Skocz do zawartości

tomotomus

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomotomus

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Dolny Śląsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia tomotomus

0

Reputacja

  1. Nie ;/ Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk A na podstawie tych danych ktoś pomoże ?czy muszę szukać kogoś z vcds no chyba ze macie jakiś sposób żeby mój kabel obd II zainstalować na Windows 10 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk I nikt nie pomoże ?;( Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. hej zrobiłem i wrzucam filmik z wyników:
  3. czasami właśnie podczas jazdy mi się zapala ta kontrolka, ale po zgaszeniu i odpaleniu ponownie znika.Co to oznacza ? Masz prawdopodobnie źle ustawiony kat wtrysku. Nagrzej auto powyżej 85 stopni i wrzuć loga 004 i 004 w nastawach podstawowych tzw ,Basic settings, Zbadamy. ok dorwę się tylko do kompa i dam znać ! czasami właśnie podczas jazdy mi się zapala ta kontrolka, ale po zgaszeniu i odpaleniu ponownie znika.Co to oznacza ? Masz prawdopodobnie źle ustawiony kat wtrysku. Nagrzej auto powyżej 85 stopni i wrzuć loga 004 i 004 w nastawach podstawowych tzw ,Basic settings, Zbadamy. Sorry że tak długo to trwało ale jakoś nie mogłem znaleźć czasu sprawdziłem kąty wtryski i wygląda to tak: Cylinder 1 : -1.57mg/H Cylinder 2 wogóle nie pokazało na Vagu ??? Cylinder 3: 0,86mg/H Cylinder 4: 0.63mg/H Cylinder 5: 0.31mg/H Cylinder 6: 1.02mg/H Martwi mnie dlaczego nie pokazało na tym 2 cylindrze wyników ?? i że jest tak rozbieżność między pierwszym który jest na minusie a resztą na plusie
  4. cz czasami właśnie podczas jazdy mi się zapala ta kontrolka, ale po zgaszeniu i odpaleniu ponownie znika. Co to oznacza ?
  5. Na wężyku nie widać bąbelków, zauważyłem lekką poprawe po wymianie filtra: Wcześniej po ciężkim rozruch auto musiało się troche rozgrzać żeby paliło od kopa (troche to znaczy jakieś 5 minut silnik musiał pracować) Teraz po ciężkim rozruchu pierwszym od razu zgasze zapłon i już kolejne odpalenie jest od kopa.
  6. Filtr paliwa już troche ma jakieś 15tys temu wymieniany, czy on miałby wpływ na odpalanie ? oczywiście że tak zacznij od tego ... pozniej odpowietrz i zobaczysz jak będzie Jeżeli nie jest zapowietrzony to nie szukałbym problemu w świeżym filtrze. Markowy filtr po 60 tys. km nie powodował kłopotów z odpalaniem. Do sprawdzenia jest kąt wtrysku. a zdziwiłbyś się bo przez wiosenne chłodne poranki przez filtr ciężko palił po odpaleniu coś tam leciało z kominów no i te obroty 5-15 sekund na ~1000 , po wymianie filtra problem zniknął całkowicie zero dymku obroty w normie . ale to tylko mój przykład a każdy jest indywidualny Nadal będę się upierał, że to nie filtr był winny, ale zmęczona pompa wtryskowa i/lub zapowietrzenie układu, chociażby poprzez uszkodzony o-ring podgrzewacza na filtrze. Auto ze sprawną i nie zapowietrzoną instalacją wtryskową odpala bez problemu w każdych warunkach na starym filtrze. Wydaje mi się że jeżeli pompa była by jak to napisałeś "zmęczona" to większy problem byłby przy rozgrzanym silniku. Tak przynajmniej miałem w innym silniku Vag'owskim. Jeśli chodzi o zapowietrzenie to już prędzej ponieważ wymieniałem zaworek zwrotny na filtrze paliwa ponieważ był pęknięty. Czy jestem w stanie sam zdiagnozować zapowietrzenie układu ?? I czy on sam nie powinien się odpowietrzyć ?
  7. No i jestem po próbie na nowym filtrze niestety bez zmian;( Czyli następny krok sprawdzenie kątów wtrysków ? Czy możecie podać jakieś tolerancje w których te kąty powinny być jestem w tych sprawach laikiem, a fajnie jakbym coś wiedział zanim pojadę do mechanika i ewentualnie skonfrontował to z jego wiedzą
  8. Właśnie wymieniłem filtr , wieczorem dam znać czy pomogło.
  9. Filtr paliwa już troche ma jakieś 15tys temu wymieniany, czy on miałby wpływ na odpalanie ?
  10. Witam, Mam problem z moim Audi silnik 2.5 tdi 163Km oznaczenie silnika BDG. Gdy auto jest na postoju od kilku godziny jest problem z odpaleniem, rozrusznik kręci jak szalony a silnik odpala po dobrych kilkunastu sekundach odpala równo a z rur wydechowych siwy dym, dużo dymu. Dodam że w aucie wymieniłem wszystkie świece jakieś 3 miesiące temu i było ok problem zaczął się stopniowo, występowało to co jakiś czas a teraz już przy każdym rozruchu na zimnym silniku. Po rozgrzaniu pali na dotyk.Wymieniałem czujnik temperatury cieczy jak i był sprawdzany przekaźnik świec żarowych. Nie pokazuje żadnych błędów. Jestem w kropce proszę o pomoc może ktoś się spotkał z takimi objawami i rozwiązał temat bez błądzenia w mgle. Pozdrawiam
  11. Jeżeli ktoś juz wyprubowal ten Modyfikator plus to prosze o jakis opis cczy sie sprawdzilo czy nie.Widzialem prezentacje na TVN Turbo i naprawde robi wrazenie nawet po wylaniu oleju z slilnika auto normalnie pracowalo producent podaje ze ok 50 km bez problemu. takze sam bym z checia sprobowal tego modyfikatora.pzdr dal wszystkich b5-tek
  12. Witam posiadaczy prze fantastycznego Audi A4 (narazie mam wersje b5 ale kto wie za niedługo moze cos nowego:P)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...