radar9
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O radar9
Osiągnięcia radar9
0
Reputacja
-
http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_gorrraco-t49705.0.html tutaj opisalem innemu koledze jak to zrobic powodzenia pozdrawiam
-
witaj kolego wlasnie dzis to przerabialem jesli masz ciagle goraco w kabinie to zacina ci sie zawór komory mieszania musisz go wyjac i przeczyscic,musisz zdemontowac schowek w sumie 5 srub pod klucz 8 potem demontujesz silniczek ten z bialym ciegnem 3 srubki pod klucz 6 dwie odkrecisz srubokretem potem wyciagasz silniczek i go rozkrecasz w srodku masz kola zebate i silniczek elektryczny na 7V kup sobie baterie 9V i podłacz ja do bialego i brazowego przewodu na kostce silniczka (bedziesz mial pewnosc czy w ogole jest dobry)biegunowosc nie jest istotna jak bedziesz zamienial + z - to beda sie zmienialy obroty tak to pracuje, kup sobie srodek w sprayu do czysczenia styków np KONTAKT przedmuchaj komutator silniczka i spryskaj wszystkie styki(u mnie w jedym polozeniu byl zanieczyszczony komutator i jak doszedł do tego momentu przestawał reagowac i grzało na maksa) potem podlacz w samochodzie i zanim zlozysz wzystko zobacz czy dziala podczas zmiany temperatury powinien sie otwierac lub zamykac, czas operacji ok 50min,chyba ze to nie to pozdrawiam zycze powodzenia
-
jeśli nie włącza sie sprężarka możę byc kilka powodów, sprawdz sobie czy dochodzi ci napiecie na cewke elektromagnesu sprzegła sprężarki, zobacz czy któryś z presostatów nie ma przerwy sa dwa jeden od niskiegi cisnienia chroni sprezarke przed brakiem freonu(moze masz taka dziure w układzie ze to co ci nabili juz ucieklo) i wtedy on blokuje lub presostat wysokiego cisnienia wyłaczajacy sprężarke przy bardzo wysokim cisnieniu pracy(np; uszkodzony wentylator skraplacza lub mocno zabrudzony skraplacz PAMIETAJCE ZE JESLI MACIE DUZE UBYTKI FREONU LUB NIE MA GO WCALE TRZEBA ZROBIC TEST SZCZELNOSCI UK ŁADU CHŁODNICZEGO.NABIC AZOTEM SUCHYM I POCZEKAC PRZYNAJMNIEJ 12 GODZIN.JESLI CISNIENIE STOI DO PRÓZNIA I PAKUJEMY FREON NA WAGE ,JAK PADLO CIŚNIENIE TO SZUKAMY DZIURY!!!!!!!!!!! NIE DAJCIE SIE ROBIC W BALONA ZE JEDZIECIE GOSC WAM NABIJA KLIME BEZ TESTU SZCZELNOSCI A PO TYGODNIU JEST KLAPA!!!!!!!!!!!!!!NIE DZILA I ZNOWU PLACIMY!!!!!!!!!!!!!!CZESTO ZDARZAJA SIE DZIURY W UKŁADZIE KTÓRE WYCHODZĄ DOPIERO PODCZAS JAZDY LUB PRACY SILNIKA. pozdrawiam
-
witam! klimatronik caly czas grzeje na maksa czy ustawie temp 18 czy 25 stopni, klima sprawna pomocy!!!![br]Dopisany: 26 Październik 2008, 22:54_________________________________________________udało sie! winę za wszystko ponosi silniczek komory mieszania(ten z białym cięgnem),zacios sie i grzało na maksa,wymontowałem go i ruszyłem bateria 9V najprawdopodobniej przyczyna byli zabrudzenie komutatora musze go jeszcze raz rozebrać i popsikać jakim specyfikiem do czyszczenia styków naradzie działa pozdrawiam w razie czego służę pomocą jak wymontować i rozebrać
-
witam wszystkich! jestem nowy na forum,prosze o pomoc! mam a4 1,9TDI z klimatronikiem a problem moj polega na tym ze auto ciagle grzeje czy ustawie temp na 18 stopni czy na 25 ciagle grzeje na maksa tutaj sie tylko witamy a pytania zadajemy w odpowiednich do tego działach lub użyj opcji