Skocz do zawartości

radar9

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O radar9

Osiągnięcia radar9

0

Reputacja

  1. http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_gorrraco-t49705.0.html tutaj opisalem innemu koledze jak to zrobic powodzenia pozdrawiam
  2. radar9

    [B5 AFN] Gorrrąco!! :-(

    witaj kolego wlasnie dzis to przerabialem jesli masz ciagle goraco w kabinie to zacina ci sie zawór komory mieszania musisz go wyjac i przeczyscic,musisz zdemontowac schowek w sumie 5 srub pod klucz 8 potem demontujesz silniczek ten z bialym ciegnem 3 srubki pod klucz 6 dwie odkrecisz srubokretem potem wyciagasz silniczek i go rozkrecasz w srodku masz kola zebate i silniczek elektryczny na 7V kup sobie baterie 9V i podłacz ja do bialego i brazowego przewodu na kostce silniczka (bedziesz mial pewnosc czy w ogole jest dobry)biegunowosc nie jest istotna jak bedziesz zamienial + z - to beda sie zmienialy obroty tak to pracuje, kup sobie srodek w sprayu do czysczenia styków np KONTAKT przedmuchaj komutator silniczka i spryskaj wszystkie styki(u mnie w jedym polozeniu byl zanieczyszczony komutator i jak doszedł do tego momentu przestawał reagowac i grzało na maksa) potem podlacz w samochodzie i zanim zlozysz wzystko zobacz czy dziala podczas zmiany temperatury powinien sie otwierac lub zamykac, czas operacji ok 50min,chyba ze to nie to pozdrawiam zycze powodzenia
  3. jeśli nie włącza sie sprężarka możę byc kilka powodów, sprawdz sobie czy dochodzi ci napiecie na cewke elektromagnesu sprzegła sprężarki, zobacz czy któryś z presostatów nie ma przerwy sa dwa jeden od niskiegi cisnienia chroni sprezarke przed brakiem freonu(moze masz taka dziure w układzie ze to co ci nabili juz ucieklo) i wtedy on blokuje lub presostat wysokiego cisnienia wyłaczajacy sprężarke przy bardzo wysokim cisnieniu pracy(np; uszkodzony wentylator skraplacza lub mocno zabrudzony skraplacz PAMIETAJCE ZE JESLI MACIE DUZE UBYTKI FREONU LUB NIE MA GO WCALE TRZEBA ZROBIC TEST SZCZELNOSCI UK ŁADU CHŁODNICZEGO.NABIC AZOTEM SUCHYM I POCZEKAC PRZYNAJMNIEJ 12 GODZIN.JESLI CISNIENIE STOI DO PRÓZNIA I PAKUJEMY FREON NA WAGE ,JAK PADLO CIŚNIENIE TO SZUKAMY DZIURY!!!!!!!!!!! NIE DAJCIE SIE ROBIC W BALONA ZE JEDZIECIE GOSC WAM NABIJA KLIME BEZ TESTU SZCZELNOSCI A PO TYGODNIU JEST KLAPA!!!!!!!!!!!!!!NIE DZILA I ZNOWU PLACIMY!!!!!!!!!!!!!!CZESTO ZDARZAJA SIE DZIURY W UKŁADZIE KTÓRE WYCHODZĄ DOPIERO PODCZAS JAZDY LUB PRACY SILNIKA. pozdrawiam
  4. witam! klimatronik caly czas grzeje na maksa czy ustawie temp 18 czy 25 stopni, klima sprawna pomocy!!!![br]Dopisany: 26 Październik 2008, 22:54_________________________________________________udało sie! winę za wszystko ponosi silniczek komory mieszania(ten z białym cięgnem),zacios sie i grzało na maksa,wymontowałem go i ruszyłem bateria 9V najprawdopodobniej przyczyna byli zabrudzenie komutatora musze go jeszcze raz rozebrać i popsikać jakim specyfikiem do czyszczenia styków naradzie działa pozdrawiam w razie czego służę pomocą jak wymontować i rozebrać
  5. witam wszystkich! jestem nowy na forum,prosze o pomoc! mam a4 1,9TDI z klimatronikiem a problem moj polega na tym ze auto ciagle grzeje czy ustawie temp na 18 stopni czy na 25 ciagle grzeje na maksa tutaj sie tylko witamy a pytania zadajemy w odpowiednich do tego działach lub użyj opcji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...