-
Postów
7364 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Odpowiedzi społeczności
-
piotrsob1 odpowiedź w [B6 AVF] Nierówna praca na zimnym silniku został oznaczony jako odpowiedź
Masz problem z dolnym uszczelnieniem czwartego pompowtrysku , ( w grupie 013 jakby się log poprawnie zapisał to miał byś wartości w granicach +3 ).
Zacznij od wymiany uszczelnienia przynajmniej na tym czwartym, ( a jak dawno nie były wymieniane to na wszystkich pompkach, wtedy też zamień miejscami pompki czwartą z pierwszą , jak nie będzie poprawy to będzie wiadomo czy to wina pompki )
Zwróć uwagę na ostre krawędzie w gniazdach i na dokładne usunięcie nagaru z głowicy i pompek w miejscu przylegania do mosiężnej podkładki ( sprawdź czy na tych powierzchniach nie ma też wżerów ).
Śruby mocujące pompki daj obowiązkowo nowe, montaż zgodnie z serwisówką
-
piotrsob1 odpowiedź w Telepanie silnika A4 B7 1.9TDI BRB został oznaczony jako odpowiedź
Na początek wymień uszczelnienia na pierwszej i drugiej pompce i zamień je miejscami.
Zwróć przy tym uwagę na stan powierzchni głowicy i pompek do których przylegają mosiężne podkładki pompowtrysków, mają być czyste i bez wżerów.
Patrząc na korekcję to na pierwszym cylindrze jest problem ze szczelnością dolnego uszczelnienia pompki i spaliny dostają się do szyny paliwowej powodując zakłócenia w pracy silnika 😊
Jest bardzo prawdopodobne że po takiej operacji wszystko wróci do normy z pracą silnika, a jak nie to przynajmniej będziesz wiedział czy problem jest w gnieździe czy pompowtrysku....
Jaka tym się uporasz to i dymienie powinno ustąpić 😁
Oczywiście śruby pompek ori i nowe, wszystko poskładane zgodnie z serwisówką...