Skocz do zawartości

cia4xon

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cia4xon

Osiągnięcia cia4xon

0

Reputacja

  1. Witam, mam silniczek 1,8 (190 000 km) i opisywane przez Ciebie historie, jeśli chodzi o punkt 2, to u mnie jest to zauważalne na pierwszym biegu, dwójeczka już nie sprawia kłopotów. Myślę że nie ma czym się martwić. Pozdrawiam.
  2. A co jeśli klekoczą popychacze na rozgrzanym silniku ?
  3. możesz mi powiedzieć gdzie znajdę ten zawór przelewowy ??
  4. Narazie samochód czeka na orzeczenia mechanika, z tego co się dowiedziałem to może być to pompa oleju na wykończeniu, możliwy syf po wymianie oleju w w misce olejowej, ale dzięki za następne opcje, wszystko będzie trzeba przepatrzeć bo ostatni mechanik nie podołał
  5. Masz rację, dzięki, ubieram się i jadę jeszcze dziś do mechanika !!!
  6. Gdyby pompa w ogóle nie tłoczyła oleju to chyba kontrolka paliła by się ciągle no i komputer pokazał by jakiś błąd ?
  7. No dzięki. Ale to chyba dziwne że gdy jest zimny i gęsty olej to wszystko okej a gdy jest ciepły i rzadki jest jakiś problem, nie powinno być odwrotnie? I to jeszcze na wolnych obrotach, ogólnie to w silniku nic nie stuka, nic nie puka ciekawi mnie jeszcze koszt nowej pompy olejowej do 1,8 i czy dużo jest przy tym roboty. Orientuje się może ktoś ?
  8. właśnie o to chodzi że komputer nie pokazuje żadnych błędów, a mechanik nie widział sensu sprawdzania ciśnienia !
  9. Witam, Nie znalazłem wątku który odpowiedział by mi na to pytanie, więc postanowiłem utworzyć nowy. Mam problem z zapalającą się kontrolką oleju. Samochód kupiłem jakieś 3 miesiące temu i niedługo po tym jakieś 2 razy gdy auto stało na wolnych obrotach lub gdy parkowałem zapaliła mi się kontrolka. Od razu wymieniłem olej (na shell helix - półsyntetyk), filtr i miałem spokój na 2 miesiące, ostatnio zaczęło się wszystko na nowo ale tylko wtedy gdy silnik rozgrzeje się do 90 stopni i ma wolne obroty ( zazwyczaj w korku), kontrolka zapali się, zaczyna piszczeć i zniknie lub nie, a jak temperatura spadnie o kilka stopni jest już wszystko dobrze. Stan oleju jest okej, delikatnie poci się na jednej uszczelce (ale nie można nazwać tego cieknącym olejem). I co to może być? Czy może się stać coś z silnikiem jeśli jest olej ?
  10. Obroty spadają, kierownica może dawać większy opór, zwłaszcza jak masz szerokie oponki :> Ja mam właśnie taką opcję i na ciasnych parkingach czasami trzeba się troszkę pomęczyć
  11. Witam wszystkich Forumowiczów, Jestem mieszkańcem Płocka i świeżo upieczonym właścicielem AUDI A4 Pozdrawiam Wszystkich!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...