiczne, więc silnik powinien być bardziej rozgrzany, oczywiście wskaźnik temp. cały czas miał równiutkie 90, chociaż wiem że temperatura płynu niekoniecznie tyle musi mieć przy takim wskazaniu, ale 75? to faktycznie mało. Przyjrzę się temu dokładniej i dam znać, dzięki serdeczne i pozdrawiam
  5. Żeby nie robić nowego wątku dołączam jeszcze logi statyczne, także tutaj , porównując z innymi logami z forum, zauważyłem różnice, prosiłbym więc o ponowny "rzut okiem" może jeszcze coś wyjdzie.... oby nie Group A: '000 TIME STAMP 0.31 41 24 0 25 101 201 75 142 143 127 0.66 41 24 0 25 101 201 75 142 143 127 1.01 41 25 0 25 101 201 75 142 143 129 1.36 41 25 0 25 100 201 75 142 143 127 1.72 41 23 0 25 101 201 75 142 143 128 2.07 41 22 0 25 101 201 75 142 143 130 2.42 41 23 0 25 101 201 75 142 143 129 2.77 41 22 0 25 101 201 75 142 143 130 3.12 41 26 0 24 101 201 75 142 143 131 3.48 41 25 0 25 101 201 75 142 143 129 3.83 41 24 0 25 101 201 75 142 143 129 4.18 41 24 0 25 101 201 75 142 143 126 4.53 41 24 0 25 101 201 75 142 143 131 4.88 41 25 0 25 100 201 75 142 143 129 5.24 41 23 0 25 101 201 75 142 143 130 5.59 41 23 0 26 101 201 75 142 143 129 5.94 41 23 0 25 101 201 75 142 143 128 6.29 41 23 0 26 101 201 75 142 143 125 6.64 41 26 0 25 101 201 75 142 143 131 6.99 41 26 0 25 101 201 75 142 143 129 7.35 41 24 0 25 101 201 75 142 143 128 7.70 41 25 0 25 101 201 75 142 143 127 8.05 41 23 0 25 101 201 75 142 143 127 8.40 41 25 0 25 100 201 75 142 143 128 8.75 41 24 0 25 101 201 75 142 143 129 9.11 41 24 0 25 101 201 75 142 143 127 9.46 41 23 0 25 101 201 75 142 143 126 9.81 41 24 0 25 101 201 75 142 143 130 10.16 41 22 0 25 101 201 75 142 143 129 10.51 41 26 0 25 101 201 75 142 143 127 10.87 41 25 0 25 101 201 75 142 143 125 11.22 41 24 0 25 101 201 75 142 143 132 11.57 41 24 0 25 101 201 75 142 143 128 11.92 41 24 0 25 101 201 75 142 143 126 12.27 41 24 0 25 101 201 75 142 143 127 12.62 41 23 0 25 101 201 75 142 143 128 12.98 41 24 0 25 101 201 75 142 143 125 13.33 41 23 0 25 100 201 75 142 143 129 13.68 41 24 0 25 101 201 75 142 143 128 14.03 41 26 0 25 101 201 75 142 143 128 14.38 41 26 0 25 101 201 75 142 143 128 14.74 41 24 0 25 101 201 75 142 143 129 15.09 41 25 0 25 101 201 75 142 143 128 15.44 41 23 0 25 101 201 75 142 143 128 15.79 41 24 0 25 100 201 75 142 143 133 16.14 41 24 0 25 101 201 75 142 143 127 16.50 41 24 0 25 100 201 75 142 143 128 16.85 41 23 0 25 101 201 75 142 143 128 17.20 41 24 0 25 101 201 75 142 143 129 17.55 41 23 0 25 101 201 75 142 143 127 17.90 41 26 0 25 100 201 75 142 143 128 18.25 41 26 0 25 101 201 75 142 143 128 18.61 41 24 0 25 101 201 75 142 143 132 18.96 41 24 0 25 101 201 75 142 143 128 19.31 41 23 0 25 101 201 75 142 143 129 19.66 41 24 0 25 101 201 75 142 143 128 20.01 41 24 0 25 100 201 75 142 143 129 20.37 41 24 0 25 101 201 75 142 143 130 20.72 41 24 0 25 101 201 75 141 143 128 21.07 41 24 0 25 101 201 75 142 143 129 21.42 41 26 0 25 101 201 75 142 143 129 21.77 41 27 0 25 101 201 75 141 143 128 22.13 41 25 0 25 101 201 75 141 143 126 22.48 41 25 0 25 101 201 75 141 143 128 22.83 41 24 0 25 101 201 75 141 