Skocz do zawartości

sumo

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sumo

Osiągnięcia sumo

0

Reputacja

  1. Wczoraj wymieniałem zawias i wszystko było robione na podniesionym samochodzie, zarówno składane jak i dokręcane. Czy w takim razie warto wjechać na kanał, poluzować śruby i dociągnąć wszystkie ponownie, czy może zostawić tak jak jest? Zawias Master Sport. Przepraszam że wychodzę poza temat ale i tak kwestia montażu od paru postów się tu ciągnie.
  2. Jeżeli możesz odzszukac gościa to zrób to - może tam gdzie Twoja żona go upolowała . Na pieniądze z ubezpieczenia będzie czekał, bo pierwsze musi zapaśc wyrok i uprawomocnic się, żeby poszkodowany miał podstawę prawną do żądania pieniędzy od firmy ubezpieczeniowej. I niestety jak już pisałem wcześniej, bardzo prawdopodobne, że po wszystkim dostaniesz pismo z ubezpieczalni z "prośbą" zwrotu poniesionych przez nich kosztów
  3. Postaraj sie dogadac z gościem i dac mu kase. Firma w której masz ubezpieczone auto po wypłacie pieniędzy gościowi(czyli po stwierdzeniu sądu, że wina leży po stronie Twojej żony), może żądac od Ciebie zwrotu kosztów z uwagi na to, iż sprawca oddalił się z miejsca kolizji - przysługuje im prawo regresu - analogiczne do spowodowania kolizji/wypadku pod wpływem alkoholu. Firma ubezpieczeniowa może obliczyc szkode na więcej niż 500PLN, dodasz do tego grzywnę nałożoną przez sąd i robią sie koszta.
  4. Filtr był zmieniany 3000km temu, sprawdzę przepływke bo na pewno dawno nikt już do niej zaglądał, zobaczymy czy coś pomoże, ale to dopiero w piątek wieczorem
  5. Czarna felga i rant na lustro. Malowac rantu nie musisz. Cały sezon jeździłem z wypolerowanym rantem i prawie nic nie stracił na połysku, a profilaktycznie przed nowym sezonem bierzesz szmatke, paste i ranty świecą się jak psu jaja
  6. zrobiłem wszystkie logi dynamiczne, Basic Settings (na 011 nie moge sie zalogowac) zgodnie z instrukcją zamieszczoną powyżej. Proszę o ocene P.S. Mogę wkleic jeszcze statyczne z grupy normalnie, powiedzcie tylko czy są potrzebne. oto one(dynamiczne): Wednesday 16 January 2008 15:08:13 028 906 021 CE 1.9l R4 EDC 00SG 0605 Group A: '000 TIME MARKER STAMP 0.01 075 089 255 134 104 194 071 160 138 156 0.35 078 127 255 140 114 194 071 160 138 166 0.70 081 119 255 150 125 194 071 160 138 182 1.05 085 121 255 167 138 194 071 160 138 202 1.41 089 115 255 178 152 194 071 160 138 221 1.76 094 102 255 190 166 194 071 160 138 238 2.11 098 101 255 201 179 194 071 160 138 255 2.46 103 113 255 205 191 194 071 160 138 255 2.81 107 112 255 205 196 194 071 160 138 255 3.17 113 116 255 199 189 194 071 161 138 248 3.53 117 123 255 192 176 194 071 161 138 235 3.89 121 132 255 189 172 194 071 161 138 230 4.24 126 131 255 189 173 194 071 161 138 233 4.59 130 137 255 192 177 194 071 161 138 239 4.94 135 156 255 193 183 194 071 161 138 244 5.30 139 163 255 198 189 194 071 161 138 249 5.65 144 167 255 199 193 194 071 160 138 250 6.00 148 169 255 197 195 194 071 160 137 247 6.35 153 185 255 196 195 194 071 160 138 244 6.70 157 184 255 197 195 194 071 160 138 245 7.05 161 195 255 192 195 194 071 160 137 240 7.41 165 192 255 192 194 194 071 159 138 237 7.76 169 204 255 191 194 194 071 159 138 238 8.11 173 205 255 189 194 194 071 159 138 233 8.46 177 206 255 186 193 194 071 158 138 228 8.81 181 214 255 183 190 194 071 157 137 222 9.17 184 212 255 177 182 194 