Skocz do zawartości

richardz82

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O richardz82

Osiągnięcia richardz82

0

Reputacja

  1. Faktycznie, chyba to akamulator byl rozladowany. Podpialem sie pod inny samochod i uruchomilem bez problemu. Teraz jest naladowany (12,5V jakos tak) i laduje (13.8V). Widzisz, myslalem ze 11.9V to praktycznie naladowany, nie rozumialem tylko dlaczego napiecie spada po przekreceniu kluczyka. Myslalem, ze moze cos jebnelo podczas wymiany tego czujnika... Nieistotne juz... Dzieki za pomoc..
  2. [A4 B6 AWX] Od wczoraj nie moge uruchomic pojazdu. Przekrecam kluczyk raz - swieca sie zwyczajnie kontrolki ale jak przekrece drugi raz to jest tylko klikniecie jakby akumulator padl, i po wylaczeniu delikatne drganie wskaznikow predkosci i obrotow. Sprawdzilem akumulator multimetrem - na wylaczonym wskazuje ok. 11.90 V ale jak przekrece kluczyk raz to napiecie spada - wskazuje tylko 6 V. Dodam, ze stalo mi sie to po wymianie czujnika wysokiego cisnienia klimatyzacji (G65) - nie wiem czy to byl przypadek czy nie ale zalozylem stary od razu. Sprawdzalem tez kilka dni temu napiecie na pinach w tej wtyczce od tego czujnika i pokazywalo 14V, na srodkowym tez 14 V. Udalo mi sie wczoraj jeszcze sprawdzic bledy i w centralnej elektryce byl blad 00532 - voltage supply too high (czyli za wysokie napiecie). Dzis juz nie moge bledow sprawdzic.. Czy macie jakies pomysly? Z gory dziekuje za pomoc...
  3. Maly update, moze sie komus przyda: Zaczalem wiercic przez ta srube - male wierla dosyc dobrze dawaly rade ale gdy przeszedlem do wiekszych wcale jakos nie szlo (moze tepe wiertla, pozyczone). Po godzinie stracilem cierpliwosc i przecialem lozysko szlifierka katowa przy zwrotnicy ucinajac w ten sposob srube. Lozysko wyszlo bez wiekszych problemow. Tak czy inaczej - dzieki za pomoc! Pzdr.
  4. Bardzo dziekuje za odpowiedz, szczegolnie za opis jak to przewiercic. Nie za bardzo wiedzialem jak sie za to zabrac (brak doswiadczenia). Pzdr.
  5. Zaczalem torxem bo innej koncowki nie mialem ale zobaczylem ze nie idzie i dalem spokoj. Ale najwyrazniej musialem cos nadwyrezyc bo gdy kupilem juz odpowiednia kocowke (SPLINE) to wszystkie zabki poszly. Aha, sam leb sruby wystarczy, no tak. Myslalem, ze przez zala srube trzeba wiercic. Jezeli bede wiercil z drugiej strony w takim razie ,czy jest sens meczyc sie pod samochodem, czy lepiej probowac cala zwrotnice zdjac odrazu? Innego sposobu raczej nie ma? Dzieki za szybka odpowiedz.
  6. Witam. Prubujac wymienic lozysko obkrecilem jedna z 4 srub ktore trzymaja lozysko w zwrotnicy (M12). Tzn zniszczylem wysztkie zabki w jej glowce. Znacie jakies sposoby na wykrecenie jej? Wolalbym nie wybijac piasty bo chce to zostawic w takim porzadku, zebym mogl to z powrotem zlozyc w razie gdyby naprawa nie powiodla sie. Rozumiem ze mozna przewiercic ta srube, tylko czy mozna to zrobic przez jeden z otworow w piascie (w prawdzie kat nie jest idealny ale wyglada na to ze jest mozliwosc)??? A moze znacie jakies inne sposoby? (bez spawania)
  7. Witam! Wymienilem ostatnio sprzeglo i wstawilem jednomas (Valeo) zamiast dwumasu . Przy przyspeszaniu w okolicach 2000 obrotow zaczyna cos brzeczec albo bzyczec, nie wiem do konca jak to okreslic, bardziej plastikowy dzwiek niz metalowy i przestaje przy okolo 2200. Na luzie ten dzwiek nie wystepuje. Oprocz tego wydaje mi sie ze auto stracilo troche mocy, chociaz moze to tylko ze starosci bo juz prawie 2000 mil przejechanych. Dajcie znac jak macie jakies pomysly, dzieki!
  8. [b6 awx] Mam ten sam problem, gdy skrecam max w prawo czy w lewo slychac to 'swierczenie' . Wymienilem napinacz bo byl ponoc zepsuty i myslalem ze on to powodowal ale problem wciaz jest . Czy jestescie pewni ze jest to owe sprzegielko?? I wie ktos moze jak to sie nazywa po angielsku??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...