143 128 23.18 41 24 0 24 101 201 75 141 143 130 23.53 41 24 0 25 101 201 75 141 143 129 23.88 41 24 0 25 101 201 75 141 143 128 24.24 41 23 0 25 101 201 75 141 143 129 24.59 41 24 0 24 101 201 75 141 143 130 24.94 41 23 0 25 101 201 75 141 143 126 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 STAMP /min mg/R % 0.00 861 EGR Off 425.0 0.0 0.40 861 EGR Off 430.0 0.0 0.80 861 EGR Off 425.0 0.0 1.20 861 EGR Off 425.0 0.0 1.60 861 EGR Off 420.0 0.0 2.00 861 EGR Off 425.0 0.0 2.40 861 EGR Off 425.0 0.0 2.80 861 EGR Off 420.0 0.0 3.20 861 EGR Off 430.0 0.0 3.60 861 EGR Off 425.0 0.0 4.00 861 EGR Off 420.0 0.0 4.40 861 EGR Off 435.0 0.0 4.80 861 EGR Off 435.0 0.0 5.20 861 EGR Off 430.0 0.0 5.60 861 EGR Off 430.0 0.0 6.00 861 EGR Off 415.0 0.0 6.40 861 EGR Off 420.0 0.0 6.80 861 EGR Off 425.0 0.0 7.20 861 EGR Off 430.0 0.0 7.60 861 EGR Off 430.0 0.0 8.00 861 EGR On 425.0 0.0 8.40 861 EGR On 255.0 99.6 8.80 861 EGR On 235.0 99.6 9.20 861 EGR On 235.0 99.6 9.60 861 EGR On 215.0 99.6 10.00 861 EGR On 230.0 99.6 10.40 861 EGR On 215.0 99.6 10.80 861 EGR On 215.0 99.6 11.20 861 EGR On 220.0 99.6 11.60 861 EGR On 220.0 99.6 12.00 861 EGR On 220.0 99.6 12.40 861 EGR On 215.0 99.6 12.80 861 EGR On 210.0 99.6 13.20 861 EGR On 210.0 99.6 13.60 861 EGR On 210.0 99.6 13.99 861 EGR On 215.0 99.6 14.39 861 EGR On 210.0 99.6 14.79 861 EGR On 220.0 99.6 15.19 861 EGR On 220.0 99.6 15.59 861 EGR On 220.0 99.6 15.99 861 EGR On 220.0 99.6 16.39 861 EGR On 210.0 99.6 16.79 861 EGR On 220.0 99.6 17.19 861 EGR On 210.0 99.6 17.59 861 EGR On 215.0 99.6 17.99 861 EGR On 215.0 99.6 18.39 861 EGR Off 215.0 99.6 18.79 861 EGR Off 405.0 0.0 19.19 861 EGR Off 410.0 0.0 19.59 861 EGR Off 415.0 0.0 19.99 861 EGR Off 420.0 0.0 20.39 861 EGR Off 420.0 0.0 20.79 861 EGR Off 430.0 0.0 21.19 861 EGR Off 425.0 0.0 21.59 861 EGR Off 420.0 0.0 21.99 861 EGR Off 420.0 0.0 22.39 861 EGR Off 420.0 0.0 22.79 861 EGR Off 425.0 0.0 23.19 861 EGR Off 420.0 0.0 23.59 861 EGR Off 430.0 0.0 23.99 861 EGR Off 410.0 0.0 24.39 861 EGR Off 420.0 0.0 24.79 861 EGR Off 425.0 0.0 25.19 861 EGR Off 430.0 0.0 25.59 861 EGR Off 415.0 0.0 25.99 861 EGR Off 425.0 0.0 26.39 861 EGR Off 425.0 0.0 26.79 861 EGR Off 420.0 0.0 27.19 861 EGR Off 420.0 0.0 27.59 861 EGR Off 420.0 0.0 27.99 861 EGR Off 425.0 0.0 28.39 861 EGR Off 410.0 0.0 28.79 861 EGR On 420.0 0.0 29.19 861 EGR On 265.0 99.6 29.59 861 EGR On 235.0 99.6 29.99 861 EGR On 230.0 99.6 30.39 861 EGR On 230.0 99.6 30.79 861 EGR On 220.0 99.6 31.19 861 EGR On 225.0 99.6 31.59 861 EGR On 220.0 99.6 31.99 861 EGR On 215.0 99.6 32.39 861 EGR On 210.0 99.6 32.79 861 EGR On 215.0 99.6 33.19 861 EGR On 220.0 99.6 33.59 861 EGR On 215.0 99.6 33.99 861 EGR On 225.0 99.6 34.39 861 EGR On 220.0 99.6 34.79 861 EGR On 220.0 99.6 35.19 861 EGR On 210.0 99.6 35.59 861 EGR On 205.0 99.6 35.99 861 EGR On 215.0 99.6 36.39 861 EGR On 205.0 99.6 36.79 861 EGR On 205.0 99.6 37.19 861 EGR On 215.0 99.6 37.59 861 EGR On 215.0 99.6 37.99 861 EGR On 215.0 99.6 38.39 861 EGR On 210.0 99.6 38.79 861 EGR On 200.0 99.6 39.19 861 EGR Off 215.0 99.6 39.59 861 EGR Off 420.0 0.0 