071 157 138 214 9.52 188 213 255 176 181 194 071 156 138 212 9.87 190 206 255 175 181 194 071 156 138 210 10.22 193 203 255 176 184 194 071 155 138 212 10.57 196 223 255 172 184 194 071 155 138 210 10.93 199 224 255 172 185 194 071 154 138 211 11.28 202 200 255 169 184 194 071 154 138 207 11.63 204 191 255 165 185 194 071 153 138 203 11.98 207 241 255 162 183 194 071 153 138 200 12.35 208 229 255 147 181 194 071 152 138 184 12.70 211 224 255 151 178 194 071 152 138 194 13.05 212 227 255 150 179 194 071 151 138 190 13.41 214 238 255 148 178 194 071 151 138 190 13.76 215 192 255 146 178 194 071 151 138 188 14.11 217 227 255 142 176 194 071 150 138 186 14.46 218 225 255 138 173 194 071 150 138 180 Wednesday 16 January 2008 15:00:15 028 906 021 CE 1.9l R4 EDC 00SG 0605 Group A: '001 Engine speed Injection Quantity Mod. Piston Displ. Coolant Temp. TIME 861-945 3-9 1.35-2.10 80-110 MARKER STAMP /min mg/R V ーC 0.01 1407 4.2 1.540 87.3 0.41 1470 26.8 2.480 87.3 0.81 1533 27.8 2.520 87.3 1.21 1617 30.0 2.640 87.3 1.60 1701 33.2 2.780 87.3 2.00 1785 35.6 2.900 87.3 2.40 1890 38.6 3.100 87.3 2.80 2016 41.0 3.240 87.3 3.20 2121 41.0 3.260 87.3 3.60 2226 41.0 3.300 87.3 4.00 2352 38.6 3.320 87.3 4.41 2457 37.0 3.240 86.4 4.81 2562 37.6 3.300 86.4 5.21 2646 37.8 3.320 87.3 5.60 2751 38.4 3.380 86.4 6.00 2856 38.6 3.480 86.4 6.41 2961 39.8 3.560 86.4 6.82 3066 40.0 3.640 86.4 7.21 3150 39.4 3.620 86.4 7.65 3255 38.8 3.620 86.4 8.08 3360 38.2 3.660 86.4 8.56 3465 38.6 3.740 86.4 9.00 3570 37.6 3.700 86.4 9.40 3675 36.8 3.720 86.4 9.80 3738 36.2 3.660 86.4 10.21 3822 35.4 3.580 86.4 10.60 3885 35.8 3.720 86.4 11.00 3969 35.8 3.720 86.4 11.41 4053 35.6 3.720 86.4 11.82 4116 34.8 3.640 86.4 12.22 4200 34.4 3.620 86.4 12.62 4263 34.0 3.640 86.4 13.02 4305 32.8 3.540 86.4 13.45 4368 29.2 3.460 86.4 13.88 4410 30.2 3.440 86.4 14.35 4452 31.2 3.540 86.4 14.82 4494 30.6 3.540 86.4 15.21 4557 28.8 3.420 86.4 15.61 4578 24.6 2.940 86.4 16.02 4620 22.4 2.900 86.4 Wednesday 16 January 2008 15:00:57 028 906 021 CE 1.9l R4 EDC 00SG 0605 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 MARKER STAMP /min mg/R mg/R % 0.45 1512 850.0 525.0 4.8 0.88 1533 850.0 580.0 4.8 1.28 1596 850.0 630.0 4.8 1.68 1659 850.0 685.0 4.8 2.08 1722 850.0 745.0 4.8 2.48 1827 850.0 795.0 4.8 2.88 1890 850.0 860.0 4.8 3.28 1995 850.0 895.0 4.8 3.68 2079 850.0 930.0 4.8 4.08 2163 850.0 885.0 4.8 4.50 2247 850.0 785.0 4.8 4.90 2352 850.0 750.0 4.8 5.30 2415 850.0 755.0 4.8 5.70 2499 850.0 780.0 4.8 6.10 2562 850.0 805.0 4.8 6.50 2646 850.0 830.0 4.8 6.88 2730 850.0 830.0 4.8 7.28 2814 850.0 845.0 4.8 7.68 2898 850.0 850.0 4.8 8.08 2982 850.0 840.0 4.8 8.50 3066 850.0 820.0 4.8 8.90 3150 850.0 820.0 4.8 9.30 3234 850.0 800.0 4.8 9.70 3318 850.0 800.0 4.8 10.10 3381 850.0 785.0 4.8 10.50 3465 850.0 775.0 4.8 10.90 3549 850.0 775.0 4.8 11.30 3633 850.0 755.0 4.8 11.71 3696 850.0 735.0 4.8 12.11 3780 850.0 715.0 4.8 12.53 3843 850.0 725.0 4.8 12.91 3906 850.0 715.0 4.8 13.31 3969 850.0 720.0 4.8 13.71 4053 850.0 715.0 4.8 14.11 4116 850.0 715.0 4.8 14.51 4179 850.0 695.0 4.8 14.91 4242 850.0 680.0 4.8 15.31 4284 850.0 660.0 4.8 15.71 4347 850.0 665.0 4.8 16.12 4389 850.0 650.0 4.8 16.51 4431 850.0 635.0 4.8 16.91 4473 850.0 615.0 4.8 17.31 4515 850.0 610.0 4.8 17.71 4536 850.0 615.0 4.8 18.11 4578 850.0 605.0 4.8 Wednesday 16 January 2008 15:02:20 028 906 