Skocz do zawartości

peter.stansson

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O peter.stansson

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia peter.stansson

0

Reputacja

  1. Dziękuję wszystkim, którzy rozwijają wątek. Dzięki Wam niedawno udało mi się z kolegą dokonać swapa modułu bez literki na "F", zamotować przycisk D, uruchomić automatyczne światła oraz CLH. Co ciekawe zakupiony przeze mnie moduł okazał się uszkodzony. Nie podświetlał lewego tylnego światła stop. Udało się wykluczyć pomyłkę w lutowaniu i po otwarciu obudowy modułu widać było spalony scalak. Udało się ściągnąć go ze sklepu: RS online Po przelutowaniu scalaka w serwisie gsm, efekt był następujący: Od tamtej pory moduł działa prawidłowo, brakuje mi jedynie czujnika światła, ale to może w przyszłym miesiącu. Dziś Vagując zauważyłem też, że został błąd: Control Module Part Number: 8E0 614 517 Component and/or Version: ABS/ESP front 1326 Software Coding: 04275 Work Shop Code: WSC 00000 1 Fault Found: 00526 - Brake Light Switch-F 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Być może jeszcze po uszkodzeniu. Usunąłem i od razu nie wrócił. Jeśli chodzi o samego swapa, to mogę jeszcze zaproponować mały mod jednego z rysunków, dla polepszenia czytelności: Miałem też małą niespodziankę, po dokupieniu pinów do kostki C-32 pin okazało się że ja mam tą kostkę starego typu i nie pasują do niej zakupione przeze mnie piny. Na szczęście miałem kupioną instalację z tłustej A4 B7 3.0, i udało się zamienić środek kostki na nowy. Piny starego typu pasowały do nowego. Odwrotnie nie. Jak jest ktoś zainteresowany, to może później wrzucić fotki porównawcze pinów. Jedynym mankamentem, który jeszcze nie jest skończony jest komunikat na VAGu: Control Module Part Number: 8E0 907 557 Component and/or Version: 2.0L R4/5VS G 0006 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 00999 1 Fault Found: 16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal P0571 - 008 - Implausible Signal Musiałem coś zruszyć czujnik hamulca przy demontażu lub jeszcze jest do zrobienia jakaś poprawka w lutowaniu. Światła stop działają ok. Jedynie tempomat odmówił posłuszeństwa. Na zachętę dla reszty jeszcze fotka z rezania:
  2. wrclaguna, Bromchit: Dzięki za wskazówki. Teraz i ja mogę potwierdzić, że wszystko działa jak należy. Concert II + moduł Q + mufu + wtyczka z kabelkami do lutowania.
  3. Dzięki za odpowiedzi. W dniu dzisiejszym zakończyliśmy z kumplem instalację modułu BT Q do radia Concert II wszystko śmiga pięknie wraz z kierownicą mufu od A6 C6. Desire Z pobiera książkę telefoniczną. Bardzo zaskoczył mnie fakt iż działa również sterowanie głosem, myślałem że tego typu fanty tylko z RNS-E. Jedyne z czym mam problem, to nie mogę w moim module [8P0862335Q] ustawić języka angielskiego US kodowanego jako 0011877. Miałem nadzieję, że w US zamiast słowa "store" będzie "save", bo "store" jest bardzo podobne do "star", co znaczy strasznie utrudnia wprowadzanie kontaktów w momencie, gdy zamiast zapisać, dodaje "*" na koniec numeru... Pojawia się następne pytanie. Czy ktoś testował książkę telefoniczną Samsungów na Androidzie ? Głównie chodzi o galaxy Ace, ale myślę że podobnie będzie każdy samsung z androidem działał, chyba że po prostu każdy telefon z androidem zadziała.
  4. Podpinam się z pytaniem o kompatybilność telefonu i pobierania książki telefonicznej. Czy ktoś testował HTC Desire z modułem Q ?
  5. Może trochę odświeżę wątek. Niestety nie miałem do czynienia z urządzeniem Blaupunkta, o które pytał przedmówca, natomiast ostatnio zainstalowałem kierownicę MuFu. Radio póki co zostaje Concert II, oczywiście w kierownicy działa tylko rolka podgłaśniania, jak to w radiach z B6. Do tego zakupiłem fabryczny moduł bluetooth 8P0862335Q. Czy ktoś posiada rozwiązanie w takiej opcji ? Podobno nie trzeba RNS-e, zastanawiam się który z zestawów kabli powinienem kupić, może ktoś podpowie ?