39.99 861 EGR Off 415.0 0.0 40.39 861 EGR Off 420.0 0.0 40.79 861 EGR Off 420.0 0.0 41.19 861 EGR Off 420.0 0.0 41.59 861 EGR Off 430.0 0.0 41.99 861 EGR Off 430.0 0.0 42.39 861 EGR Off 415.0 0.0 42.79 861 EGR Off 415.0 0.0 43.19 861 EGR Off 420.0 0.0 43.59 861 EGR Off 410.0 0.0 43.98 861 EGR Off 420.0 0.0 44.38 861 EGR Off 415.0 0.0 44.78 861 EGR Off 425.0 0.0 45.18 861 EGR Off 420.0 0.0 45.58 861 EGR Off 420.0 0.0 45.98 861 EGR Off 430.0 0.0 46.38 861 EGR Off 420.0 0.0 46.78 861 EGR Off 420.0 0.0 47.18 861 EGR Off 420.0 0.0 47.58 861 EGR Off 425.0 0.0 47.98 861 EGR Off 420.0 0.0 48.38 861 EGR Off 420.0 0.0 48.78 861 EGR Off 420.0 0.0 49.18 861 EGR Off 415.0 0.0 49.58 861 EGR On 430.0 0.0 49.98 861 EGR On 255.0 99.6 50.38 861 EGR On 235.0 99.6 50.78 861 EGR On 225.0 99.6 51.18 861 EGR On 215.0 99.6 51.58 861 EGR On 225.0 99.6 51.98 861 EGR On 220.0 99.6 52.38 861 EGR On 220.0 99.6 52.78 861 EGR On 205.0 99.6 53.18 861 EGR On 210.0 99.6 53.58 861 EGR On 215.0 99.6 53.98 861 EGR On 210.0 99.6 54.38 861 EGR On 215.0 99.6 54.78 861 EGR On 215.0 99.6 55.18 861 EGR On 205.0 99.6 55.58 861 EGR On 210.0 99.6 55.98 861 EGR On 215.0 99.6 56.38 861 EGR On 205.0 99.6 56.78 861 EGR On 215.0 99.6 57.18 861 EGR On 220.0 99.6 57.58 861 EGR On 215.0 99.6 57.98 861 EGR On 210.0 99.6 58.38 861 EGR On 210.0 99.6 Group A: '004 Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70 STAMP /min °BTDC % 0.00 861 Early 7.3 87.7 0.40 861 Early 7.3 87.7 0.80 861 Early 8.4 85.7 1.20 861 Early 7.7 88.5 1.60 861 Early 8.1 84.1 2.00 861 Early 7.9 87.7 2.40 861 Early 7.7 87.7 2.80 861 Early 7.7 87.3 3.20 861 Early 7.7 89.6 3.60 861 Early 7.9 89.6 4.00 861 Early 7.3 91.6 4.40 861 Early 7.3 91.6 4.80 861 Early 7.5 88.9 5.20 861 Early 7.3 86.1 5.60 861 Late 7.9 90.4 6.00 861 Late 2.4 81.7 6.40 861 Late 3.7 85.7 6.80 861 Late 4.0 86.9 7.20 861 Late 3.3 89.3 7.60 861 Late 3.7 87.3 8.00 861 Late 4.2 90.4 8.40 861 Late 3.7 88.1 8.80 861 Late 4.2 89.6 9.20 861 Late 3.5 87.7 9.60 861 Late 4.0 87.7 10.00 861 Late 4.0 85.7 10.40 861 Late 3.7 87.7 10.80 861 Late 4.4 84.5 11.20 861 Late 4.4 88.5 11.60 861 Late 4.4 89.6 12.00 861 Late 4.0 87.7 12.40 861 Late 3.7 86.9 12.80 861 Late 4.2 88.1 13.20 861 Late 4.4 82.9 13.60 861 Late 3.5 88.5 14.00 861 Late 4.0 87.3 14.40 861 Late 4.0 86.5 14.80 861 Late 4.0 88.1 15.20 861 Late 3.7 85.7 15.60 861 Late 3.7 85.7 15.99 861 Early 3.7 85.7 16.39 861 Early 7.0 96.4 16.79 861 Early 7.7 88.1 17.19 861 Early 7.7 88.1 17.59 861 Early 7.3 84.1 17.99 861 Early 7.9 91.6 18.39 861 Early 8.1 89.6 18.79 861 Early 7.7 92.0 19.19 861 Early 7.7 90.0 19.59 861 Early 7.7 89.6 19.99 861 Early 7.7 89.6 20.39 861 Early 7.5 91.6 20.79 861 Early 7.5 86.5 21.19 861 Early 7.3 89.6 21.59 861 Early 7.7 88.5 21.99 861 Early 8.1 88.9 22.39 861 Early 7.7 86.1 22.79 861 Early 8.4 84.9 23.19 861 Early 7.7 88.1 23.59 861 Early 7.9 88.5 23.99 861 Early 8.1 90.0 24.39 861 Early 8.1 88.9 24.79 861 Early 8.1 92.0 25.19 861 Early 7.9 89.6 25.59 861 Early 7.7 88.9 25.99 861 Early 8.4 86.1 26.39 861 Late 8.8 81.7 26.79 861 Late 3.1 86.9 27.19 861 Late 3.7 88.9 27.59 861 Late 3.7 