Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Problem z odpalaniem


dawid24

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!

Koledzy mam problem z porannym odpalaniem i odpalaniem na ciepłym silniku :/ mianowicie rano po całej nocy jak auto stoi musze je pokręcić jakies 4 sek i dopiero załapie ale ciężko, przy kolejnym odpaleniu na zimnym silniku już jest ok, ale problem powraca znowu przy zagrzanym silniku :/ ciężko pali, a niekiedy załapie i zgaśnie i odpalam drugi raz :/ dodam że mam wymienione świece, filtr paliwa i zaworek zwrotny na filtrze paliwa ale to nie pomogło przy rozruchu :( Koledzy co może być jeszcze przyczyną? za Informacje bardzo dziękuje :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam no ja mam podobny problem lecz rozrząd nie był wymieniany.

rano pali super lecz po rozgrzaniu muszę go trochę pokręcić żeby zapalił a na biegu jałowym kołysze silnikiem.

przy rozgrzanym silniku dłużej odpala i to raczej norma, a o kołysaniu na jałowym dużo jest na forum i tu problem najprawdopodobniej w PDkach. Sprawdź korekcje,a wcześniej poczytaj o tych tematach na forum, czyli :szukaj: :szukaj: :szukaj:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego bujania to trzeba się przyzwyczaić... :cool1: Jeśli chodzi o długie kręcenie to może być początek końca pompy olejowej - ktoś na forum właśnie o tym wspominał... :mysli: Później był już SWAP na inną jednostkę. :gwizdanie:

Tak jak koledzy wyżej wspominali. Prze :szukaj: forum a znajdziesz sporo tematów na temat bujania, pompy, wałków wyrównoważających... :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez podepnę się do prośby o podpowiedź

Jak ustawić ten kąt w silniku gdzie są 2 wałki rozrządu jak np. BLB

trzeba miec odpowiednie blokady walu korbowego oraz kol rozrzadu.

ustawianie rozrzadu na rysowane znaki to bezsens.

kat synchronizacji grupa004 poz 4 powinien byc w okolicy zera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok mam dostęp do blokady wału i dwóch czpieni którymi blokujemy wałki rozrządu (rozrząd świeżo po wymianie) lecz brakuje mi wiedzy co do ustawienia kąta synchronizacji.

W grupa004 poz 4 po wymianie paska mam na biegu jałowym od 1,5 do 2 niby w normie ale chciałbym ustawić ok 0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok mam dostęp do blokady wału i dwóch czpieni którymi blokujemy wałki rozrządu (rozrząd świeżo po wymianie) lecz brakuje mi wiedzy co do ustawienia kąta synchronizacji.

W grupa004 poz 4 po wymianie paska mam na biegu jałowym od 1,5 do 2 niby w normie ale chciałbym ustawić ok 0

musisz wyregulować wałek ssący na tyle skutecznie, aby mieć 0,0 - prosty zabieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mogę prosić o więcej szczegółów ? :embarrassed:

tak jak chłop krowie na rowie :embarrassed:

Zaznacz sobie położenie wałka, najlepiej jakimś jasnym mazakiem tak abyś potem mógł powrócić do ustawienia pierwotnego. Klucz w łapę i kręcisz walkiem ssącym (stojąc przodem do auta wałek po prawej) sprawdzając grupę 004 i tak do skutku. Uważaj bo mały ruch i duża zmiana. I tak jak pisał Musashi kąt powinien być w okolicy zera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...