Skocz do zawartości

pxx1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pxx1

Osiągnięcia pxx1

0

Reputacja

  1. Ja jutro jade na pelna geometrie kol (przod i tyl). Jak sie okazalo w b6 w tylnym zawieszeniu ustawia sie nie tylko kąt pochylenia kół ale takze zbiezność, szkoda ze tego nie wiedzialem bo prawie całkowicie zjechalo mi nowe opony W przodzie po wymianie sprezyn nic sie nie zminilo, ale tyl to calkowicie sie rozjechal
  2. Witam, czy ktoś może wie jak powinno sie regulować kąt pochylenia kół tylnych w a4 b6 awx, sedan bez quatrro? Wymienilem sprezyny na sportowe no i przy wymianie sprężyn musialem to rozebrac, a teraz trzeba ustawic geometrie. Zauważylem ze na śrubie regulacyjnej (z takim mimośrodem ) są jakieś kreseczki , może wie ktos co i jak z tym ?
  3. Ja to robilem tak : - gorne wachacze dokrecalem w ten sposob samochod stoi na lewarku a drugim lewarkiem do gory podnosilem piaste , ewentulanie postawiasz cos pod piaste(dokladnie pod srube od dolnego wachacza tak zeby Ci nie zsunal sie samochod), jakas podpore na ktorej moze stac samochod i opuszczasz lewarek. Ogolnie ma to wygladac tak jakby samochod bez kol mial stac na ceglach :> Tak samo mozesz tez dokrecic dolne wachacze, chociaz ja to robilem w kanale jak juz samochod stal na kolach. Powodzenia w dzialanaich;)[br]Dopisany: 07 Maj 2010, 21:19_________________________________________________A wlasnie jesli chodzi o przednie zawieszenie to z reguly jest problem z wykreceniem dlugiej sruby, ktorą są przykrecone dwa gorne wachacze. Jesli ją bez problemu wykrecisz to jest ok. Schody sie zaczynają jesli sa trudnosci w jej wykreceniu. Jesli gorne wachacze masz do wyrzucenia to najlepiej podgrzac zwrotnice w okolicach sruby i wtedy ja wyciagac. Tylko uwazaj z grzaniem bo zwrotnica jest aluminiowa zeby jej nie stopic
  4. Jesli chodzi o tyl: - przy wymianie sprezyn musisz poluzowac wszystkie wachacze, odkrecic gorny wachacz od piasty (ten na ktorym reguluje sie zawieszenie) wtedy caly dolny wachacz zejdzie Ci w dol i bedzie Ci latwiej wyjac sprezyne. Przod wbrew pozorom nie jest tak trudno zmienic bo dostep do srub jest latwiejszy, no ale roboty jest sporo. Moja rada jest taka zeby dociskac wszystkie wachacze gdy samochod stoi na kolach ( chodzi o to zeby nie pozrywalo gum)
  5. Witam, ja jestem właśnie po zabiegu wymiany sprężyn (czarne H&R, numer kat. 29369 -chyba), amory zostały na razie ori, bo sprężyny miały obniżać o 1,5 cm :gwizdanie:. Wczesniej mialem zawieszenie komfortowe chyba 1ba (auto stało mniej wiecej jak allroad :>) Roboty przy tym jest sporo, mi zajęło to cały dzien. Wrażenia po wymianie: duzo sztywniej niz na poprzednim zawieszeniu (kola 18), wizualnie super. Ciekawy tylko jestem ile wytrzymaja wachacze na takim zawieszeniu. Wie ktos jak ustawia sie tylne zawieszenie ( kąt pochylenia koła)???????????????????????? Z przodu z tego co zauważylem to reguluje sie jedynie zbieznosc, ktora po wymianie sprezyn nie powinna ulec zmianie.
  6. Próbowałem dzisiaj cos zrobic ale niestety niewiele z tego wyszlo, kontrolki jak migaly tak migaja. Poczekam, moze Twoj mechanik cos zdziala. Daj znac jak beda jakies postepy.
  7. W takim razie w sobote bede sprawdzal tę wiązke. Jakby udało Ci się odnaleźć problem prosze o info. Ja oczywiscie także poinformuje jak osiągnę jakiś sukces:)[br]Dopisany: 22 Kwiecień 2010, 16:13_________________________________________________Po podłączeniu do kompa wyswietlają Ci się dokladnie takie same błędyjak u mnie?
  8. Dzieki, zeby jeszcze ktos podpowiedzial gdzie szukac przyczyny tych bledow...jak je usunac...
  9. Dzieki, tylko wszystkich bledow nie znalazlem, dalej czekam czy ktos mial cos podobnego
  10. Witam, na wyświetlaczu pojawiła się duża kontrolka z napisem Bremse, palią się także kontrolki ABS i ESP. Akumulator jest nowy a kontrolki palą sie bez przerwy. Po podpieciu pod komputer pojawiły się błedy: 01435- Brake Pressure Sensor 1 (G201) 57-10 Electronic Circuit failure - intermittent 01200- ABS valves voltage supply 35-00- 01316- ABS control module 49-10 - no coumunications - intermittent 18057- power train data bus; missing message from ABS controller 35-00- 18080- coolant fan control 1 open or short to ground 35-00- Moze ktos mial podobny przypadek???????????????????????? Z gory dzieki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...