86.9 27.99 861 Late 4.0 86.9 28.39 861 Late 3.7 86.9 28.79 861 Late 3.7 86.9 29.19 861 Late 4.0 87.3 29.59 861 Late 4.0 86.9 29.99 861 Late 3.7 84.9 30.39 861 Late 4.0 86.1 30.79 861 Late 3.5 85.7 31.19 861 Late 4.0 86.5 31.59 861 Late 3.5 84.5 31.99 861 Late 3.7 87.7 32.39 861 Late 4.2 86.5 32.79 861 Late 4.0 87.7 33.19 861 Late 4.0 87.7 33.59 861 Late 4.0 89.6 33.99 861 Late 3.5 87.3 34.39 861 Late 4.2 88.5 34.79 861 Late 3.7 88.1 35.19 861 Late 4.0 90.0 35.59 861 Late 4.0 86.5 35.99 861 Late 3.7 88.5 36.39 861 Late 4.0 85.7 36.79 861 Early 3.7 87.7 37.19 861 Early 6.8 96.4 37.59 861 Early 8.6 89.6 37.99 861 Early 8.1 88.9 38.39 861 Early 7.9 85.3 38.79 861 Early 8.1 85.3 39.19 861 Early 8.4 84.9 39.59 861 Early 7.9 92.4 39.99 861 Early 7.9 86.5 40.39 861 Early 8.4 90.4 40.79 861 Early 7.7 83.7 41.19 861 Early 7.7 84.9 41.59 861 Early 7.7 82.9 41.99 861 Early 8.6 83.7 42.39 861 Early 8.4 84.9 42.79 861 Early 7.9 85.7 43.19 861 Early 7.9 85.3 43.59 861 Early 8.1 85.3 43.99 861 Early 7.7 84.9 44.39 861 Early 7.7 89.6 44.78 861 Early 7.7 88.1 45.18 861 Early 7.7 89.3 45.58 861 Early 7.7 90.4 45.98 861 Early 7.7 86.1 46.38 861 Early 7.5 86.1 46.78 861 Early 7.3 86.9 47.18 861 Late 7.7 88.9 47.58 861 Late 2.6 83.3 47.98 861 Late 3.5 86.5 48.38 861 Late 3.3 88.1 48.78 861 Late 3.7 87.3 49.18 861 Late 3.7 88.1 49.58 861 Late 3.7 89.3 49.98 861 Late 3.5 88.5 50.38 861 Late 4.0 88.1 50.78 861 Late 3.3 90.4 51.18 861 Late 4.0 86.9 51.58 861 Late 3.5 88.9 51.98 861 Late 4.0 87.3 52.38 861 Late 4.2 86.9 52.78 861 Late 4.6 90.0 53.18 861 Late 4.2 87.7 53.58 861 Late 4.2 89.3 53.98 861 Late 4.4 88.1 54.38 861 Late 4.0 87.3 54.78 861 Late 3.7 87.7 55.18 861 Late 4.4 84.1 55.58 861 Late 3.7 86.5 55.98 861 Late 4.0 87.3 56.38 861 Late 3.5 85.7 56.78 861 Late 4.0 85.7 57.18 861 Late 4.4 83.7 57.58 861 Early 4.2 86.1 Group A: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME ? ? Regulator valve? STAMP /min mbar % 0.00 861 ON 1009.8 0.0 0.40 861 ON 1009.8 0.0 0.80 861 ON 1009.8 0.0 1.20 861 ON 1020.0 0.0 1.60 861 ON 1020.0 0.0 2.00 861 ON 1020.0 0.0 2.40 861 ON 1020.0 0.0 2.80 861 ON 1020.0 0.0 3.20 861 ON 1020.0 0.0 3.60 861 ON 1020.0 0.0 4.00 861 ON 1020.0 0.0 4.40 861 ON 1020.0 0.0 4.80 861 ON 1020.0 0.0 5.20 861 ON 1020.0 0.0 5.60 861 ON 1020.0 0.0 6.00 861 ON 1020.0 0.0 6.40 861 ON 1020.0 0.0 6.80 861 ON 1020.0 0.0 7.20 861 ON 1020.0 0.0 7.60 861 ON 1020.0 0.0 8.00 861 ON 1020.0 0.0 8.40 861 ON 1020.0 0.0 8.80 861 OFF 1020.0 0.0 9.20 861 OFF 1009.8 99.6 9.60 861 OFF 999.6 99.6 10.00 861 OFF 999.6 99.6 10.40 861 OFF 989.4 99.6 10.80 861 OFF 989.4 99.6 11.20 861 OFF 989.4 99.6 11.60 861 OFF 989.4 99.6 12.00 861 OFF 989.4 99.6 12.39 861 OFF 989.4 99.6 12.79 861 OFF 989.4 99.6 13.19 861 OFF 989.4 99.6 13.59 861 OFF 989.4 99.6 13.99 861 OFF 989.4 99.6 14.39 861 OFF 989.4 99.6 14.79 861 OFF 989.4 99.6 15.19 861 OFF 989.4 99.6 15.59 861 OFF 989.4 99.6 15.99 861 OFF 989.4 99.6 16.39 861 OFF 989.4 99.6 16.79 861 OFF 989.4 99.6 17.19 861 OFF 989.4 99.6 17.59 861 OFF 989.4 99.6 17.99 861 OFF 989.4 99.6 18.39 861 OFF 989.4 99.6 18.79 861 OFF 989.4 99.6 19.19 