  6. Widzę że mam podobne pytania. Zakupiłem poniższe części: trójramienna kierownica, S-Line od A6 C6 multifunkcyjna 4F0 124 A - podobna do Twojej Bart-S tylko bez łopatek - dziury jak w B7 - powinna pasować poduszka powietrzna do kierownicy 3-ramiennej 8E0 880 201 DH 6PS okablowanie poduszki - 4F0 971 589 A łącznik 4 Pin 4E0 972 133 taśma od dominikt1 - 4E0 953 541 A Okablowanie podanej poduszki pasuje idealnie do złącza taśmy A. Tu i tu 12 pin. Czy dobrze rozumiem, że nie muszę robić żadnych modyfikacji pinów ? Kolorystyka okablowania poduszki - 12 czarnych kabelków z czego 6 idzie od wtyczki pod multifunkcję. W jakim stopniu zadziała multifunkcja, jeśli końcówka od kierownicy ma tylko 3 kabelki? Przed chwilą kolega pisał, że w kierownicy B7 jest 6 Bezpośrednio przy przyciskach multifunkcji kabelków jest pod dostatkiem: Radio póki co mam Concert II (bynajmniej nie takie pochodzące z B7). Wygląda na to, że i tak lewa rolka nie będzie chodzić dopóki nie wymienię na RNS-E? Może ktoś będzie w stanie rozwiać moje wątpliwości.
  7. Odświeżę trochę wątek, gdy: Wedle serwisu internetowego srubydofelg do audi A4 stosowane są 3 rodzaje śrub: "Felga stalowa M14x1,5 - dł.gwintu 26mm - Klucz 17 kula Felga aluminiowa oryginalna M14x1,5 - dł.gwintu 28mm - Klucz 17 kula Felga aluminiowa nieoryginalna M 14 x 1,5 - dł.gwintu 30mm - Klucz 17 stożek" Co mogło by się zgadzać W moim przypadku letnie Alu Alessio mają stożek i są dłuższe niż zimowe stalówki kula" Postanowiłem zrobić moda felg i zamówiłem alu (robione na wzór oryginalnych ), płaszczyzna przylegania to kula, więc śruby muszę kupić 2 mm dłuższe niż do stalówek.
  8. Powiedzcie mi proszę: Czy dołożenie wkładów podgrzewanych wymaga zmiany bezpiecznika? Po dołożeniu wkładów tylna szyba nie grzeje się w całości, następnie bezpiecznik się przepala. Mam włożony bezpiecznik 15A jak jest u was ? Obecnie odłączyłem wkłady, żeby zobaczyć czy tylna szyba będzie działać dobrze sama. Być może jest to wina kiepskich wkładów (zamienniki z allegro). Ewentualnie czy można podłączyć tylko jeden wkład do diagnozy czy raczej się nie powinno ? ops... znalazłem http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_rozpiska_bezpiecznikow-t59375.0.html
  9. Witam wszystkich po dość długiej przerwie . Od rejestracji na forum do zakupu wymarzonego auta minęło sporo czasu. Właśnie usuwam drobne usterki ze świeżo nabytego wozu. Jednym z mankamentów jest niedziałające lewe lusterko. Silniczki robią dosłownie tylko kilka obrotów, po czym zatrzymują się. Prawe działa w porządku. Proszę doradźcie czy da się dokupić element środka lusterka przedstawiony poniżej na zdjęciach, ewentualnie jak sprawdzić jaki numer posiada owa część w ASO ? Element, który chciałbym dokupić. Po rzucie okiem do środka widać, że lusterko robiło za M2 dla jakichś żyjątek. Zbliżenie na domki, może ktoś z forumowych przyrodników będzie wiedział co tam mieszkało. Planuję również wymianę szkieł obu lusterek na podgrzewane elektrycznie. Możliwe, że najbardziej opłaci się teraz kupić http://egaraz.com/offer,list1,20760,994,o.html?utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2009-08&utm_content=20760_994 i dokupić szkło prawe. Co sądzicie o oferowanym tu lusterku ?[br]Dopisany: 18 Sierpień 2009, 21:58_________________________________________________Ok dziś dzwoniłem do ASO we Wrocławiu. Przedstawiony na pierwszym zdjęciu wkład kosztuje 386 PLN. Zamówiłem lusterko z linku.[br]Dopisany: 19 Sierpień 2009, 20:37_________________________________________________Lustereczko przyszło migiem. Okazało się, że w środku nieco różni się od tego co miałem, zarówno część aluminiowa jak i ta na zdjęciach wyżej. Po ściągnięciu z forum opisów rozbiórki drzwi dokonałem zamiany pozostawiając z mojego starego jedynie orginalnie pomalowaną część zewnętrzną. Wszystko hula jak należy
  10. Witam wszystkich użytkowników ! Obecnie użytkuję 80 B3, ale planuję przesiadkę na A4 B5. Postanowiłem zaglądnąć na to forum, żeby dowiedzieć się nieco więcej o A4-kach. Pozdrawiam wszystkich!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...