Skocz do zawartości

gadzin

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gadzin

Osiągnięcia gadzin

0

Reputacja

  1. ESP zapala się ,bo masz przestawioną kierownicę. Jedziesz prosto,a czujnik kąta skrętu jest skręcony i sterownik ABS i ESP wykrywa to jako błąd. Rzeczywiście może to być wina opon,mialem to już parę razy.Zamień przednie koła ,a jak się nic nie zmieni to jedż gdzie indziej ustawić geometrię. Z doświadczenia wiem ,że może być walnięty sprzęt do ustawiania i każde auto będzie mialo przekoszoną kierę. Większość kierowców nie zwraca na to uwagi nawet i nie wie że coś jest nie tak.
  2. Cena . Jakby byly tańsze,to kupiłbym sobie B8 :> No i jeszcze wycierające się guziczki w środku w pierwszych B6 są denerwujące.
  3. włącznik świateł,guziczki do szyb,radio i panel klimatronica
  4. Studziany ma rację. Przerabiałem już ten temat u siebie.Mój był z 01' ,a z 04' miał inną kostkę. Tak jest tylko w drzwiach pasażera,u kierowcy są takie same. Akurat miałem z kostką ten nowy , przelutowałem to i dziala
  5. Ja próbowałem to zrobić u siebie i się nie dało. Nie da rady przekodować,ani zmienić ustawień. Mam drugi licznik,ale go nie montowalem,bo w nim jest immo i się nie odpali. Daj znać jak sobie poradzisz z tym,bo ja nie mam pomysłu co z tym zrobić. Kodowanie zmieni tylko przebieg z mil na km i na fisie wskazania,ale prędkościomierz się nie zmienia
  6. Czyszczenie nic nie daje. W serwisie 800 zł. Brak jakich kolwiek zamienników,tylko oryginal
  7. Nie mam narazie innej B6 ,żeby sprawdzić te klucze. Wcześniej próbowałem do A6,ale się nie udało. Piloty raczej dobre,sprawdzałem i sygnały wysyłają. Sposób z zamkami nie działa.
  8. Bravo! domjenick A próbowałeś kiedyś wprogramować inne piloty,tzn z innej B6 do siebie ?
  9. Bo jeden nick jest mój,a drugi żony. Oboje tu urzędujemy A wie może ktoś,gdzie jest antena odbierająca sygnały z pilotów? ...i czy radio ma coś z nimi wspólnego?
  10. w serwisie nic nie poradzili i dalej stoje w miejscu..
  11. częstotliwość mają taką samą, nr też. Nie wiem czy to są pasujące piloty bo ten drugi kupiłem na allegro,a ten pierwszy dostałem z samochodem i nie działał.[br]Dopisany: 29 Marzec 2009, 15:09_________________________________________________dzisiaj odkryłem , że numer pilota zaczyna się od 8Z0 .. czyli wychodzi na to, że są od audi A2. Czy może to być przyczyną , że pilotów nie da się zaprogramować? POMÓŻCIE!! Bo już mi ręce opadają.. [br]Dopisany: 30 Marzec 2009, 21:52_________________________________________________Jeszcze jedno.. czy mógłby ktoś z kolegów podać numer i częstotliwość od swojego działającego pilota od B6, bo znalazłem na allegro rózne kluczyki, które działają na różnych częstotliwościach i już zgłupiałem
  12. Częstotliwość jest właśnie taka jak napisałeś. Sprawdziłem pilota i sygnał wysyła.
  13. Witam !! Wiem że podobne tematy już były i chyba wszystkie przeczytałem,ale czegoś takiego jak ja mam nie znalazłem chodzi o to ,że nie mogę zaprogramować pilota do zamka.Mam ori klucz z trzema przyciskami,immo jest w porządku,bo zapala. Przeszedłem wszystkie procedury programowania,łącznie z vagiem i żadna nie działa. Kupiłem drugi klucz i też nic. Łącze się z modułem komfortu, -10 adaptacja,kanał 21 i tam mi pokazuje 0,czyli zero zaprogramowanych pilotów. Wpisuję różne cyfry od 1 do 4 i nic Dodam że auto kupiłem już z niedziałającym pilotem,ale raczej jest oryginalny. Może komfort uszkodzony
  14. Nie mogę zmienić kodowania sterownika silnika i abs z esp. Mam odpowiedni login do abs,ale mimo to kodowanie nie zmienia się. Chyba dam sobie spokój i oddam skrzynię do naprawy.
  15. Dzięki. Jak coś się dowiem to dam znać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...