861 ON 989.4 99.6 19.59 861 ON 989.4 0.0 19.99 861 ON 999.6 0.0 20.39 861 ON 999.6 0.0 20.79 861 ON 1009.8 0.0 21.19 861 ON 1009.8 0.0 21.59 861 ON 1009.8 0.0 21.99 861 ON 1020.0 0.0 22.39 861 ON 1020.0 0.0 22.79 861 ON 1020.0 0.0 23.19 861 ON 1020.0 0.0 23.59 861 ON 1020.0 0.0 23.99 861 ON 1020.0 0.0 24.39 861 ON 1020.0 0.0 24.79 861 ON 1020.0 0.0 25.19 861 ON 1020.0 0.0 25.59 861 ON 1020.0 0.0 25.99 861 ON 1020.0 0.0 26.39 861 ON 1020.0 0.0 26.79 861 ON 1020.0 0.0 27.19 861 ON 1020.0 0.0 27.59 861 ON 1020.0 0.0 27.99 861 ON 1020.0 0.0 28.39 861 ON 1020.0 0.0 28.79 861 ON 1020.0 0.0 29.19 861 ON 1020.0 0.0 29.59 861 OFF 1020.0 0.0 29.99 861 OFF 1009.8 99.6 30.39 861 OFF 999.6 99.6 30.79 861 OFF 999.6 99.6 31.19 861 OFF 989.4 99.6 31.59 861 OFF 989.4 99.6 31.99 861 OFF 989.4 99.6 32.39 861 OFF 989.4 99.6 32.79 861 OFF 989.4 99.6 33.19 861 OFF 989.4 99.6 33.59 861 OFF 989.4 99.6 33.99 861 OFF 989.4 99.6 34.39 861 OFF 989.4 99.6 34.79 861 OFF 989.4 99.6 35.19 861 OFF 989.4 99.6 35.59 861 OFF 989.4 99.6 35.99 861 OFF 989.4 99.6 36.39 861 OFF 989.4 99.6 36.79 861 OFF 989.4 99.6 37.19 861 OFF 989.4 99.6 37.59 861 OFF 989.4 99.6 37.99 861 OFF 989.4 99.6 38.39 861 OFF 989.4 99.6 38.79 861 OFF 989.4 99.6 39.19 861 OFF 989.4 99.6 39.59 861 OFF 989.4 99.6 39.99 861 ON 989.4 99.6 40.39 861 ON 989.4 0.0 40.79 861 ON 999.6 0.0 41.18 861 ON 999.6 0.0 41.58 861 ON 1009.8 0.0 41.98 861 ON 1009.8 0.0 42.38 861 ON 1009.8 0.0 42.78 861 ON 1020.0 0.0 43.18 861 ON 1020.0 0.0 43.58 861 ON 1020.0 0.0 43.98 861 ON 1020.0 0.0 44.38 861 ON 1020.0 0.0 44.78 861 ON 1020.0 0.0 45.18 861 ON 1020.0 0.0 45.58 861 ON 1020.0 0.0 45.98 861 ON 1020.0 0.0 46.38 861 ON 1020.0 0.0 46.78 861 ON 1020.0 0.0 47.18 861 ON 1020.0 0.0 47.58 861 ON 1020.0 0.0 47.98 861 ON 1020.0 0.0 48.38 861 ON 1020.0 0.0 48.78 861 ON 1020.0 0.0 49.18 861 ON 1020.0 0.0 49.58 840 ON 1020.0 0.0 49.98 861 ON 1020.0 0.0 50.38 861 OFF 1020.0 0.0 50.78 861 OFF 1009.8 99.6 51.18 861 OFF 999.6 99.6 51.58 861 OFF 999.6 99.6 51.98 861 OFF 989.4 99.6 52.38 861 OFF 989.4 99.6 52.78 861 OFF 989.4 99.6 53.18 861 OFF 989.4 99.6 53.58 861 OFF 989.4 99.6 53.98 861 OFF 989.4 99.6 54.38 861 OFF 989.4 99.6 54.78 861 OFF 989.4 99.6 55.18 861 OFF 989.4 99.6 55.58 861 OFF 989.4 99.6 55.98 861 OFF 989.4 99.6 56.38 861 OFF 989.4 99.6 56.78 861 OFF 989.4 99.6 57.18 861 OFF 989.4 99.6 57.58 861 OFF 989.4 99.6 57.98 861 OFF 989.4 99.6 58.38 861 OFF 989.4 99.6 58.78 861 OFF 989.4 99.6 59.18 861 OFF 989.4 99.6 59.58 861 OFF 989.4 99.6 59.98 861 OFF 989.4 99.6 60.38 861 OFF 989.4 99.6 60.78 861 ON 989.4 99.6 61.18 861 ON 989.4 0.0 61.58 861 ON 999.6 0.0 61.98 861 ON 999.6 0.0 62.38 861 ON 1009.8 0.0 62.78 861 ON 1009.8 0.0 63.18 861 ON 1009.8 0.0 63.58 861 ON 1009.8 0.0 63.98 861 ON 1020.0 0.0 64.38 861 ON 1020.0 0.0 64.78 861 ON 1020.0 0.0 65.18 861 ON 1020.0 0.0 65.58 861 ON 1020.0 0.0 65.98 861 ON 1020.0 0.0 66.38 861 ON 1020.0 0.0 66.78 861 ON 1020.0 0.0 67.18 861 ON 1020.0 0.0 67.58 861 ON 1020.0 0.0 67.98 861 ON 1020.0 0.0 68.38 861 ON 1020.0 0.0 68.78 861 ON 1020.0 0.0 69.18 861 ON 1020.0 0.0 69.58 861 ON 1020.0 0.0 69.97 861 ON 1020.0 0.0 70.37 861 ON 1020.0 0.0 70.77 861 ON 1020.0 0.0 71.17 861 OFF 1020.0 0.0
