Skocz do zawartości

Łukasz...

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Łukasz...

Osiągnięcia Łukasz...

0

Reputacja

  1. Ja dzisiaj byłem w serwisie webasto bo mi wcale piec nie odpalał. Po 4 godzinach rozbierania auta razem z mechanikiem nie byliśmy w stanie wyciągnąć pieca z auta (2.5 Tdi masakra nic mjejsca nie ma). Drugi mechanik na stanowisku obok robił sprintera była zacięta pompa wody i webasto też nie hulało, więc walnął w nią młotkiem pare razy i ruszyło. Ja zniechęcony do dalszego rozbierania auta ( po demontarzu: koło, nadkole, lampa, zbiornik płynu do spryskiwaczy, odchyleniu zderzaka, poluzowaniu chłodnicy intercoolera) za cholery nie można było wydostać pieca. Już decydowałem żeby składać auto spowrotem ale mimo niechęci mechanika wziąłem młotek i jednocześnie zacząłem tłuc w piec i próbować go włączyć z pilota, po 2 minutach prób wystartowała pompa wody,a po następnych 5 ruszył wentylator i piec odpalił, a to co wyrzucił z wydechu to jak z dobrze zabrudzonego pieca od C.O. na węgiel. na początku też dymiło strasznie na biało niebiesko ale podczas działanie pieca napażałem w niego młotkiem a z rury wylatywał czarny syf. Teraz webasto odpala bez problemu i nie dymi. Moim zdaniem jeśli Ci odpala i dymi to odkręc lewe przednie koło i odchyl przód nadkola za zbiornikiem do spryskiwaczy bedzie widać piec, weź młotek odpal webasto i naparzaj w nie. Jeśli nie pomoże to nie zaszkodzi a kasa w kieszeni zostaje. Ja za 6 godzin spędzonych w warsztacie zaplaciłem 100zł a webasto hula, a chłopaki powiedzieli, że pierwszą czynnością jaka teraz będą robili to walenie młotkiem dopiero później rozbieranie hehe. Jeśli by ktoś chciał namiary na ten warsztato to na PW są to okolice Częstochoway.
  2. czyli jak Panowie? Nie wahać się tylko robić końcówki czy kupować całe wtryskiwacze?
  3. Witam Piotrek moze aż tak dużo nie straciło chociaż poniżej 2000obr troche słabawo ciągnie albo sie przyzwyczaiłem bardziej ale jakiejś kolosalnej różnicy nie widze w spalaniu też jest normal może są zapieczone końcówki Anioł polecił mi wlać ze 2 razy jakiś specyfik do czyszczenia wtrysków zalałem v-power + stp do czyszczenia byłem wczoraj w Łodzi i tak troche przegoniłem A4 jak narazie poprawy nie widać dalej buda się telepie. Dwumas jak już pisałem ok, nie wiem jak plecionka bede w czwartek u mechanika bo łożysko będę wymieniał to zajrzymy pod spód. podczas jazdy nie odczówam nic tylko najgorsze jest to drżenie na wolnych obrotach. W najgorszym przypadku czeka mnie przejażdżka do Krakowa do Piotrusia on podobno magik od telepania jest. Jeśli jeszcze ktoś może na terenie czewy pomóż to poprosze...
  4. Co do dwumasu to był sprawdzany i wszystko ok poza tym na zimnym silniku gdy obrotu są trochę większe to jest wszystko dobrze Anioł podpinał kompa i wyszło na wtryski dawki wachały się o ( -0.05mg/h do +3.46mg.h) Dzwoniłem natomiast do Wożnik do srewisu Boscha do Mazanka i powiedział że wystarczą końcówki a koszt to w zależnoći od modelu końcówek od 120zł do 250zł I nie wiem co w tym przypadku robić wiem że zwiększenie delikatne obrotów nawet pedałem w taki sposób, że wskazówka praktycznie nie drgnie na zegaże praktycznie niweluje problem.
  5. Witam wszystkich może mnie nie pamiętacie ale około 1.5 roku temu byłem na chyba 2 spotach w czewie takim niebieskim B6 2.5 mianowicie mam w tej chwili problem z telepaniem, o którym jest dość głośno na forum wiem, że w Krakowie Piotruś naprawia tego typu usterke ale czy może ktoś z was wie gdzie w czestochowie można by sie z tym uporać. Byłem ostatnio u Anioła (serwis Bosch) stwierdził, że wtryski i mowi, że nie ma sensu samych koncówek robić tylko od razu cały komplecik wtryskiwaczy a z tego co czytam na forum to i tak nie wiadomo czy to pomoże bo poźniej jakąś rekonfiguracje trzeba zrobić. Proszę o pomoc i z góry dzieki. Poza tym Audi śmiga aż miło i jestem po tym czasie bardzo zadawolony.
  6. jeszcze raz witam... od dzis jestem szczesliwym posiadaczem wspanialego auta jakim jest Audi A4... :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...