Skocz do zawartości

milanex

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O milanex

Osiągnięcia milanex

0

Reputacja

  1. Jako następny cieszę się z pełnego FIS oraz tempomatu założony licznik z białym podświetleniemi elektronicznym zegarkiem po 2000 r vdo 920 980 poprzedni UK NSI 919 860 E WIELKIE DZIĘKI DLA PAWLO niezmiernie sympatyczny facet służący pomocą w każdej chwili ( CHWAŁA CI PAWEŁ) moje problemy 1 imobilajzer - PIN zczytany przez gościa w Ząbkach 100 zł (o dziwo z tego licznika PAWLO zczytał najprostszym vagiem KL i nawet zkorygował mi licznik) 2 nie musiałem adoptować licznika tylko wymieniłem transpondery w kluczykach i zakodowałem 3 niektóre piny w kostkach musiałem przełożyć z kostki niebieskiej do zielonej i na odwrót 4 dorobiłem kostkę do FIS z taśmy od dysku komputera 5 sygnał spalania pociągnołem z kostki beżowej obok komputera żółty kabelek 6. do temperatury zewnętrznej musiałem pociągnąć dodatkowy czujnik ponieważ po podpięci sie pod klimatronik (kostka A pin 8 kabel zółto brązowy) na fisie miałem ujemną temperaturę a na klimatroniku kanał 59 lub 46 liczby ciągle się przestawiały) tempomat robiony według opisu AKP śmiga ,aż miło wszystko dotyczy a4 AHU 1997 r ,ale modelowo już 1998 ponieważ immo miałem już w liczniku kostki 32 pinowe w razie pytań służę pomocą póki temat jeszcze mam świeżo w pamięci 510 080 376[br]Dopisany: 26 Wrzesień 2008, 08:31_________________________________________________Podziękowania dla GRZANEK85 za sugestie i chęć pomocy na wizji oraz wszyskim którzy pisali posty na ten temat bo przy uważnym czytaniu wszystko jest do zrobienia
  2. Miałem takie błędy nie można było wykasować przyczyną był walnięty bezpiecznik pod pokrywą komputera 15A znajdujący się za przekażnikami może się komuś przyda ta informacja Pozdrawiam całe bractwo
  3. pox u ciebie jest to możliwe bo masz autko 96 i immo masz poza licznikiem czeka cię przeróbka kostek bo masz 26 pinowe , alicznik 2000-2001 ma 32 pinowe kostki wtym poście już ktośto robił opisy kostek masz podane do licznika 2000 podesłał mi pablo reszta kabli do manetki jest opisana u mnie jest problem bo immo mam w liczniku i nie mam can ,a licznik 2000 komunikuje się z ecu po can. Jeżeli będziesz szukał licznika to kupuj tylko taki ,który ma na 100% sprawny wyświetlacz FIS na allegro bywają okazje tanie ,ale piszą licznik nie sprawdzony naprawa wyświetlacz to ponad 300 zł . Mam taki licznik idealny ,ale jeszcze walcze z podłączeniem jeżeli okaże się ,że nie da rady przejść opcji z can to mogę go odsprzedać[br]Dopisany: 10 Wrzesień 2008, 10:12_________________________________________________daleko nie masz ja jestem z Milanówka . napisz do pablo on jest z Piaseczna i robił już takie przekładki
  4. Witam i o pomoc proszę moja sytuacja przedstawia się tak stary licznik UK NSI rocznik koniec 1997r immo w liczniku na 100 % nr 8D0 919 860 E nowy z fis vdo rok 2000 nr 8D0 920 980 do obu liczników mam PIN obydwa mają kostki 32 pin zielona i niebieska + nowy szarą 32 piny podłączając vaga na starym normalnie łączy mnie z licznikiem ,silnikiem itp (polski vag 4,9) Jak założę nowy licznik nie łączy mnie nie mogę zakodować kluczyków Nowy licznik 6 zegarowy po podpięci wszystkie zegary działają olej .ładowanie, paliwo temp wody w czym może być przyczyna szkoda już zainwestowanych środków muszę jakoś doprowadzić to do końca Pozdrawiam Jarek [br]Dopisany: 06 Wrzesień 2008, 17:00_________________________________________________problem komunikacji rozwiązałem linia k w liczniku 2000r jest w innym miejscu przełożyłem kabelek do drugiej wtyczki i śmiga ,ale dalej nie mogę zakodować kluczyków może w moim z 199z r jest inny transponder w kluczyku chociaż immo mam w liczniku