021 CE 1.9l R4 EDC 00SG 0605 Group A: '004 Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70 MARKER STAMP /min ーATDC ーBTDC % 0.01 1491 2.0 0.2 2.8 0.40 1512 9.5 3.3 96.4 0.80 1575 9.0 7.9 70.5 1.20 1638 8.6 7.7 77.3 1.60 1722 8.1 7.0 81.3 2.00 1806 7.5 7.0 81.3 2.40 1890 6.8 6.2 81.7 2.80 1974 5.9 5.9 80.5 3.21 2100 5.9 5.5 83.7 3.60 2184 6.2 5.5 85.7 4.00 2289 6.4 6.4 82.1 4.40 2373 6.6 6.8 82.5 4.80 2457 6.8 6.6 86.1 5.21 2541 7.3 7.3 86.1 5.60 2625 7.9 7.7 88.5 6.02 2709 8.4 9.0 84.9 6.48 2814 8.8 9.2 87.7 6.94 2919 9.5 10.1 86.5 7.41 3024 9.9 11.2 79.3 7.87 3129 10.6 10.6 89.3 8.33 3213 11.2 11.7 87.3 8.80 3318 11.7 12.1 86.9 9.20 3381 12.1 12.1 88.9 9.60 3465 12.5 13.0 85.7 10.00 3528 12.8 13.6 83.7 10.38 3612 13.2 14.1 83.7 10.78 3675 13.4 13.6 87.7 11.18 3738 13.9 13.4 90.8 11.58 3801 14.1 11.2 96.4 11.98 3864 14.3 12.5 96.4 12.38 3927 14.7 15.8 80.9 12.78 3990 15.0 11.2 96.4 13.20 4053 15.2 11.2 96.4 13.60 4116 15.2 14.5 90.8 14.00 4158 15.2 14.7 90.0 14.40 4221 15.2 17.6 61.0 14.80 4263 15.2 13.9 96.0 15.21 4305 15.2 12.5 96.4 15.61 4368 15.2 14.3 93.2 16.01 4389 15.2 15.4 85.7 16.40 4431 15.2 13.4 96.4 16.80 4452 15.2 15.4 85.7 17.21 4494 15.2 12.5 96.4 17.62 4515 15.2 13.6 96.4 18.01 4557 15.2 17.2 68.1 Wednesday 16 January 2008 15:05:19 028 906 021 CE 1.9l R4 EDC 00SG 0605 Group A: '008 Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty TIME ? ? ? MARKER STAMP /min mg/R mg/R mg/R 0.01 1449 0.0 38.2 25.6 0.38 1449 0.0 38.2 25.8 0.79 1554 41.4 38.6 25.4 1.20 1533 45.8 38.6 27.2 1.60 1638 45.6 39.2 28.6 2.00 1722 45.6 39.8 31.8 2.40 1827 45.4 40.4 35.0 2.80 1932 45.2 41.0 37.6 3.20 2058 45.0 41.0 40.6 3.60 2163 45.0 41.0 42.2 4.00 2289 44.8 41.0 42.2 4.40 2415 44.6 41.2 39.6 4.80 2520 44.6 41.4 38.0 5.21 2625 44.4 41.2 37.4 5.62 2730 44.2 41.2 37.6 6.01 2835 44.0 41.0 38.6 6.41 2940 43.8 40.8 39.8 6.82 3045 43.6 40.8 39.8 7.21 3150 43.6 40.6 39.6 7.61 3255 43.6 40.4 38.8 8.01 3339 43.4 40.2 39.0 8.40 3444 43.4 40.0 38.4 8.81 3528 43.2 39.8 37.4 9.25 3633 43.2 39.8 37.8 9.65 3717 43.0 39.6 36.6 10.06 3801 43.0 39.4 35.8 10.51 3885 42.8 38.8 35.8 10.93 3969 42.8 38.4 35.8 11.34 4032 42.8 38.4 35.8 11.74 4116 42.6 38.4 34.8 12.14 4179 42.6 38.4 34.4 12.54 4242 42.4 37.8 33.8 12.94 4305 42.4 36.8 32.8 13.34 4368 42.4 35.2 29.8 13.74 4410 42.2 33.6 30.0 14.14 4473 42.2 31.8 30.4 14.56 4536 42.2 30.0 30.4 14.96 4578 42.0 28.4 29.0 Wednesday 16 January 2008 15:05:55 028 906 021 CE 1.9l R4 EDC 00SG 0605 Group A: '010 Mass Air Flow Barometric Manifold Position TIME Pressure Pressure Throttle MARKER STAMP mg/R mbar mbar % 0.36 435.0 958.8 989.4 58.4 0.76 505.0 958.8 1050.6 100.0 1.16 550.0 958.8 1152.6 100.0 1.56 615.0 958.8 1285.2 100.0 1.96 670.0 958.8 1428.0 100.0 2.38 750.0 958.8 1611.6 100.0 2.78 835.0 958.8 1785.0 100.0 3.18 900.0 958.8 1938.0 100.0 3.59 905.0 958.8 2029.8 100.0 3.99 810.0 958.8 1927.8 100.0 4.39 750.0 958.8 1774.8 100.0 4.79 750.0 958.8 1734.0 100.0 5.19 760.0 958.8 1754.4 100.0 5.59 790.0 958.8 1815.6 100.0 6.04 825.0 958.8 1927.8 100.0 6.51 815.0 958.8 1978.8 100.0 6.97 795.0 958.8 1989.0 100.0 7.43 800.0 958.8 1978.8 100.0 7.91 790.0 958.8 1989.0 100.0 8.38 775.0 958.8 1989.0 100.0 8.81 760.0 958.8 1978.8 100.0 9.21 740.0 958.8 1948.2 100.0 9.62 700.0 958.8 1856.4 100.0 10.03 690.0 958.8 1846.2 100.0 10.42 685.0 958.8 1856.4 100.0 10.82 690.0 958.8 1856.4 100.0 11.22 