Skocz do zawartości

v8quattro

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O v8quattro

Osiągnięcia v8quattro

0

Reputacja

  1. witam od jakiegoś czasu mam problemy za swoim 2,5 tdi afb zapowietrzała mi się pompa i niemogłem z rana zapalić kupiłem nowy zaworek na filtr paliwa i problem znikł ale pojawiły się inne oto kody błędów co można z tym zrobić , dodam że autko zaczeło troche kopcić niemam już sił do tego egzęplarza. 01318 Sterownik w pompie wtryskowej-J399 00550 Kontrola startu wtrysku 00523 P0113 Czujnik IAT – temperatura niska – obwód wysoki – G42 00553 Czujnik masy przepływu powietrza – G70 00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej 01376 Sygnał obrotów pompy wtryskowej
  2. dzięki kolego to mi bardzo ułatwi zdjęcie pompy.nawet wczoraj się do tego przymierzałem gdy ku mojemu zdumieniu ukazał się dziwny widok .po ustawieni rozrządu na zero pokryły mi się znaki namalowane wcześniej przez kogoś kto zmieniał rozrząd i pokazał mi się napis ot we wlewia oleju ale na pompie dziwny widok ktoś zaznaczył markerem dwa punkty lecz zupełnie ni pokrywające się ze sobą przesunięte o jakieś 3 do 4 ząbków w lewo .dla upewnienia zapytam tak ponieważ nie jestem biegły w silnikach diesla punkt do zablokowania pompy powinien się znajdować centralnie na godzinie 12 czy dobrze myśle.u mnie tak niebyło była jakaś godzina 10 ta. raczej wielki błąd .czy przez takie coś może ulec uszkodzenie pompy.jak myślicie i jakie skutki może mieć tak przestawiona pompa. dzięki za podpowiedź napewno wykorzystam [br]Dopisany: 11 Grudzień 2008, 20:24_________________________________________________A więc sprawa wyjaśniona pompa jest padnięta .Pompa została wymieniona na drógą taką samą i autko śmiga jak wcześniej .Ale pytanie zostaje co zostało uszkodzone w pompie prawdopodobnie elektronika czy zna ktoś jakie powinny być oporności między poszczegulnymi pinami i jak ewentualnie sprawdzić co mogło się popsuć pozdrawiam.
  3. witam i dzięki za podpowiedzi już wiem że 01318 - Sterownik w pompie wtryskowej-J399 a drugi to 01268 Nastawnik objętości-N146 , a moje autko i tak nie zapala po skasowaniu błędów i jestem w kropce w tym temacie bo diesel jest dla mnie jak OBCY.Sprawdziłem połączenia wydaje się być wszystko ok bezpieczniki ok . a może podczas tej usterki poprostu się zapowietrzył i teraz dlategonie mogę go zapalić tylko nie mam pojęcia jak się do tego tematu zabrać bądzicie wyrozumiali to mój pierwszy diesel może ktoś wie jak krok po kroku odpowietrzyć 2.5 tdi v6. z góry dziękuje.[br]Dopisany: 05 Grudzień 2008, 18:36_________________________________________________znalazłem proces odpowietrzania i pompa odpowietrzona ale na wtryski to ciśnienie słabe zastanawia mnie jakie wartości powinny być na pinach we wtczce na pompie jest tam kostka z sześcioma pinami czy ktoś wie jakie wartości powinny być pomiędzy poszczegulnymi pinami .[br]Dopisany: 06 Grudzień 2008, 00:18_________________________________________________witam ponownie i odgrzewam temat .a więc częściowo się wyjaśniło autko zostało odprowadzone do servisu audi i co nic więcęj jak padnięta pompa vp 44 koszt lepiej na forum nie pisać bo śmiech ale jak ktoś ciekawy to prosze (cena 1935 funtów z robocizną hihihi dobre) a więc trzeba się samemu zabrać za tę pompę .pytanie które mnie gnębi to czy można pompe wyjąć bez rozpinania rozrządu i ewentualnie czy można podpasować od innego modelu np.180kM v6 oczywiście czy lepiej zostać przy orginalnych parametrach a może ktoś poleci z allegro coś sprawdzonego lepiej kupić po regeneracji czy może używke kogo polecacie pozdrawiam.autko to oczywiścia audi a4 1999r silnik afb 150kM v6
