Skocz do zawartości

lati_22

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lati_22

Osiągnięcia lati_22

0

Reputacja

  1. No czytałem to czytałem, tylko tłumaczenia potrzebuje ale dzięki za odpowiedź pozdrawiam
  2. Mam wpisane 11000 i fis działa, co daje wpisanie 31001 ( nie moge sobie przetłumaczyć tych opisów z pierwszej strony) pozdrawiam
  3. Oki sprawdzę Faktycznie mam 5-biegowego manuala bez kierownicy wielofunkcyjnej, bez orginalnego radia jeszcze jedno jak odczytać te "x" mam rozumieć że to pozycje których należy nie ruszać?? powiem tak u mnie wogóle jakoś dziwni było wpisane bo było 100 Aha Mam 5-biegowego manuala, bez kierownicy wielofunkcyjnej, bez orginalngo radia pozdrawiam [br]Dopisany: 04 Marzec 2009, 07:40_________________________________________________Kurde działa!!!! Manetka nie chciała się zaprogramować, kilkakrotnie przeprowadziłem programowanie i ruszyło, wielkie dzięki za podpowiedź pozdrawiam
  4. Witam!!! Kurde a ja mam problem niby wszystko poszło oki, manetka przełożona, na wyświetlaczu pojawiła sie informacja o spryskiwaczach ale... na dole gdzie niby powinno pokazać sie spalanie pokazuje nadal liczbę kilometrów do przejechania i obok w rogu taka mała "2" no i nie działa manetka.... o co chodzi z tym Adres 16 Steering Wheel wiem ze powinno gdzieś sie wpisać 00021 ale nie wiem gdzie?? w recode -07 Piszę bo przekopałem sporo i nie znalazłem odpowiedzi, a i jeszcze jedno w 17-instruments -> 10-adaptation ->chanel number 19 ustawilem 11000 dobrze??? jak kogoś denerwuje to sorki ale naprawdę nic nie mogę doczytać pozdrawiam
  5. Witam!!! Przy okazji zapytam ile powinna świecić się kontrolka od grzania świec??? u mnie jest tak ze nieważne czy samochód jest ciepły czy zimny kontrolka zapala się na 1 sec. i gaśnie. rano samochód pali strasznie nierówno ( silnik AWX 130KM audi a4 B6) Pozdrawiam
  6. Witam!!! Mam pytanie : Jak ważne jest prawidłowe wyregulowanie skoku pompowtryskiwaczy??? Jakie mogą być skutki złej regulacji??? Pozdrawiam
  7. Właśnie założyłem kolejny komplet pompowtryskiwaczy ( takie jak mają być czyli wszystkie od 130 konnego silnika) autko zapie..... aż miło no i w końcu nic sie nie trzęsie. Tak że jak ktoś ma drgania pomiędzy 1800 a 2000 obrotów to proponuje sprawdzić czy ktoś paluchów nie wkładał do pompek i przypadkiem czegoś nie przekombinował. pozdrawiam
  8. Witam!!! Nowa to koszt jakies 1248 zl, ja kupiłem używkę za 200 i śmiga pozdrawiam
  9. Witam!!! Awaria usunięta!!!! Paliwo przedostawało się do oleju przez pompę VACUM ( przynajmniej tak twierdzi mechanior - wymiana oringów nic nie dawała), pompa wymieniona, autko jeździ pozdrawiam
  10. Witam!!!! Mam pytanie:) w moim silniku znajdowały się dwa rodzaje pompowtryskiwaczy tzn. dwa od silnika 105KM i dwa od 130 KM ( silnik oczywiscie ma byc 130- konny) czy tak może być??? Pytam gdyż jeden mechanik mówi że "NIE" inny ze to nie ma znaczenia..... dodam ze silnik wpadał w dziwne wibrację pomiędzy 1800 a 2000 obrotów. Pompowtryskiwacze wymieniłem silnik działa jak należy ale mimo to ciekaw jestem co o tym sądzicie pozdrawiam
  11. Dzięki za odpowiedź pozdrawiam
  12. Czyli jak rozumię nie ma żadnej możliwości żeby paliwo lało się "górą" do misy olejowej???
  13. Witam!!!! Jak się powtarzam to przepraszam ale szukam na forum i nic nie znajduję, a chodzi mianowicie o to: sprawdzam sobie stan oleju a tam ponad maxa jakies 2-3 mm. oleju bylo nalane napewno ok. ( sam to robilem, spuscilem na gorącym silniku, zalalem ok. 3,5 litra sprawdzilem bylo ok. silnik pochodzil bylo ok.). Mozliwe zeby paliwo dostawalo sie do oleju??? przez np. uszkodzony pompowtryskiwacz?? dodam ze nie jest to uszczelka pod glowica( nie ubywa płynu chłodniczego). Pozdrawiam
  14. Dzięki za odpowiedzi Jutro jadę jeszcze raz na kompa i wszystko jeszcze raz posprawdzam. Napisze jak coś się wyjaśni Pozdrawiam[br]Dopisany: 02 Listopad 2008, 14:05_________________________________________________Witam!!! No i po problemie ))) Mechanior powiedział ze komp się całkowicie rozprogramował, przyczyną prawdopodobnie mogło być zwarcie klem przy przekładce akumulatora ( ale raczej to mało prawdopodobne ) a drugie prawdopodobieństwo to to że samochód długo nie miał zasilania, a dodatkowo rozpięcie aku spowodowało rozprogramowanie. No nic nie ma co gadać, samochód jeździ, przy okazji wgrał mi angielskie menu do kompa ( wcześniej było włoskie) koszt naprawy 300 zeta więc nie tragicznie. Pozdrawiam i uwaga przy wymianie akumulatora!!!
  15. No na "pych" to odpada nie wiem w jakim stanie jest rozrząd, co do niestandardowych odcięć zapłonu to nie wiem... autko mam ze 3 dni . Powiem mi ktoś gdzie może znajdować się centralka od alarmu??? alarm jest seryjny wiec przypuszczam ze w jakimś standardowym miejscu Pozdrawiam i dzięki śliczne za odpowiedź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...