  6. Po przemyciu i przeczyszczeniu przepływki powtórzyłem logi 003 i 008, trochę na szybko z braku czasu, niestety z tego co widzę to nie polepszyło się Tuesday 31 July 2007 16:04:30 038 906 018 S 1.9l R4 EDC 00SG 1614 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 STAMP /min mg/R mg/R % 0.00 1512 850.0 700.0 4.8 0.40 1596 850.0 765.0 4.8 0.80 1701 850.0 835.0 4.8 1.20 1806 850.0 890.0 4.8 1.60 1932 850.0 850.0 4.8 2.00 2058 850.0 830.0 4.8 2.40 2163 850.0 860.0 4.8 2.80 2289 850.0 870.0 4.8 3.20 2394 850.0 835.0 4.8 3.60 2499 850.0 810.0 4.8 4.00 2604 850.0 800.0 4.8 4.40 2688 850.0 820.0 4.8 4.80 2814 850.0 840.0 4.8 5.20 2898 850.0 835.0 4.8 5.60 3003 850.0 840.0 4.8 6.00 3108 850.0 825.0 4.8 6.40 3213 850.0 815.0 4.8 6.80 3297 850.0 810.0 4.8 7.20 3402 850.0 805.0 4.8 7.60 3486 850.0 790.0 4.8 8.00 3570 850.0 770.0 4.8 8.40 3675 850.0 765.0 4.8 8.80 3759 850.0 760.0 4.8 9.20 3843 850.0 770.0 4.8 9.60 3906 850.0 765.0 4.8 10.00 4011 850.0 760.0 4.8 10.40 4074 850.0 755.0 4.8 10.80 4158 850.0 750.0 4.8 11.20 4221 850.0 740.0 4.8 11.60 4305 850.0 725.0 4.8 11.99 4368 850.0 705.0 4.8 12.39 4431 850.0 685.0 4.8 12.79 4473 850.0 670.0 4.8 13.19 4536 850.0 650.0 4.8 13.59 4578 850.0 630.0 4.8 13.99 4641 850.0 605.0 4.8 Group A: '008 Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty TIME ? ? ? STAMP /min mg/R mg/R mg/R 0.00 1365 46.0 37.6 31.0 0.40 1428 46.0 38.0 33.8 0.80 1512 45.8 38.4 35.2 1.20 1596 45.8 39.0 37.2 1.60 1701 45.4 39.6 39.6 2.00 1806 45.2 40.2 40.6 2.40 1911 45.0 41.0 38.0 2.80 2016 44.8 41.0 38.0 3.20 2121 44.8 41.0 39.6 3.60 2226 44.6 41.0 40.2 4.00 2331 44.6 41.0 40.6 4.40 2436 44.4 41.2 40.4 4.80 2520 44.4 41.4 39.2 5.20 2646 44.2 41.2 39.0 5.60 2730 44.2 41.2 39.2 6.00 2835 44.0 41.0 39.4 6.40 2940 44.0 40.8 40.0 6.80 3024 43.8 40.8 40.2 7.20 3129 43.8 40.6 39.4 7.60 3234 43.6 40.4 38.8 8.00 3318 43.6 40.4 38.6 8.40 3402 43.6 40.2 38.0 8.80 3486 43.4 40.0 37.6 9.20 3591 43.4 39.8 37.4 9.60 3675 43.2 39.6 37.2 10.00 3759 43.2 39.4 37.2 10.40 3822 43.0 39.0 37.2 10.80 3906 43.0 38.6 37.2 11.20 3990 43.0 38.4 37.2 11.60 4074 42.8 38.4 37.0 12.00 4137 42.6 38.4 36.4 12.40 4221 42.4 38.0 36.2 12.80 4284 42.4 37.4 35.4 13.20 4347 42.2 35.8 34.0 13.60 4410 42.2 33.8 33.0 14.00 4473 42.0 32.2 31.4 14.40 4515 42.0 31.0 30.6 14.80 4557 41.8 29.4 29.4 cóż... trzeba się będzie rozejrzeć za jakąś przepływką na podmiankę dla pewności, wymienię jeszcze filtr powietrza, bo już trochę ma przejechane
  7. Dzięki pre_pl, z tego co zrozumiałem i porównałem z innymi logami, to mam za niskie wartości w trzeciej kolumnie (czerwonej, czyli "dawka-dymienie") i szczerze powiedziawszy jeszcze nie do końca rozumiem tą zależność, ale mniejsza o to. Właśnie wyjąłem przepływkę (mam Boscha) i zdobywam wiedzę na temat czyszczenia tego ustrojstwa, jak dobrze pójdzie to wieczorem zrobię nowe logi i będę zobowiązany za jakiekolwiek dalsze sugestie pozdrawiam
  8. ok, spróbuję przeczyścić w najbliższym czasie, a w którym logu to widać? dzięki za już