  4. witam i prosze o pomoc .posiadam a4 2.5 tdi 1999r avant dzisiaj podczas jazdy autko mi zgasło i nie chce zapalić . po zdiagnozowaniu silnika wyskoczyły następujące błędy 01318 i 01268 prosze o pomoc co te błędy oznaczają i jak można do tego się zabrać gdzie spojżeć gdzie dotchnąć co sprawdzić i jak ewentualnie co wymienić innych błędów nie było. pozdrawiam i z góry dziękuje
  5. Jestem w Londynie a więc tu jest to co najnowsze szukałem zimówek ale na prużno bo przecież tu śnieg nie pada nawet w zimie a koleś mi zaproponował takie więc wziołem .Wcześniej miałem goodyear eagle a teraz optigrip i czuje się rużnice na mokrym przy przyspieszaniu asr prawie się nie załącza i przy hamowaniu abs też ledwo ledwo a więc przyczepność duzo lepsza jeżli ma ktoś okazje to polecam cena jaką zapłaciłem za sztuka to 80 funtów w cene wchodzi zdjęcie i z utylizowanie starej założenie nowej i wyważenie koła wraz z założeniem na auto.Pozdrawiam
  6. witaj (rav) ,a czy kolega zostawia je na zime czy zmienia bo słyszałem że te opony dobrze się sprawują w lato jak i w zime i nie ma konieczności ich zmieniania na zimowe czy wiesz coś o tym
  7. Witami i pozdrawiam na wstępie zakupiłem nowe opony i chciałbym się dowiedzieć więcej bo nigdzie o nich nic nie ma ,a więc opony to GOOD YEAR OPTIGRIP (205/55/16) co o nich myślicie.
  8. mam viekana ale pytanie jest jakie posiada funkcije ten przyżąd bo kolega ma zamiar takiego kupić bo nie ma laptopa a upar się na to ustrojstwo ,jak mjał ktoś coś podobnego to prosze o opis i możliwości,dzięki
  9. witam moje audi a4 2.5 tdi 1999 avant przejechało trase w cztery osoby London - Amsterdam - London ilość kilometrów to 1100 ,średnia prędkość wyliczona przez komopa to 66 km/h ,średnie zużycie paliwa 7.8 ,ilość godzin to 16.20 , prędkość maksymalna to 210 km/h (pytanie czy jest to prędkość ograniczona czy moja bryka poprostu już nie daje rady) średnia prędkość jazdy do amsterdamu to 160 - 170 km/h ,srednia prędkość do londynu to 120 - 130 km/h ilość wlanego paliwa to 104 litry ja jestem zadowolony a co wy myślicie pozdrawiam.
  10. A więc vag był podpjęty po wymianie przepływki i wszystko było ok brak błędów we wsztskich kategoreiach dodam że autko jest w manualu 6 biegowymosoby na pokładzie to minimum 90 kilo każda.pzdrawiam
  11. A więc podrużowałem wtedy z 4 osobami na pokładzie dodam że autko w avanturze , a jeżeli ta prędkość to za mało to gdzie szukać przyczyny dodam że tydzień temu wymieniłem przepływomierz na nowy w ASO i autko znacznie odrzyło gdzie szukać przyczyn.pozdrawiam
  12. witam miałem możliwość osiągnąć swoim a4 2.5 tdi v6 prędkość 210 km/h przy 4500 obrotów czy jest to prędkość maksymalna (ograniczona ) czy moje autko jest niczym słabe. pozdrawiam
  13. witam posiadam audi a4 1999r 2.5 tdi v6 ma taki problem autko nie ma pełnej mocy brak błędów po zeskanowaniu vagiem po rozłączeniu przepływki autko chodzi bez zarzutów oczywiście wyskakują błędy z braku podłączenia przepływki.czy to wina przepływki czy trzeba gdzie indziej szukać.pozdrawiam[br]Dopisany: 19 Październik 2008, 22:56_________________________________________________A więc sprawa rozwiązana była walnięta przepływka zakupiona została w ASO orginalna po założeniu i skasowaniu błędów autko nie do poznania jeszcze pozostało zrobienie prób statycznuch i dynamicznych wkrótce wyniki.pozdrawiam
  14. witam myśle o kupnie takiego vaga nie jestem pewien co taki vag potrafi i co można nim zrobić , czy ktoś używał takiego vaga jeżeli tak to prosze o jakiś jego opis oraz rencenzje co o nim myślicie oczywiście potrzebuje go do swojej audi a4 2.5 tdi 1999r.pozdrawiam
  15. Witam szanownych klubowiczów jestem nowy w waszym gronie jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 2.5 tdi Avant z 1999r obecnie zamieszkuję w Londynie pozdrawiam wszystkich klubowiczów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...