Skocz do zawartości

mirop22

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mirop22

Osiągnięcia mirop22

0

Reputacja

  1. To może i ja podepnę sie do tematu Mam problem z moja A4 i podejżewam dwumas ale może sie mylę. Mianowicie przy gaszeniu auta nie ma żadnego stukania czy telepania (niezależnie czy mam wciśnięte sprzęgło czy nie) Podczas ruszania nic nie szarpie, no może czasami na postoju na wolnych obrotach trochę buda się zakołysze ale to nie zawsze. Jednak podczas zmiany biegu np z 3 na 4 kiedy wciskam sprzęgło słychać wyraźne szuranie ,(szurniecie). Ostatnio zauważyłem iż zmieniając bieg na wyższych obrotach robiąc to do przesady delikatnie szurnięcie to występuje w momencie dodania gazu kiedy auto zaczyna ciągnąć Proszę o pomoc może ktoś ma jakiś pomysł na tą dolegliwość
  2. Witam Kolejny SWAP zakończony 100% powodzeniem. :> Długo studiowałem owy wątek zanim podjąłem decyzję o kastracji iż mój przebieg to zaledwie 50 kkm Podczas operacji okazało się iż koła łańcuchowe były w idealnym stanie a na zabieraku jest mały luz. Przed operacja było słychać delikatny szum z miski olejowej. Po swapie szum ustał a auto pracuje idealnie Operacje kastracji wykonał zaprzyjaźniony mechanik z Jarocina.
  3. Dzięki wielkie ja wrócę z wakacji zaraz się za to zabieram
  4. a mogę prosić o więcej szczegółów ? tak jak chłop krowie na rowie
  5. Ok mam dostęp do blokady wału i dwóch czpieni którymi blokujemy wałki rozrządu (rozrząd świeżo po wymianie) lecz brakuje mi wiedzy co do ustawienia kąta synchronizacji. W grupa004 poz 4 po wymianie paska mam na biegu jałowym od 1,5 do 2 niby w normie ale chciałbym ustawić ok 0
  6. Ja tez podepnę się do prośby o podpowiedź Jak ustawić ten kąt w silniku gdzie są 2 wałki rozrządu jak np. BLB
  7. Dzięki za foto Z tego co widzę nic nie trzeba spawać a jest to kwestia tylko przycięcia smoka tuż przy sitku Pozdrawiam
  8. Witam zgodnie z opisem jaro4444 cyt: smok oleju z silnika 06B115251 AJM, AWX, AVF, .... obcinamy z wysokości tak jak pokazał Piero, mogę prosić o link do tego opisu
  9. Przeglądalem tą listę ale czy mogę do mojego BLB zastosować klamoty które kupiłem wcześniej tj - koło na wał 06A105209 B - smok 038115251F - napinacz 06A115130B - uspokajacz oleju 038103623 - pompa oleju 06A115105B na której jest koło łańcuchowe 06A115121 -łańcuch niestety brak na nim jakiegokolwiek nr a zmienić tylko koło łańcuchowe na pompę , łańcuch od AWX, no i z tego co widzę również smok
  10. jaro4444 nie chciałbym być natrętnym ale ponowie pytanie czy do mojego zestawu - koło na wał 06A105209 B - smok 038115251F - napinacz 06A115130B - uspokajacz oleju 038103623 - pompa oleju 06A115105B na której jest koło łańcuchowe 06A115121 -łańcuch niestety brak na nim jakiegokolwiek nr musze dokupić tylko nowe koło łańcuchowe na pompę ( 23 zęby 038115121A) wraz z łańcuchem ( np od AWX niestety nie znam nr) ???
  11. W moim przypadku nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny. Znaczenie ma tylko jaka jest temperatura na zewnątrz. Jeżeli temperatura na zewnątrz jest 2 stopnie (lub mniej) auto pali na "strzała" Jeżeli temp. na zewnątrz jest powyżej +2 stopni musze co najmniej 2-3s. kręcić zanim zapali
  12. Dołączam sie do pytania u mnie jest podobnie ??
  13. Jak juz pisałem wcześniej kanał 3 zaadaptowany mam na max wartość 115% Dzisiaj po przejechaniu 500km z tankowania pod korek średnie spalanie to ok 6.8l/100km a na fis-e 5,6l/100km co robić???
  14. Witam wszystkich Jak juz pisałem operacja odblokowanie pełnego FIS-a powiodła się jednak mam problem z dokładnością wskazań. Metodą tankowania pod korek i przeliczania na kalkulatorze średnie spalanie oscyluje mi w okolicy 6,5 L/100km a wskazanie komputera to 4,7. Adaptowałem kanał 3 jednak max wartość jaką tam mogę wpisać to 115% a to wciąż za mało. Czy istnieje jeszcze gdzieś możliwość zmiany dokładności wskazań FIS-a ???
  15. Czyli co ??? Rozumiem iż musze zmienić koło łańcuchowe na pompie oleju no i łańcuch ??? a cała reszta klamotów (które podałem wyżej) będzie pasowała do mojego BLB ????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...