  9. Super wyglancowana :th: oby nie tylko do zdjęć jakieś ciekawe fele na lato i już będzie git! niech Ci służy! pozdro!
  10. Ładna i w skórze, podobają mi się też felgi (wszystkie trzy ) a co z czwartą ? Ma to związek z tym "unfalem" o którym pisałeś?
  11. Witam, właśnie zacząłem zabawę z diagnostyką, zrobiłem parę logów wg instrukcji (apropos wielkie dzięki - przydała się bardzo) i jeśli ktoś z bardziej obeznanych użytkowników miałby czas i ochotę rzucić okiem i wyrazić swoją opinię, byłbym niezmiernie rad Wklejam od razu na forum, chyba tak będzie szybciej, z góry dzięki, pozdrawiam Sunday 29 July 2007 17:48:03 038 906 018 S 1.9l R4 EDC 00SG 1614 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 STAMP /min mg/R mg/R % 0.35 1617 850.0 665.0 4.8 0.75 1680 850.0 765.0 4.8 1.15 1806 850.0 865.0 4.8 1.55 1911 850.0 935.0 4.8 1.95 2037 850.0 860.0 4.8 2.35 2142 850.0 840.0 4.8 2.75 2268 850.0 840.0 4.8 3.15 2373 850.0 875.0 4.8 3.55 2499 850.0 895.0 4.8 3.95 2604 850.0 890.0 4.8 4.35 2709 850.0 855.0 4.8 4.75 2814 850.0 805.0 4.8 5.15 2919 850.0 825.0 4.8 5.55 3024 850.0 840.0 4.8 5.95 3108 850.0 845.0 4.8 6.35 3213 850.0 830.0 4.8 6.75 3318 850.0 795.0 4.8 7.15 3402 850.0 810.0 4.8 7.55 3507 850.0 795.0 4.8 7.95 3612 850.0 795.0 4.8 8.35 3696 850.0 795.0 4.8 8.75 3780 850.0 785.0 4.8 9.15 3864 850.0 785.0 4.8 9.55 3948 850.0 780.0 4.8 9.95 4032 850.0 765.0 4.8 10.35 4116 850.0 755.0 4.8 10.75 4200 850.0 745.0 4.8 11.15 4263 850.0 740.0 4.8 11.55 4347 850.0 720.0 4.8 11.95 4410 850.0 695.0 4.8 12.35 4452 850.0 685.0 4.8 12.75 4515 850.0 655.0 4.8 13.15 4557 850.0 640.0 4.8 Group A: '008 Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty TIME STAMP /min mg/R mg/R mg/R 0.00 1575 45.6 39.0 35.6 0.40 1680 45.6 39.4 38.0 0.80 1806 45.4 40.2 40.0 1.20 1890 45.2 41.0 40.0 1.60 2016 44.8 41.0 38.2 2.00 2142 44.8 41.0 39.2 2.40 2247 44.6 41.0 39.8 2.80 2373 44.6 41.2 39.8 3.20 2478 44.4 41.4 39.6 3.60 2583 44.4 41.4 39.2 4.00 2688 44.2 41.2 38.8 4.40 2793 44.2 41.0 38.8 4.80 2898 44.0 41.0 39.2 5.20 3003 44.0 40.8 39.6 5.60 3108 43.8 40.6 39.4 6.00 3192 43.8 40.6 38.6 6.40 3297 43.6 40.4 37.6 6.80 3381 43.6 40.2 37.4 7.20 3486 43.4 40.0 37.4 7.60 3570 43.4 39.8 37.0 8.00 3675 43.2 39.6 36.8 8.40 3759 43.2 39.4 36.8 8.80 3843 43.0 39.0 37.0 9.20 3927 43.0 38.4 36.8 9.60 4011 43.0 38.4 36.8 10.00 4095 42.8 38.4 36.6 10.40 4179 42.6 38.4 36.2 10.80 4242 42.4 37.8 35.6 11.20 4326 42.4 36.6 34.6 11.60 4389 42.2 34.6 33.2 12.00 4452 42.0 32.8 31.6 12.40 4494 42.0 31.2 30.4 12.80 4557 41.8 29.6 29.8 13.19 4599 41.8 27.8 28.4 Group A: '010 Mass Air Flow Barometric Pressure Manifold Pressure Throttle TIME STAMP mg/R mbar mbar % 0.37 840.0 979.2 1713.6 100.0 0.77 900.0 979.2 1917.6 100.0 1.17 850.0 979.2 1968.6 100.0 1.57 840.0 979.2 1907.4 100.0 1.97 865.0 979.2 1907.4 100.0 2.37 860.0 979.2 1948.2 100.0 2.77 835.0 979.2 1938.0 100.0 3.17 825.0 979.2 1917.6 100.0 3.57 810.0 979.2 1887.0 100.0 3.97 815.0 979.2 1876.8 100.0 4.37 830.0 979.2 1907.4 100.0 4.77 850.0 979.2 1958.4 100.0 5.17 835.0 979.2 1978.8 100.0 5.57 830.0 979.2 1989.0 100.0 5.97 820.0 979.2 1978.8 100.0 6.37 790.0 979.2 1938.0 100.0 6.77 