Skocz do zawartości

insecto

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O insecto

Osiągnięcia insecto

0

Reputacja

  1. tak filtr byl niby zalwany!!kurde niech sie troche cieplej zrobi bo nawet nie mam gdzie tego sprawdzic!!dzisiaj wjechalen na A2 i powoli przyspaieszalem i bylo dobrze rozbujal sie do 180lekko oczywiescie gdy juz temp miala 90!!ale odpalalem go pod praca znow mega dlugo krecil i pozniej pow 3tys obrotow dziwnie chodzil
  2. jutro spr tel filtr paliwa!!moze faktycznie go nie dokrecil... i mize jak ma wieksze cisnienie to lapie gdzies lewe a jak jade dosc dlugo po miescie to powinno przesc chyba a tu nic
  3. niby z filtra sie nigdzie nie saczy ale jutro to sprawdze!!i dlatego mogloby np schodzic paliwo i dlatego by tak dlugo krecil?
  4. po zostawieniu auta na cala noc gdy rano chce zapalic to bardzo dlugo kreci zanim zapali wczesniej kolega zmienial filtr paliwa!mogl cos zle tam zrobic?? podaczas jazdy przy wiekszych obrotach lekko przerywa moze ktos wie co to moze byc??
  5. witam!mam ten sam problem kreci mega dlugo zanim zacznie zalapywac wyglada to tak jakby schodzilo paliwo!!a zanim kupilem auto to byl wymieniany filtr paliwa
  6. A czy dało by rade zamiast halogenów ustawić światła mijania ? Ojciec ma to fabrycznie w skodzie i jest to fajny bajer
  7. a co to jest za zaworek co jest za silnikiem wchodzi do niego bezposrednio wężyk z egr ? 3 wężyki i kostka wyglada jak mini filtr paliwa
  8. Witam mój problem polega na tym ze przy 110 km/h auto całkowicie traci moc aż do ponownego odpalenia. Mechanik nie wie co to jest a elektryk sprawdzał vagiem wszystko i wg niego pod wzgledem elektroniki wszystko jest ok. Mogę po mieście jeździć całymi tygodniami i butować go do woli ale tylko przekroczę 110 i muł. Na komputerze wyskoczył tylko błąd "brak ciśnienia doładowania". Szukałem na forum i nie znalazłem takiego przypadku ponieważ u mnie auto jeździ świetnie w pełnym zakresie obrotów i nagłe przyśpieszenia nie maja wpływu na przejście w notlauf
  9. A jesli plecionka jest do wymiany to objawem zniszczenia jej jest to ze staje się sztywna i dlatego nie tłumi drgan ? Z tego co zauwazylem to trzęsie sie rura przez plecionka od wibracji silnika i identycznie za
  10. Witam mam pytanie jak uzyskać taki dźwięk silnika ??? Jeszcze jedno pytanie na biegu jalowym caly czs lata mi tlumik, drga. W srodku niby ok bez wibracji ale z czasem coraz bardziej zaczyna skakać ;/
  11. dzieki bardzo za rady jeszcze jedno pytanie ile L wchodzi do chlodnicy ? 1,5 litra koncentratu (3L 50:50) wystarczy ?
  12. WItam mam taki problem. Jakis czas temu odmowil posluszenstwa czujnik temperatury. Na desce bylo 90 stopni a na vagu temp caly czas skakala i jak stalem na swiatlach to skakaly mi obroty. Teraz po wymianie tego czujnika temp na desce pokazuje max 85 stopni a na vagu mam max 81. Chlodnica jest ciepla i po 5 km juz grzeje ale nie wskazuje 90. NIe wiem czy to normalne czy przez te mrozy mam takie wskazania. [br]Dopisany: 15 Styczeń 2009, 07:10_________________________________________________Dodam jeszcze ze przy szybkiej jezdzie temp nie spada. Jedynie na postoju
  13. Teraz uwaga kolejny problem nie moge zakodowac pilota na nowym ukladzie bo mam tylko jeden klucz. Facet ktory mi mial go zakodowac mowi ze musi byc 2 bo nie ma jakiejs funkcji komfort czy cos. Uslyszalem ze albo trzeba rozebrac zamek w dzwiach albo stacyjke a cena jaka mi zaspiewal to min 150 zl
  14. Tak jak myslalem. Sprawdzilem u jednego mechanika oznaczenia pompek A B C D itd. Najsmieszniejsze jest to ze zadzwonilem dzis do serwisu audi i nie mieli zielonego pojecia o co chodzi z literkami na koncu numeru fabrycznego (smiech na sali). Do kombi z centralnym i alarmem pasuja jedynie pompki z koncowka "K" i "D". tylko te pompki obsluguja elektryczny zamek klapy avanta. Pompka "A" jest od sedana z alarmem centralnym i nie posiada obslugi pilota. Przelutowalem elektryke z pompki "D" do mojej i co ? Dziala jak powinno otwiera klape i alarm dziala. Mam tylko jedno pytanie czy da rade zakodowac kluczyk bez vaga (posiadam tylko jeden klucz). Jesli nie ma takiej opcji bede musial jechac do jakiegos speca. Za elektryke z uszkodzonej pompki(wirnik) zaplacilem az 60 zl czyli w porownaniu do cen groszowe sprawy.
  15. po zakodowaniu go vagiem jak najbardziej. Teraz pytanie czy pompka z oznaczeniem "A" ma odbiornik pilota i jaka bedzie pasowac jako zamiennik ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...