Skocz do zawartości

mikoli

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mikoli

Osiągnięcia mikoli

0

Reputacja

  1. Ha ha ha, to już robi się żałosne, dźwięk na pewno pochodzi od turbiny już nawet nie szukam na której stronie o tym pisałem, sposób na pewno jest doraźny (ale pomaga na ten niepokojący dźwięk i przynajmniej spokojnie jeżdżę), a wnikliwe rozebranie turbiny i sprawdzenie chociażby niepokojącej luźnej blaszki pod wirnikiem może znalazłoby przyczynę. Jestem ciekaw czy ktoś skrupulatnie rozebrał i przebadał suszare, bo na razie to w tym temacie przewala się jeden bełkot, ja poszedłem na łatwizne i jest ok, ale na pewno nie tak jak ma być .
  2. Na stronie 22-giej tego wątku pisałem co robić aby szuranko zniknęło, ciekawe czy ktoś próbował tego ? Czepiacie się wszystkiego, a sprawa jest prosta, skoro po odpięciu wężyka ze sterowania turbiny dźwięk niknie to gdzie szukać przyczyny ? [br]Dopisany: 27 Listopad 2009, 21:59_________________________________________________Fakt, że popuściłem jeden obrót ograniczenie turbiny, bo późno wstawała (a to widać w grupie 011 BS), ale dźwięk jest praktycznie niesłyszalny, a skoro jest i występuje, jako szuranie to chyba nie jest OK
  3. czy regenerowanąpisałem kiedyś co jest, ale fakt zawsze morzna poczekać aż kierownice trochę przytrą wirnik
  4. mogę potwierdzić i dodam żeby sie upewnić że "ten dźwięk" dochodzi z turbiny wystarczy ściągnąć wężyk z gruszki. widocznie na kierownicach turbiny robią się jakieś luzy które trzeba korygować.
  5. sprobuj odpalać z włączonymi światłami mijania albo pozycyjnymi, gdzieś obiło mi się o uszy że przez włącznik świateł mijania idą jakieś prądy związane z odpalaniem.
  6. na biegu jałowym wogóle nie ma, a podczas jazdy to tak na 99% bo sie ucho przyzwyczaiło do tego dźwięku i czeka Podczas jazdy to już bez tego "szurania" tylko różnica ciśnień przy dawaniu trochę w palnik. Tak się zastanawiam czyżby producent za małą tolerancje dał na ustawienie ,a regeneratorzy wogóle tego nie ustawiają tylko zostawiają tak jak było ?
  7. wszyscy tak mówią, ja jednak wolałem ogarnąć temat ograniczyć troszkę suszarkę nawet kosztem nie doładowania przy niskich obrotach (poniżej 1800) i tak nie pałuje sie TDI-ka przy takich obrotach. A to log po regulacji Na czasie ,jak uda mi się zrobić pełne logi to podepne w odpowiednim dziale.
  8. witam, chyba udało mi się uciszyć ten dziwny dźwięk, a mianowicie ograniczyłem turbinkę wkręcając śrubkę (śruba zderzakowa ograniczająca ruch sztangi) o 2.5 obrotu tak żeby ograniczyć wychylenie kierownic turbiny, później wróciłem o jeden obrót, ale dźwięk powrócił, więc zostawiłem na 2,5 obrotu. poniżej fotka (0 ile dobrze ją zmajstrowałem) Po tym zabiegu nie odczułem jakiś różnic w mocy czy momencie, tak że pojeżdżę i zobaczę czy dźwięk powróci jak by co to dam znać. Sorki za jakieś błędy właściwie to mój pierwszy post
  9. Witam wszystkich. Od niedawna jestem posiadaczem A4 B6 i dlatego tu wylądowałem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...