675.0 958.8 1856.4 100.0 11.62 645.0 958.8 1856.4 100.0 12.02 635.0 958.8 1825.8 100.0 12.44 630.0 958.8 1815.6 100.0 12.84 615.0 958.8 1785.0 100.0 13.24 600.0 958.8 1764.6 100.0 13.64 565.0 958.8 1713.6 100.0 14.04 555.0 958.8 1672.8 100.0 Wednesday 16 January 2008 15:07:22 028 906 021 CE 1.9l R4 EDC 00SG 0605 Group A: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle MARKER STAMP /min mbar mbar % 0.01 1428 979.2 1071.0 39.4 0.40 1491 1744.2 1050.6 32.7 0.81 1512 1754.4 1142.4 34.7 1.21 1596 1785.0 1264.8 35.9 1.61 1680 1815.6 1387.2 37.1 2.01 1764 1856.4 1550.4 38.6 2.41 1869 1917.6 1713.6 49.8 2.81 1974 1948.2 1876.8 57.8 3.21 2079 1948.2 1999.2 62.2 3.61 2184 1948.2 2029.8 63.0 4.01 2289 1948.2 1958.4 59.8 4.41 2394 1948.2 1825.8 55.0 4.83 2499 1948.2 1723.8 51.0 5.23 2583 1948.2 1734.0 51.4 5.64 2688 1948.2 1785.0 51.8 6.04 2772 1948.2 1846.2 53.4 6.44 2877 1948.2 1907.4 54.2 6.86 2982 1948.2 1958.4 56.2 7.26 3087 1948.2 1989.0 57.4 7.66 3171 1948.2 1989.0 58.6 8.06 3276 1948.2 1978.8 58.6 8.46 3360 1948.2 1978.8 59.4 8.87 3444 1948.2 1978.8 60.2 9.27 3528 1948.2 1968.6 60.6 9.71 3612 1948.2 1968.6 61.0 10.14 3717 1948.2 1948.2 59.8 10.56 3801 1948.2 1876.8 57.0 11.02 3885 1948.2 1866.6 56.6 11.48 3969 1948.2 1866.6 55.8 11.95 4053 1938.0 1897.2 57.0 12.43 4137 1927.8 1897.2 56.2 12.86 4200 1917.6 1876.8 56.6 13.26 4263 1907.4 1876.8 57.0 13.67 4326 1876.8 1866.6 57.0 14.07 4389 1856.4 1866.6 57.8 14.47 4452 1836.0 1856.4 57.8 14.86 4494 1815.6 1805.4 56.6 15.26 4536 1785.0 1795.2 58.2 15.67 4578 1734.0 1754.4 57.4 a to statyczne w Basic Settings: Wednesday 16 January 2008 15:19:17 028 906 021 CE 1.9l R4 EDC 00SG 0605 Group A: '000 TIME MARKER STAMP 0.01 041 040 000 021 097 195 074 162 131 129 0.32 040 038 000 022 097 195 074 162 131 129 0.64 041 039 000 021 096 195 074 162 131 127 0.96 040 039 000 022 096 195 074 162 131 128 1.28 041 042 000 019 096 195 074 162 131 128 1.60 041 039 000 019 096 195 074 162 132 125 1.92 041 039 000 020 097 195 074 162 131 124 2.24 041 040 000 018 096 195 074 162 131 128 2.57 041 040 000 018 097 195 074 162 131 126 2.90 041 041 000 021 097 195 074 162 131 127 3.23 040 040 000 022 097 195 074 162 132 129 3.55 040 039 000 022 097 195 074 162 131 128 3.86 040 039 000 023 097 195 074 162 131 126 4.17 040 041 000 022 097 195 074 162 131 130 4.49 040 039 000 023 097 195 074 162 131 129 4.81 041 040 000 022 097 195 074 162 131 126 5.13 040 039 000 022 096 195 074 162 131 127 5.45 041 040 000 020 096 195 074 162 131 129 5.77 041 040 000 019 096 195 074 162 131 126 6.09 041 039 000 020 097 195 074 162 131 123 6.42 041 039 000 018 096 195 074 162 131 126 6.75 041 042 000 019 097 195 074 162 131 124 7.08 041 041 000 021 097 195 074 162 131 126 7.39 040 039 000 022 097 195 074 162 132 127 7.71 040 038 000 022 096 195 074 162 131 129 8.03 040 040 000 022 097 195 074 162 132 129 8.35 041 041 000 021 097 195 074 162 132 129 8.67 040 039 000 023 097 195 074 162 131 130 8.99 040 038 000 022 096 195 074 162 132 128 9.31 041 040 000 021 096 195 074 162 132 128 9.63 041 042 000 019 096 195 074 162 132 129 9.95 041 039 000 019 096 195 074 162 132 124 10.27 041 039 000 020 097 195 074 162 132 126 10.60 041 038 000 019 096 195 074 162 132 125 10.93 041 041 000 018 096 195 074 162 132 124 11.25 041 041 000 018 096 195 074 162 132 125 11.57 041 039 000 019 096 195 074 162 132 127 11.89 