Skocz do zawartości

winczako

Pasjonat
  • Postów

    87
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

O winczako

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Toronto ;-)

Auto

  • Model
    S4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    4.2 V8
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. do tego wiosenki lecą, a i jakoś doba się nie chce wyciągnąć... Mi najbardziej pasował by trn oczywiscie. Jak bedziemy tak dodawać po poście raz na 3 m-ce, to spotkanie ustalimy za 2 lata ;-).
  2. hahahaha
  3. tia... ;-). I jestem baaaardzo zadowolony. O dziwo nawet z rodziną na narty się zapakowałem zimą :-). BTW. trzeba by się spotkać jakoś.
  4. Jędrek, a Ty czym się teraz wozisz ze stajni oooo ? ;-). Ja wróciłem do wierności marce i typowi, niekoniecznie modelowi.
  5. Przemo, ja nie miałem automatu. Ale to faktycznie nie wygląda na sprawkę skrzyni. Nie pamiętam czy wywalałeś katy? jeśli tak, to które (pierwsze czy drugie). Ja tam się nie znam, ale sondy lambda (są 4) to są w układzie wydechowym, w którym jest dodatnie ciśnienie, a nie ujemne (podciśnienie), więc zasysać to tam się nic nie powinno, co najwyżej przepuszczać. To by mogło się trochę zgadzać, bo jak mu depniesz to rośnie ciśnienie szczególnie przed katem (katalizator jest chyba takim troche wąskim gardłem) i gdzies może uciekać jak jest nieszczelność.... tylko czy to powinno powodować aż takie objawy to nie wiem? Ja przeca jeździłem z katami, bez katów, z sondami drugimi, bez nich i żadnych takich akcji nie było. Tyle że auto raz paliło jak smok, raz normalnie, no i świecił od czasu do czasu czek. Po wywaleniu programowym drugich sond czek i spalanie w miarę się unormowało. Jeśli to zaczęło się po remoncie silnika to...... na forach amerykańskich swego czasu jak czytałem, to pisano, że śrubki kolektorów potrafią się luzować... nie pamiętam tylko czy była mowa dolotowych czy wydechowych... a może obu. Górę to sam sprawdzisz bez kłopotu, ale dół to nie wiem. Da się wyciągnąć wydech bez jakichś mega ceregieli od dołu od kolektorów, ale czy same kolektory? to też już nie wiem. (opieram się na tym co ludziska piszą i po tym jak wymieniają układy wydechowy u różnych speców). Drugą teorię jaką wziąłbym pod uwagę (bo to trochę duża zbieżność czasu z tą naprawą), to to, że może szpece z ASO wyciągając i mieszając w komorze silnika uszkodzili wiązkę el.... chociaż tu to jakiś elektryk powinien się wypowiedzieć.
  6. zawór jest w kolektorze. ale dokładnie gdzie to nie wiem. raczej po przeciwnej stronie niż gruszka.
  7. Chyba zasieje ziarno niepewności..... Z tego co kojarzę, to ten samochód był sprowadzony pierwotnie przez jakiegoś ziomka/handlarza/prywatnego improtera (niepotrzebne skreśl) i stał w Toruniu -kilka razy go mijałem, zewnętrznie wypieszczony/przygotowany. Sporo czasu stał na allegro, dlaczego -nie wiem. Sprzedał się jakoś w okolicach wakacji w zeszłym roku do kogoś z zachodnio-pomorkskeigo (tablice by się zgadzały). Trochę szybko się go ktoś pozbył. O ile to ta sztuka...---> no ale z drugiej strony, ile może być czerwonych eS w avancie na tych felgach w tym województwie.... ;-). Sądząc po Twojej niewiedzy dotyczącej "problemu z klimą" i tego z czym to się w przypadku tego silnika wiążę, raczej nie zdajesz sobie sprawy z kosztów jakie potrafi wygenerować ten samochód. Nie życzę Ci tego, ale obawiam się, że mam rację.... Swoją drogą przepiękny samochód. Chyba prawie każdy z nas to zrobił. Niestety.
  8. ja się raczej nie zwlekę po 40-stce kumpla...
  9. Jędras, a co potrzebujesz zrobić w phptpshopie?
  10. a ja byłem chociaż na chwile. Pogoda średnia, więc jakoś nie było zbyt wiele osób. Ale z 15 aut na pewno. W tym to przepiekne camaro kolegi..... mmmm
  11. Kilka fot z ktrótkiego spotkania. Sorry ale nie wysilałem się specjalnie na obórbce.... : pozdr
  12. Dzięki dzięki ;-)
  13. postaram się być z tym że na 16 na pewno nie dojade. moze z toronto o 16 wyjade ;-)
  14. Eltom, szkoda że nie w niedzielę... jakies spotkanie? niedziela po poludniu?
  15. Hej 1. Czy FIMC w CAPA jest taki sam jak w CCWA? 2. Z tego co zrozumiałem FIMC z A6 C7 biturbo pasuje prawie p&p do CAPA. (trzeba przyciąć rurę o 2 cm od strony pasażera). Pierwsze pytanie wynika oczywiście z tego, że mam CCWA ;-). EDIT: odpowiem: 1. TAK, jest ten sam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...