Skocz do zawartości

nwgienek

Pasjonat
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O nwgienek

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mam do sprzedania wszelkie części z VW Polo 6N2 Highline 06.2000r, ver 3d, większość części pasuje do Golfa Lupo Ibizy Fabi Itp. kod silnika AUA, Skrzyni biegów ETD, lakier granatowy metalic LB5N. Ceny mocno konkurencyjne pisać co potrzeba na gg507954, PW, mail. tel 691586743 Uploaded with ImageShack.us silnik bez osprzętu 1650 pln skrzynia biegów 950pln Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us zderzak przód poszedł zderzak tył poszedł el.lusterka poszły LiP lewa lampa Clear poszła są silniczki reg. reszta na tą chwile dostępna
  2. może po prostu zielono zrobiło się na złączu przy wtyczce ?
  3. Witam mam problem z ciagłym co ok 4-6 miesiecy zasyfianiem sie turbosprężarki nie jeżdze PSJ leje lepsze paliwo ze BP mam zaślepiony EGR kata brak ogólnie dbam o te rzeczy jednak ciągłe czyszczenie spreżarki doprowadza mnie już do szewskiej pasji w sumie robiłem to 3 razy w różnych odstępach czasu nie wiem czy np któraś z pompek nie rozrabia podaję logi jeżeli ktoś może sie wypowiedziec z chęcią wysłucham porad i uwag bloki robione na rozgrzanym silniku statyczne. blok 13 blok 23
  4. starego niestety nie mam nr z pompy spisze i podam [br]Dopisany: 29 Marzec 2010, 23:15_________________________________________________kodowanie autko ładnie przyjeło ale niestety na drugi dzień wszystko sie rozkodowało nie wiem gdzie szukać przyczyny wywala błąd 01279 bład czujnika G251 sprawdziłem polączenie i wygląda na ok mogł poleciec ten czujnik ? oczywiście na tą chwile bląd jest nie do skasowania wiec adaptacja nie zostanie przyjęta
  5. Witam czy może mi ktoś pomóc w ponownym zakodowaniu sterownika ABS/ESP sterownik zgubił kodowanie i palą się lampki ABS ESP ASR wywala błąd kodowania. Poproszę o podanie krok po kroku jak to ponownie zakodować z góry dzięki!
  6. W razie co masz moją poradę http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_wymiana_lozyska_kola_tyl_modele_oprocz_quattro-t77618.0.html
  7. a co konkretnie powiedział Diagnosta?
  8. jak z JG to moge na to popatrzec nie ma siły coś ktoś przegapił...
  9. do wyciagniecia tulei zastosowałem śrube 12 długą dość twardą min 8.8 dodatkowo metalowa tuleje o wiekszej srednicy niz tuleja stalowo gumowa oraz tuleje o mniejszej srednicy niz nasza tuleja met-gum. Laczac wszystko sruba i krecac nakretka wszystko ladnie samo wychodzi, bez specjalnego uzycia siły, do wprasowania jest "to samo" tylko zestaw tulejek jest troche inny. Oczywiscie wszystko bez sciagania kol, najlepiej z kanału. Zestaw wyglada podobnie choc jest to sciagacz do innego modelu auta ale zasada jest taka sama. Nie warto kupowac gotowego sciągacza lepiej jezeli jest taka mozliwosc dorobic sobie samemu.
  10. hehe no właśnie że nie.. jak masz sciagacz zrobisz to bez użycia młotka oraz nie użyjesz prawie "wcale" siły [br]Dopisany: 05 Listopad 2009, w razie problemów pytaj na PW lub gg 507954
  11. ja do 1BE założyłem sachs 280-560 teraz ten model chyba jest nie dostępny ale jest jego następca pytaj kolegi TOM a z forum ma w dość dobrej cenie u mnie spisują sie rewelacyjnie choć u mnie chyba problemem były tuleje w belce ( wynoszenie tyłu w zakrętach) w "ZRÓB TO SAM" masz opisane co i jak dobieraliśmy amorki do 1BE w B5
  12. z wymianą nie ma wiekszego problemu, jednak bez odpowiedniego sciagacza-praski bedzie trudno.
  13. znam pisz na pw
  14. tu jest opisane: http://www.a4-klub.pl/smf/odp_all_b5_wymiana_amortyzatorow_tyl_avant_zamienik_zawieszenia_1be-t85640.0.html;msg973541#msg973541
  15. A wiec wymienione zastosowałem sciagacz z kilkoma tulejami i długą sruba 12 tką poszło bez problemów dzieki za pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...