Skocz do zawartości

kkk03

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kkk03

Osiągnięcia kkk03

0

Reputacja

  1. Mysle ze blok silnka jest na pewno ten sam, jednak musza byc minimalne roznice konstrukcyjne bo s6 4.2 ma stopien sprezenia 11.6:1 a A8/A6 4.2 10.8:1. Skrzynia ma inne przelozenie Ale osprzet silnika jest powinnien byc ten sam... jak cos jeszcze znajde na niem. forach to dam znac...
  2. Odpowiedz na pytanie nr. 8 Mysle ze jezeli chodzi o eksploatacje, to M5 bedzie cie wiecej kosztowalo, bo jest ich mniej. Silniki 4.2 Audi byly montowane tez w innych pojazadach, dlatego jest tez wiecej czesci do nich. Musisz sie tez liczyc, ze jezeli kupujesz M5, albo S6 w tej cenie, to maja one juz pewnie troche kilometrow przejechanych i ze poprzedni wlasciciel nie kupil sobie tego auta po to by eksploatowac go do 3000 obrotow... Ja osobiscie jezdzilem S6 przez weekend jako pasazer i przyznam ze nie czuc tych 340 koni. Jezeli chcesz kupic sobie Auto aby stanac gdzies spalic gume dla szpanu (co watpie) to BMW sie bardzie nadaje. Ja osobiscie mam respekt przed samochodami z taka moca i tylnim napedem. Moga byc bardzo zdradliwe i trzeba duzo doswiadczenia aby modz wykorzystac calkowicie jego mozliwosci. Duzy plus Audi, jest to ze jest to quattro i mozna na pewno wykorzystac ta moc latwiej niz w BMW. To jest moja opinia i nie kazdy musi sie z tym zgadzac. M5= koszta, frajda, rasowy, Porsche Killer itd... S6=bezpieczenstwo, mniejsze koszta i frajda na mokrych drogach... Ja bym sobie kupil na Twoim miejscu Subaru Impreze za cene M5 bo na dobre Evo nie starczy... Efekt wizualny lepszy niz M5,mlodszy rocznik, 4x4, podobnie pali a szybsza na zakretach...
  3. podobno trzeba uwazac na walki rozzradu i na VANOS (Variable Nockenwellensteuerung) cos jak regulacja faz rozrzadu. W tych silnikach te elementy byly najbardziej wadliwe. A wymiana nowych (dwie sztuki) w serwisie niemieckim kosztuje okolo 9000€. Pewnie uzywane sa tansze.
  4. qrde... musze ja sprzedac... a taka fajna.... moze chce ktos kupic? bardo okazyjnie, naprawde bardzo! wystawie zaraz w dziale sprzedaj i jutro na allegro.
  5. Pewnie troche klamie, tak, tylko nie mowcie mojej dziewczynie a tak to tylko w poslizgu tylnie wewnetrzne kolo troche obciera.. zderzak przedni jest po lifcie tylko dokladka dolna jest od starego. zaraz wstawie fotki na zimowkach 15" i juz z halogenami.
  6. Fajny, bardzo elegancka stylistyka i fajnie skomponowane obniżenie w stosunku do rozmiaru felg. Jak sie zawieszenie sprawuje na zakretach (kombinacja spreżyn lowtec i amorek sachs) w porównaniu do seryjnego??
  7. nie no istnieje... jak widac... i calkiem niezle sie sprawuje... Fakt, ze czasami sie goraco robi, ale przewaznie nie przez to ze brak klimy Gdybym mial rodzine, dziecko to co innego ale wolalem kupic taniej i uboga wersje a zaoczedzone fundusze zainwestowac w performance jak zawieszenie, nowe turbo itd.. Mi klima jest niepotrzebna... gdybym stawial na komfort to moglbym wywalic znowu Gwinty i wlozyc 15"... Moje pierwsze autko mialo tylko deske rozdzielcza, klatke dwa kubly, cb i intercom... Takze jestem przyzwyczajony brak komfortu..
  8. troche drogo, jak na uzywane...
