Skocz do zawartości

Pinczi

Pasjonat
  • Postów

    100
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pinczi

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pinczi

0

Reputacja

  1. Jak ja kilka razy pod rząd objechałem pewną rs4 b7, to właściciel prawie płakał i nie chciał wierzyć, że nic nie było u mnie robione. A dla przypomnienia napiszę, że wyszlo mi na hamowni ok 320 KM. Wiec -100 KM w rs'ie to nic nadzwyczajnego. A z tego co obserwuję wątek Sportmile to średnio przed czyszczeniem mają po ok 340-350 KM. Fajnie, że masz zdrową motorownię, ale ten rs napewno był zj**.... i ze zdrowym rs'em szans to nie mamy. Zeby nie bylo....sprawdzalem
  2. Ale najwyraźniej rozpierzchły się w rs4
  3. Ciekawe....mi od 5 lat przepaliła się jedna postojówka i jedna od kierunkowskazu
  4. Faktycznie zatankowanie pomogło Dzięki chłopaki
  5. Pytanie za 100 pkt Dzisiaj próbowałem odpalić eske po prawie 2 tygodniach nie uruchamiania no i oczywiscie lipa Udało się bezproblemu odpalić po podpięciu kabli do innego auta, ale..... Wskazówka od poziomu paliwa leży no i komp pokazuje że zostało paliwa na "0 km" (wiem na 100% ze jest okolo 1/4 baku) Na vagu zadnych błędów, bloki pomiarowe od czujnikow pokazuja: czujnik 1 - 26 L (nie pamietam opornosci, cos ok 100 Ohmow), czujnik 2 - 0 L i opornosc ponad 300 Ohmow. Co może być ? Od razu zakładać padnięty czujnik ?
  6. Dev ma rację, ja mam DS'y + zimmermany gladkie i daja rade
  7. ok 290 g/s max podobno 300 . Powinno być ok 275 g/s, a nie 300, skad taka informacja ? Moja pochodzi z: Fuel Trim Info - Ross-Tech Wiki cyt: "Your peak airflow should be roughly 0.80 times your horsepower if you are close to sea level. So, if you have a stock 150 hp 1.8T, expect around 120 g/s."
  8. winczako, ale tu nie chodzi o to, że ktoś się czepia. Po prostu jeśli na 10 tunerów , jeden mówi że coś zrobi i jest sens to ja mam wątpliwości. A tak jak napisałem nie gadałem z panami kaziami z warsztatu pod grójcem tylko z uznanymi firmami które nie jeden gruby projekt robiły. Przypomnę może tylko wykresy bodajże V-tech'a, które były piękne, a jak ludzie jeździli na inne hamownie to okazywała się d*pa. Ja nie mówię, że u ciebie do ściema, że to niemożliwe itd... po prostu ciekawi mnie ten temat i jestem mocno zdziwiony bo nie mały research tego tematu zrobiłem. Napewno na + przemawia fakt , że włożyleś kupe kase w remont silnika + ta uszczelka JHM.. to zapewne przyczyniło sie do tego wyniku. I nie pisz mi tutaj, że sprawdzenie na innej hamowni to poniżej twojej godności bo to śmieszne Ciekawe czy jakby ci wykres pokazał 420 KM to też byś to przyjął ze 100% wiarygodnością i nie próbowałbyś tego mimo wszystko zweryfikować w innej hamowni, wiedząc jakie informacje krązą na temat tych silnikow i ich mocy. Na koniec dodam, że jak ja miałem jechać na hamownie ze swoja, to tez slyszalem ze jak wyjdzie 300 KM to bedzie super i wogole bede skakac do gory z radosci. A wyszlo 316 KM, bez zadnego remontu silnika, uszczelki JHM, na starych swiecach i cewkach. Reasumujac, nie twierdze ze twoj wynik jest niemozliwy, jestem tylko zaciekawiony i zdziwiony ze wszyscy odradzaja dlubanie przy tym silniku a tu jedna firma sie podejmuje i cos takiego wychodzi.... KONIEC
  9. Spierać się nie będę......ale Compsport, Sportmile, VTG, Masters, Rogalotti, Unitronic, Kingsoft...reszty nie pamiętam, wszyscy mówili, że nie ma sensu Ale ja się nie znam....powtarzam tylko to co usłyszałem
  10. Nie będę się sprzeczał, że taki wynik jest mocno wątpliwy, ale gadałem z niejednym tunerem i zawsze otrzymałem odpowiedź, że robienie strojenia w tym aucie to bezsensowne wyrzucenie pieniędzy bo zysk będzie może z 5 KM. Co więcej, słyszałem też niejedną opinię o Kreatorze Mocy, że te ich pomiary z hamowni i ich strojenia to sobie można ..... włożyć. Więc szczerze wątpię w to co widzę, ale ...... cuda się zdarzają Przyjemności z użytkowania, bo wynik przynajmniej na papierze wygląda fajowo
  11. Pozdrowienia dla B6 sedan rej. WD...., z klubowymi ramkami i wlepa na klapie, spotkanej dzisiaj ok 10:20 na estrady
  12. Nie wiem co wy Macie do tego 5W30, ja jeżdze własnie na takim Motulu i wszystko smiga jak nalezy. Auto hamowane w lato bylo (nie w tym roku) na tym oleju i wynik byl satysfakcjonujacy jak na wiek auta i przypadlosc nie trzymania mocy przez silniki 4.2 (chodzi mi o kwestie przegrzewania)
  13. Tak się właśnie zastanawiałem czyje to auto Również pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...