795.0 979.2 1917.6 100.0 7.17 785.0 979.2 1917.6 100.0 7.57 785.0 979.2 1927.8 100.0 7.97 780.0 979.2 1938.0 100.0 8.37 775.0 979.2 1927.8 100.0 8.77 765.0 979.2 1927.8 100.0 9.17 770.0 979.2 1927.8 100.0 9.57 760.0 979.2 1917.6 100.0 9.97 750.0 979.2 1917.6 100.0 10.37 745.0 979.2 1907.4 100.0 10.77 745.0 979.2 1917.6 100.0 11.17 740.0 979.2 1917.6 100.0 11.57 720.0 979.2 1917.6 100.0 11.97 705.0 979.2 1887.0 100.0 12.37 690.0 979.2 1856.4 100.0 12.77 655.0 979.2 1805.4 100.0 13.17 645.0 979.2 1774.8 100.0 13.57 620.0 979.2 1744.2 100.0 13.97 600.0 979.2 1683.0 100.0 14.37 585.0 979.2 1652.4 100.0 Group A: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Regulator valve STAMP /min mbar mbar % 0.00 1596 1785.0 1509.6 31.1 0.40 1701 1825.8 1693.2 45.8 0.80 1806 1876.8 1907.4 54.6 1.20 1911 1948.2 1978.8 54.2 1.60 2037 1948.2 1887.0 50.6 2.00 2142 1948.2 1876.8 53.8 2.40 2268 1948.2 1938.0 57.4 2.80 2373 1948.2 1958.4 58.6 3.20 2499 1948.2 1948.2 58.2 3.60 2604 1948.2 1887.0 56.2 4.00 2709 1948.2 1876.8 55.4 4.40 2793 1948.2 1907.4 56.2 4.80 2919 1948.2 1948.2 57.8 5.20 3003 1948.2 1989.0 59.4 5.60 3108 1948.2 1989.0 59.8 6.00 3213 1948.2 1958.4 59.0 6.40 3297 1948.2 1927.8 59.0 6.80 3402 1948.2 1927.8 59.4 7.20 3486 1948.2 1938.0 60.2 7.60 3570 1948.2 1938.0 60.2 8.00 3675 1948.2 1938.0 61.0 8.40 3759 1948.2 1927.8 60.6 8.80 3843 1948.2 1938.0 61.4 9.20 3927 1948.2 1917.6 61.8 9.60 4011 1948.2 1917.6 61.8 10.00 4095 1938.0 1907.4 62.2 10.40 4179 1917.6 1907.4 62.6 10.80 4242 1907.4 1907.4 63.0 11.20 4305 1887.0 1897.2 63.4 11.60 4389 1856.4 1887.0 63.4 12.00 4431 1836.0 1846.2 63.0 12.40 4494 1815.6 1815.6 62.2 12.80 4557 1754.4 1785.0 63.0 13.20 4599 1713.6 1744.2 63.0
  12. Witam! Pozwólcie że też dokleję się do tematu podobnym pytaniem - również posiadam ten czujnik, klimę i te dwa podłużne "okienka" między zegarami na desce rozdzielczej, w którymś z postów przeczytałem ze jeśli jest czujnik - to powinna być także wyświetlana temperatura w jednym z tych okienek (drugie chyba jest do wskazań biegów w skrzyniach automatycznych), niestety u mnie temperatury nie wyświetla. Nie jest to żaden dramat jednak ciekaw jestem czy ten termometr rzeczywiście powinien tam być czy nie? Pozdrawiam
  13. Archie

    osłona silnika B5 '98

    Tak przypuszczałem, dzięki serdeczne za info, myślałem że te kawałki metalu będą ciut tańsze ale cóż trzeba będzie popytać w pobliskim ASO, zastanawiałem się też nad przeróbką na jakiekolwiek zwykłe klipsy i zwyczajne wkręty, może już ktoś wykonał podobną opreację ? Dzięki raz jeszcze
  14. Archie

    [ALL] Chromowane obramówki okien

    Witam, w moim autku podobne listwy zainstalował już poprzedni właściciel, niestety nie znam pochodzenia tych listew. Jeżdżę już ponad pół roku, z początku listwy wyglądały super, z czasem jednak pojawiły się poprzeczne pęknięcia i mam wrażenie że tych pęknięć przybywa - a jeszcze nie zostały narażone na poważne mrozy, ciekaw jestem jak będą wyglądały po zimie... jeśli chodzi o zamocowanie, to trzymają się aż za dobrze - ciężko je będzie zerwać, cóż.... pożyjemy - zobaczymy... Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...