  9. Witam, gdyby ktos zobaczyl jakies czesic do swojej A4 na niemieckim Ebay.de, z checia kupna tej oto czesci, to chetnie pomoge. Juz czasami kupowalem rozne czesci dla ludzi z polski, bo naprawde mozna czasami wyrwac cos taniego. A pozatym, mozna spotkac tam czesci, ktorych na polskich platformach nigdy nie zobaczymy. W razie pytan prosze pisac wiadomosc, Lub GG 7440249.
  10. photoshop... chodzilo mi o to jak kosztem 200zl mozna naprawic co sie da, by nie topic jeszcze wiecej kasy w ten samochod...
  11. Witam, przyznam większości kosntroktywnej(!!!) krytyki ze projekt mi tez sie nie podoba, lecz nie wszystko musi wychodzić od razu. Czasami mniej może być więcej. Ale nie wszystko stracone, bo masz juz dobra podstawę: A4 i ładny lakier!! Małym kosztem mógłbyś doprowadzić ten samochód do w miarę fajnego wyglądu. Na początek postaw jakieś deski pod ten twój podjazd, bo tuning optyczny 16" w nie klasycznym stylu i oryginalne zawieszenie to zawsze sie będzie gryzło!! - chociaż -30mm sprężyny!!! Błagam !!! NIe sa drogie. - odklej te naklejki, bo i tak nic twoj samochod nie ma, co one reklamuja !! - zamien siatki na czarne - No i nie boj sie: nigdzie nie odlecisz z twoim Tdi, nie potrzebujesz az takiego docisku na tylnej osi ! jako mala inspiracja i zacheta jednak zostania na tym Forum (malym kosztem moglby tak wygladac):
  12. dzeiki za pozytywny feedback, wlasnie nie ramiona sa seryjne i na poczytku ocieraly o maske (przy podnoszeniu maski) ale wygialem lekko ramienie od kierowcy i juz wszystko pasuje
  13. Witam, oto moj drugi samochod... pierwsza byla poloweczka 6N ze swapem G40 na turbinie kkk03 (okolo 160KM) ale nie na codzien... Pomyslalem ze zostane przy rodzaju doladowania (hehehe) i kupilem okazyjnie A4 z 1995 w najlzejszej wersji. tzn. 2 poduszki, wspomaganie, ABS i zamek centralny. Wiem ze pewnie wszyscy mysla ze oszalalem, kupujac az tak bogata wersje... (tez sie zastanawialem, jak stalem w lato 1,5 godzin w korku bez klimy) lecz wmawiam sobie ze w sumie to najlzejsza wagowo wersja i ze przy planowanych modach i tak klima by musiala ustapic, a pozatym wiecej miejsca przy naprawach (to taka forma pocieszenia sie) Zdziwilem sie bardzo po zakupie i pierwszym tescie na drodze, Auto osiaga na liczniku 235km/h, a przeciez ma ono juz ponad 13lat... Co do zawieszenia, trzeba uwazac -pare razy juz otarlem tlumik- lecz tylko w miescie i przy parkowaniu. Na trasie nie ma komfortu, lecz da sie wytrzymac, Auto wrecz jedzie jak na szynach i mozna miec wiele milych chwil na kretych drogach (co rekompensuje problemy z kraweznikami) Samochodzik posiada: - nowa org. turbinke - Gwinty HR regulowane - nowe wahacze - (standardowy serwis po zakupie auta (rozrzad, paski filtry)) - zderzak przedni lift - lampy tylnie lift - nowe cewki - Nowy N75 - nowy zawor upustowy - halogeny Kupione czesci lecz nie zamontowane: - aluminiowy intercooler (75x20cm) - orurowanie aluminiowe - waz dolotowy Samco czesci na ktore poluje: - wydech kwasowy od kata 63,5mm - sportowy kat 200cpi (poruszam sie autem czesto po niemczech, a tam sprawdzaja czasami spaliny jak zlapia) - kubelki no i program na koniec... Wnetrza narazie nie pokazuje bo wstyd - planowany tuning praniem chemicznym - kierownica trzy-ramienna Optycznie: - juz tylko przednie swiatla po lifcie i powinno wystarczyc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...