041 039 000 020 097 195 074 162 132 126 12.20 041 041 000 021 097 195 074 162 132 124 12.52 041 040 000 020 096 195 074 162 132 129 12.84 041 038 000 021 096 195 074 162 132 129 13.17 040 040 000 022 097 195 074 162 132 128 13.50 040 039 000 022 096 195 074 162 132 127 13.82 041 041 000 019 096 195 074 162 132 129 14.14 041 039 000 019 097 195 074 161 132 126 14.46 041 039 000 020 097 195 074 162 132 127 14.78 041 039 000 018 096 195 074 161 132 127 15.10 041 041 000 018 096 195 074 161 132 125 15.42 041 041 000 018 096 195 074 161 132 124 15.75 041 039 000 019 097 195 074 161 132 126 16.06 041 039 000 020 097 195 074 161 132 125 16.38 041 040 000 021 096 195 074 161 132 125 16.72 041 042 000 021 097 195 074 161 132 128 17.04 040 040 000 022 096 195 074 161 132 130 17.37 041 040 000 020 097 195 074 161 132 126 17.69 041 039 000 020 097 195 074 161 131 127 18.03 041 040 000 018 096 195 074 161 132 123 18.35 041 042 000 018 096 195 074 161 132 124 18.67 041 040 000 019 096 195 074 161 132 126 18.99 041 039 000 020 097 195 075 161 132 126 19.31 041 042 000 018 096 195 074 161 132 127 19.63 041 040 000 021 097 195 075 161 132 127 19.95 041 039 000 021 096 195 074 161 132 126 20.27 041 039 000 021 096 195 074 161 132 129 20.59 040 041 000 022 096 195 074 161 132 130 Wednesday 16 January 2008 15:20:12 028 906 021 CE 1.9l R4 EDC 00SG 0605 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 MARKER STAMP /min mg/R mg/R % 0.01 861 350.0 425.0 4.8 0.37 861 350.0 420.0 4.8 0.73 840 350.0 425.0 4.8 1.10 861 350.0 420.0 4.8 1.47 861 350.0 425.0 4.8 1.84 861 350.0 415.0 4.8 2.21 861 350.0 425.0 4.8 2.58 861 350.0 415.0 4.8 2.94 861 350.0 430.0 4.8 3.31 882 350.0 415.0 4.8 3.68 861 350.0 425.0 4.8 4.04 861 350.0 420.0 4.8 4.41 840 350.0 420.0 4.8 4.77 861 350.0 415.0 4.8 5.13 840 350.0 430.0 4.8 5.50 882 350.0 415.0 4.8 5.87 840 350.0 430.0 4.8 6.25 861 350.0 425.0 4.8 6.62 840 350.0 425.0 4.8 6.99 861 350.0 420.0 4.8 7.36 861 350.0 420.0 4.8 7.74 840 350.0 425.0 4.8 8.11 861 350.0 410.0 4.8 8.49 861 350.0 425.0 4.8 8.86 861 350.0 415.0 4.8 9.23 861 350.0 435.0 4.8 9.61 861 350.0 415.0 4.8 9.98 861 350.0 415.0 4.8 10.36 840 350.0 430.0 4.8 10.73 861 350.0 415.0 4.8 11.10 861 350.0 425.0 4.8 11.47 861 350.0 420.0 4.8 11.84 861 350.0 430.0 4.8 12.21 861 350.0 415.0 4.8 12.58 861 350.0 420.0 4.8 12.96 861 350.0 430.0 4.8 13.33 882 350.0 420.0 4.8 13.69 840 350.0 425.0 4.8 14.06 861 350.0 410.0 4.8 14.43 840 350.0 430.0 4.8 14.80 861 350.0 425.0 4.8 15.16 840 350.0 425.0 4.8 15.53 861 350.0 420.0 4.8 15.90 861 350.0 425.0 4.8 16.27 861 350.0 410.0 4.8 16.64 861 350.0 430.0 4.8 17.02 861 350.0 425.0 4.8 17.39 861 350.0 415.0 4.8 17.76 840 350.0 425.0 4.8 18.12 861 350.0 425.0 4.8 18.49 840 350.0 430.0 4.8 18.86 861 350.0 415.0 4.8 19.23 840 350.0 430.0 4.8 19.58 861 350.0 420.0 4.8 19.95 861 350.0 425.0 4.8 20.33 861 350.0 415.0 4.8 20.70 861 350.0 425.0 4.8 21.07 861 350.0 415.0 4.8 21.43 840 350.0 430.0 4.8 21.80 861 350.0 425.0 4.8 22.17 861 350.0 430.0 4.8 22.54 861 350.0 415.0 4.8 22.89 840 350.0 425.0 4.8 23.26 861 350.0 420.0 4.8 23.63 861 350.0 425.0 4.8 24.00 861 350.0 415.0 4.8 24.36 840 350.0 435.0 4.8 24.73 861 350.0 425.0 4.8 25.11 861 350.0 410.0 4.8 25.48 861 350.0 425.0 4.8 25.85 861 350.0 420.0 4.8 26.22 861 350.0 430.0 4.8 26.59 861 350.0 415.0 4.8 26.94 840 350.0 425.0 4.8 27.31 861 350.0 415.0 4.8 