  5. grzanek85 to jak mi wytłumaczysz jak zdejmę licznik to samochód odpała na 2 s i gaśnie wtyczki mam niebieską i zieloną 32 piny Pozdro[br]Dopisany: 02 Wrzesień 2008, 14:39_________________________________________________Zamieszczone tu opisy dotyczą kostki FIS -20 pinowej , a czy ktoś zna podłączeni kostki FIS szarej 32 pinowej byłbym wdzięczny bo taki licznik mam
  6. co mam opisać po 60 diód na stronę wpasowane w kratki S4 wodoszczelne ,podłączone pod światła pozycyjne z dodatkowym włącznikiem . Mogą zapalać się z pozycjami lub mogę je wyłączyć w każdej chwili. jutro wstawię zdjęcia dzienne
  7. wtryski sprawdzone i ustawione w Nadarzynie zakładałem sam jeszcze przed softem dlatego nie mierzyłem jak była seria
  8. na samych wtryskach miałem 98 kucyków
  9. Teraz przeróbka na S4 Kierownica już jest zderzaki ori mam progi są grill S4 brak - 290 zł po zniżce w AutoUnia halogeny -550 zł już zamówione
  10. Sofcik + wtryski AFN -WYKRESIK http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e60da62ae57b860.html
  11. Witam Powiem szczerze , że jest tu wielki bałagan benzyniaki ,dizle ,różne pojemności silników , a taki wątek powinien dać porównanie mniej więcej samochodom o porównywlnych specyfikacjach . Może założyc nowe dla dizla i benzynki no i kapcie podawajcie rozmiar bo to ma wpływ na wynik spalania. np moje wyniki A4 B5 1,9 AHU - 98 PS Lato: Kapcie R17 / 235 trasa 6,4 miasto 6,9 ( 4, 5 km do pracysilnik niedogrzany) Zima Kapcie R15/195 trasa 6,2 miasto ok.6,8-7,0
  12. To nie bzdura właśnie przed chwilą wymieniałem diody smd z czerwonych na białe i mam licznik bez FIS-a Audi 1997 r
  13. Gdyby byłtam zaworek zwrotny to byłby otwór a tam szpilki nie można było wsadzić . aco do tego linka to u mnie sprzęgl nie było rozbierane jutro się okarze.
  14. Witam wszystkich serdecznie Mój problem jest taki : pedał sprzęgła czasami zostawał przy podłodze po depnięciu odskakiwał ,aż wreszcie został w podłodze wycieków na wysprzęgliku nie było ,ani przy pompie sprzęgła przy próbie odpowietrzania sprzęgła płyn hamulcowy nie leciał .Podejrzenie padło na pompę kupiłem nową w ASO 300 zeta wymieniłem objaw ten sam pompuję sprzęgłem nic nie leci. W końcu zdjąłem wężyk ze zbiorniczka i o dziwo kruciec który prowadzi do pompy sprzęgła jest bez otworu no to jak miało lecieć .Po zrobieni otworu płyn przeleciał przez pompę i przez wysprzęglik odpowietrznikiem czyli wszystko ok. Pedał sprzęgła chodzi normalnie a samochód jest jakby cały czas wysprzęglony biegi mogę wrzucać bez sprzęgła samochód nie jedzie raz mi załapał i mogłem wyjechać i wjechać do garażu i znowu za chwilę nic biegi wchodzą leciutko samochód stoi. W momencie kiedy mi sprzęgło wysprzęglało po wciśnięciu pedału było słychać delikatne stuki jakb coś zawadzało o blaszkę po puszczeni sprzęgła cisza. Może ktoś coś mi doradzi bo nie wiem może wysprzęglik nie naciska z odpowiednią siłą , czy może już czs na nowe sprzęgło brał dość wysoko ok 3/4 od podłogi. Sprzęgło nigdy nie miało objawów ślizgania zawsze przyśpieszał samochód idealnie. już sam nie wiem co jest podejrzewam ,że wymiana pompy sprzęgła była zbyteczna ,ale kto by się spodziewał , że zbiornik płynu ma zaślepiony kruciec fabrycznie. Może ,żle jest odpowietrzone już sam nie wiem z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...