27.69 840 350.0 430.0 4.8 28.06 861 350.0 425.0 4.8 28.43 861 350.0 435.0 4.8 28.80 861 350.0 425.0 4.8 29.18 861 350.0 420.0 4.8 29.55 840 350.0 425.0 4.8 29.91 861 350.0 415.0 4.8 30.27 861 350.0 420.0 4.8 30.64 861 350.0 420.0 4.8 31.00 861 350.0 425.0 4.8 31.37 861 350.0 420.0 4.8 31.75 861 350.0 430.0 4.8 32.12 882 350.0 415.0 4.8 32.49 840 350.0 430.0 4.8 32.86 861 350.0 420.0 4.8 33.22 861 350.0 425.0 4.8 33.59 861 350.0 425.0 4.8 33.96 861 350.0 430.0 4.8 34.33 861 350.0 420.0 4.8 34.70 861 350.0 430.0 4.8 35.08 861 350.0 420.0 4.8 35.45 861 350.0 420.0 4.8 35.83 861 350.0 420.0 4.8 36.20 861 350.0 415.0 4.8 36.58 861 350.0 425.0 4.8 36.95 840 350.0 425.0 4.8 37.32 861 350.0 415.0 4.8 37.69 861 350.0 425.0 4.8 38.06 882 350.0 415.0 4.8 38.42 861 350.0 425.0 4.8 38.80 861 350.0 410.0 4.8 39.16 861 350.0 420.0 4.8 39.53 861 350.0 425.0 4.8 39.90 840 350.0 430.0 4.8 40.27 861 350.0 415.0 4.8 40.65 840 350.0 440.0 4.8 41.02 861 350.0 420.0 4.8 41.39 861 350.0 425.0 4.8 41.75 861 350.0 425.0 4.8 42.12 861 350.0 420.0 4.8 42.49 840 350.0 430.0 4.8 42.86 861 350.0 415.0 4.8 43.22 861 350.0 425.0 4.8 43.59 861 350.0 415.0 4.8 43.96 840 350.0 425.0 4.8 44.33 861 350.0 420.0 4.8 44.69 861 350.0 435.0 4.8 45.06 861 350.0 415.0 4.8 45.43 861 350.0 430.0 4.8 45.80 861 350.0 420.0 4.8 46.17 840 350.0 420.0 4.8 46.55 861 350.0 420.0 4.8 46.92 861 350.0 420.0 4.8 47.30 840 350.0 425.0 4.8 47.67 861 350.0 420.0 4.8 48.04 861 350.0 425.0 4.8 48.41 861 350.0 415.0 4.8 48.78 861 350.0 420.0 4.8 49.14 861 350.0 415.0 4.8 49.51 861 350.0 425.0 4.8 49.89 861 350.0 425.0 4.8 50.26 861 350.0 420.0 4.8 Wednesday 16 January 2008 15:21:33 028 906 021 CE 1.9l R4 EDC 00SG 0605 Group A: '004 Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70 MARKER STAMP /min ーBTDC ーBTDC % 0.01 840 7.9 8.4 87.3 0.37 882 7.9 7.7 89.6 0.74 840 7.9 7.7 90.8 1.10 882 7.9 8.8 82.5 1.47 840 7.9 8.4 87.3 1.82 861 7.9 7.7 90.4 2.19 840 7.9 7.9 90.4 2.56 882 7.9 8.1 88.1 2.94 861 7.9 7.9 90.0 3.29 861 7.9 7.9 88.9 3.66 840 7.9 8.4 86.9 4.03 861 7.9 8.4 86.9 4.40 861 7.9 8.4 87.3 4.77 861 7.9 8.1 88.1 5.13 861 7.9 7.5 92.4 5.50 861 7.9 7.5 91.6 5.87 840 7.9 7.7 90.4 6.24 861 7.9 7.9 90.0 6.61 861 7.9 7.7 90.0 6.98 840 7.9 7.7 90.4 7.34 861 7.9 8.6 85.3 7.71 861 7.9 8.4 87.3 8.08 861 7.9 7.9 88.5 8.45 840 7.9 7.7 91.6 8.81 861 7.9 7.5 91.6 9.17 840 7.9 8.1 88.1 9.53 861 7.9 8.4 87.3 9.89 861 7.9 7.9 89.3 10.26 861 7.9 7.9 88.9 10.64 861 7.9 9.0 83.3 11.01 861 7.9 8.1 87.3 11.37 840 7.9 7.9 90.4 11.74 861 7.9 7.7 90.4 12.11 840 7.9 7.9 90.0 12.48 861 7.9 8.4 86.5 12.85 861 7.9 8.4 87.7 13.20 861 7.9 8.4 85.7 13.57 861 7.9 8.4 87.3 13.93 882 7.9 8.4 85.7 14.30 861 7.9 7.7 91.2 14.67 861 7.9 7.3 92.8 15.04 840 7.9 8.1 88.9 15.42 861 7.9 8.4 86.1 15.79 861 7.9 7.9 88.9 16.17 840 7.9 7.7 90.8 16.54 861 7.9 8.4 87.3 16.91 840 7.9 8.4 86.9 17.28 882 7.9 8.6 84.9 17.65 861 7.9 7.7 92.0 18.03 861 7.9 7.5 91.2 18.40 861 7.9 7.7 90.8 18.78 861 7.9 7.9 90.0 19.15 861 7.9 7.9 88.5 19.52 840 7.9 7.7 90.8 19.88 861 7.9 8.4 85.7 20.25 861 7.9 8.6 86.1 20.61 882 7.9 9.0 82.5 20.97 861 7.9 7.7 90.8 21.36 861 7.9 7.9 88.1 21.73 861 7.9 7.7 91.6 22.09 861 7.9 8.4 86.5 22.46 840 7.9 8.4 87.7 22.83 861 7.9 8.4 86.1 23.20 861 7.9 8.1 88.5 23.56 861 7.9 8.8 83.7 23.93 861 7.9 7.5 90.8 24.30 861 7.9 7.7 90.4 24.65 840 7.9 7.5 92.4 25.02 882 7.9 8.1 87.3 25.40 861 7.9 7.9 89.3 25.77 840 7.9 8.1 88.9 26.14 861 7.9 8.1 88.1 26.51 840 7.9 8.6 86.9 26.88 861 7.9 7.7 90.8 27.24 861 7.9 7.9 90.4 27.61 861 7.9 7.3 93.2 27.98 840 7.9 7.9 90.0 28.35 861 7.9 8.1 88.5 28.73 861 7.9 8.1 89.3 29.10 861 7.9 8.4 87.3 29.48 882 7.9 7.9 88.5 29.85 840 7.9 8.8 84.9 30.22 861 7.9 7.7 90.8 30.59 861 7.9 7.5 92.8 30.95 861 7.9 7.9 89.3 31.32 840 7.9 7.5 92.8 31.69 861 7.9 8.1 87.3 32.06 840 7.9 7.9 90.4 32.43 861 7.9 7.7 90.8 32.81 861 7.9 8.4 85.7 33.18 861 7.9 8.6 86.1 33.55 861 7.9 6.8 96.4 33.91 861 7.9 7.9 90.0 34.28 882 7.9 7.3 92.4 34.65 840 7.9 8.1 88.1 35.02 861 7.9 7.9 90.4 35.39 861 7.9 7.7 90.8 35.76 882 7.9 8.4 86.1 36.12 840 7.9 8.4 87.7 36.49 882 7.9 8.8 84.1 36.86 861 7.9 7.5 91.6 37.23 861 7.9 7.0 93.6 37.59 840 7.9 7.9 90.4 37.96 840 7.9 8.1 89.3 38.33 861 7.9 7.9 90.4 38.70 861 7.9 8.6 84.9 39.07 861 7.9 8.1 87.3 39.43 861 7.9 8.4 86.9 39.80 861 7.9 7.9 89.3 40.17 861 7.9 7.5 92.8 40.54 861 7.9 7.9 89.6 40.91 840 7.9 7.7 91.2 41.28 861 7.9 7.7 90.8 41.64 840 7.9 7.9 90.0 42.01 861 7.9 8.4 86.5 42.38 861 7.9 8.1 88.1 42.75 861 7.9 8.1 86.9 43.11 861 7.9 7.9 90.0 43.48 861 7.9 8.4 86.5 43.85 861 7.9 7.9 90.0 44.23 861 7.9 8.1 86.9 44.60 861 7.9 7.9 89.6 44.97 861 7.9 7.7 90.8 45.34 861 7.9 8.4 86.5 45.71 861 7.9 8.1 88.5 46.08 861 7.9 7.9 89.6 46.44 861 7.9 7.9 90.8 46.83 861 7.9 7.0 94.4 47.19 861 7.9 7.7 91.6 47.58 861 7.9 8.4 86.5 47.95 861 7.9 8.6 85.7 48.33 840 7.9 8.1 88.5 48.70 882 7.9 8.1 86.9 49.06 861 7.9 7.9 89.3
  7. No według mnie powinno zdecydowanie lepiej jechac, tak jak wcześniej jeździł . Jakie logi warto jeszcze zrobic aby byc pewnym objawów? Mam już swojego VAGa więc jak co to jutro zrobię co trzeba i wkleję, niunia musi odzyskac swój wigor.
  8. Koledzy jeżeli znajdziecie chwilkę to przeanalizujcie te logi, mam nadzieje, że dobrze je wykonałem. Przed robieniem logów odczytałem dwa błędy mianowicie: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent a oto logi: Tuesday 15 January 2008 21:37:24 028 906 021 CE 1.9l R4 EDC 00SG 0605 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 MARKER STAMP /min mg/R mg/R % 0.01 1470 425.0 415.0 57.0 0.40 1470 440.0 415.0 55.0 0.80 1470 445.0 415.0 51.0 1.22 1512 850.0 545.0 4.8 1.62 1575 850.0 600.0 4.8 2.02 1638 850.0 655.0 4.8 2.42 1722 850.0 740.0 4.8 2.82 1806 850.0 825.0 4.8 3.21 1890 850.0 900.0 4.8 3.62 1995 850.0 945.0 4.8 4.01 2079 850.0 985.0 4.8 4.41 2184 850.0 985.0 4.8 4.82 2289 850.0 940.0 4.8 5.21 2373 850.0 850.0 4.8 5.62 2478 850.0 780.0 4.8 6.03 2562 850.0 740.0 4.8 6.43 2646 850.0 765.0 4.8 6.84 2730 850.0 765.0 4.8 7.23 2835 850.0 765.0 4.8 7.63 2919 850.0 785.0 4.8 8.03 3003 850.0 810.0 4.8 8.42 3108 850.0 810.0 4.8 8.82 3192 850.0 815.0 4.8 9.23 3297 850.0 825.0 4.8 9.63 3381 850.0 825.0 4.8 10.03 3486 850.0 805.0 4.8 10.43 3570 850.0 790.0 4.8 10.85 3654 850.0 755.0 4.8 11.28 3759 850.0 730.0 4.8 11.68 3843 850.0 725.0 4.8 12.08 3927 850.0 735.0 4.8 12.50 3990 850.0 730.0 4.8 12.93 4074 850.0 730.0 4.8 13.39 4158 850.0 710.0 4.8 13.84 4263 850.0 695.0 4.8 14.27 4347 850.0 655.0 4.8 14.67 4410 850.0 660.0 4.8 15.07 4452 850.0 655.0 4.8 15.47 4515 850.0 660.0 4.8 15.87 4557 850.0 640.0 4.8 Tuesday 15 January 2008 21:42:38 028 906 021 CE 1.9l R4 EDC 00SG 0605 Group A: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle MARKER STAMP /min mbar mbar % 0.01 1428 948.6 1020.0 44.2 0.40 1512 1754.4 999.6 32.7 0.80 1491 1744.2 1111.8 33.9 1.20 1554 1774.8 1244.4 35.5 1.60 1638 1795.2 1387.2 37.1 2.02 1722 1836.0 1570.8 40.6 2.42 1827 1887.0 1764.6 55.8 2.82 1911 1948.2 1938.0 59.8 3.20 1995 1948.2 2060.4 64.5 3.60 2100 1948.2 2142.0 69.3 4.01 2226 1948.2 2142.0 69.7 4.42 2310 1948.2 2029.8 66.9 4.81 2415 1948.2 1917.6 64.9 5.21 2499 1948.2 1805.4 61.0 5.62 2583 1948.2 1713.6 53.8 6.03 2688 1948.2 1683.0 51.4 6.43 2772 1948.2 1723.8 53.0 6.83 2856 1948.2 1774.8 53.4 7.23 2940 1948.2 1846.2 55.0 7.63 3024 1948.2 1907.4 56.6 8.03 3108 1948.2 1958.4 57.8 8.43 3192 1948.2 1978.8 59.4 8.83 3297 1948.2 1999.2 60.6 9.23 3381 1948.2 1999.2 61.0 9.63 3444 1948.2 1968.6 60.6 10.05 3528 1948.2 1907.4 57.4 10.45 3612 1948.2 1846.2 55.4 10.86 3675 1948.2 1887.0 57.0 11.26 3738 1948.2 1917.6 57.0 11.66 3801 1948.2 1907.4 57.0 12.08 3885 1948.2 1907.4 56.2 12.48 3927 1948.2 1917.6 56.2 12.88 3990 1948.2 1917.6 55.8 13.28 4032 1938.0 1948.2 57.4 13.68 4074 1938.0 1958.4 58.2 14.08 4116 1927.8 1948.2 57.8 14.48 4179 1917.6 1917.6 58.2 14.88 4200 1917.6 1917.6 58.2 15.28 4242 1907.4 1897.2 58.2 15.68 4284 1897.2 1836.0 56.6 16.08 4305 1887.0 1866.6 59.4 16.48 4347 1876.8 1938.0 60.2 16.88 4389 1856.4 1958.4 62.2 17.28 4410 1846.2 1968.6 63.8 17.68 4452 1825.8 1917.6 62.6 18.08 4473 1815.6 1734.0 58.6 18.52 4515 1805.4 1713.6 59.4 18.99 4557 1754.4 1734.0 62.2 19.47 4578 1723.8 1703.4 61.0
  9. Osobiście odradzam zakup. Mam u siebie sprężyny tej firmy. Na początku wszystko fajnie ale po pewnym czasie samochód siadł więcej niż zadeklarował producent, więc już zaczynam sie rozglądac za oryginalnym sportowym -20mm. W salonie 320PLN od sztuki przód jak i tył więc trochę drogo.
  10. Auto poskładane, silnik pracuje. Nowe pierścienie, panewki, uszczelki, simeringi, pompa wody i oleju, planowanie głowicy. Cała impreza wyniosła mnie 2000PLN z czego zadowolony nie jestem , ale mechanik twierdzi, że teraz mam silnik jak nowy :th: Z racji tego, że włożyłem w silnik trochę pieniędzy, chcę miec pewnośc, że faktycznie wszystko jest w porządku. Czy diagnostyka VAG jest tutaj dobrym rozwiązaniem? Jeżeli tak to gdzie w okolicach Żywca/Bielska warto udac się na takie testy?
  11. Wał jest w porządku, więc wystarczy zmienic tylko panewki i wszystko bedzie OK . Z jakiej firmy kupic nowe? Motor mam rozebrany, cylindry i tłoki idealne ale zastanawiam sie nad zmianą pierścieni, warto?. Mechanik poleca Gatesa (nie wiem czy dobrze napisałem). Co o tym sądzicie?
  12. z opisu aukcji wynika, że gośc handluje nowymi podzespołami prosto z fabryki http://moto.allegro.pl/item272902493_volkswagen_audi_silniki_glowice_skrzynie_biegow_.html
  13. Panewki i wał są przychwycone(dolne wytarte a górne mają rysy), jutro będę miał na wierzchu cylindry, mam nadzieje, że im sie nic nie stało. Na allegro znalazłem nowy blok z miską, tłokami za 2700PLN. Co do używki to obawa o stan silnika bo przed zakupem go nie sprawdzę, chyba, że jakieś pewne źródło (może ma ktoś A4 z rozwalonym tyłem? ). Szlify z kompletną robocizną wyniosą mnie między 2000 a 2500 PLN więc koszta już są duże a czy takie szlifowanie wału jest dobrym pomysłem? Robił ktoś taką operacje?
  14. też o tym myślę, cena może byc bardzo podobna, tylko gdzie warto kupowac silnik? na allegro? mam jakieś modele do wyboru, czy szukac tylko AFNa?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...