Skocz do zawartości

janek98xp

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O janek98xp

Osiągnięcia janek98xp

0

Reputacja

  1. Hej, muszę zdobyć numer części wiązki przewodów wentylatorów. Niestety serwis nie chce udzielić tej informacji. Audi A4 1.9 TDI 110 KM AFN 97r. Będę wdzięczny za pomoc Znalazłem na allegro poniższe części, niestety nie wiem czy będą pasowały. Stara wiązka została rozerwana na strzępy przez urwany pasek wielokrokowy. http://allegro.pl/passat-b5-a4-wiazka-wentylatora-8d0971073d-i4637742244.html
  2. Dźwięk dochodzi z przedniej części samochodu, słyszę go jak otworzę szybę.[br]Dopisany: 29 Lipiec 2009, 13:48_________________________________________________masz na myśli łożysko koła? jeśli tak, to wymieniałem oba przednie 4 miesiące temu.
  3. Poczytałem troche o wiskozie, z opisów na forum wynikało, że ono hałasuje nawet przy niskich prędkościach, u mnie ten świst-pisk naczyna się od okolo 110km/h i w miarę wzrastania prędkości (nie obrotów) zwiększa się.
  4. Maska jest domknięta a cos takiego jak świst alternatora? Strzelam, wyczytałem coś tam na forum
  5. Witam, przekraczając 110 km/h słychać bardzo głośny świst dobiegający z pod maski. Jest to ciągły świst niezależnie czy dodaje gazu czy wrzucam na luz. Co to może być?
  6. Ok, po cieżkich przeszukiwaniach netu znalazłem: Przewody zasilające wzmacniacz i do głośników przednich układamy przy progu samochodu razem z główną wiązką, najczęściej z lewej strony samochodu. Wiele wzmacniaczy wymaga by, przewody zasilające zakończone były widełkami bądź oczkami . Powinniśmy zakupić oczka bądź widełki o odpowiednim rozmiarze i pamiętajmy wszelkie oczka , widełki do przewodów zasilających, a także do przewodów głośnikowych lutujemy . Do głośników przednich układamy przewody o przekroju co najmniej 2,5 mm². Subwoofer , który jest blisko wzmacniacza w bagażniku, zasilimy przewodami o przekroju 4 mm². Przewody sygnałowe , w zależności od wersji zastosowanego wzmacniacza i posiadanego radioodtwarzacza , układamy jedną parę lub dwie. W przypadku gdy nasz odbiornik posiada wyjścia RCA sterujące subwooferem układamy dwie pary przewodów , co najmniej jedna z nich powinna posiadać przewód tzw. remote, służący do załączania wzmacniacza. Gdy przewody sygnałowe nie posiadają przewodu sterującego- remote układamy razem z przewodami sterującymi pojedynczy przewód o przekroju 1mm. Ważna uwaga przewody sygnałowe układamy po przeciwnej stronie samochodu – po tej stronie gdzie nie ma przewodów zasilających pompę paliwową i gdzie nie ułożyliśmy przewodów zasilających wzmacniacz i głośniki przednie, jest to najczęściej próg z prawej strony samochodu. z artykułu: http://www.furious.pl/caraudio/publikacje/sami_zamontujemy_sprzet_audio.htm źródło www.dobryton.pl Może się przyda reszcie:] pzdr[br]Dopisany: 12 Lipiec 2009, 12:19_________________________________________________pozostaje tylko jedna wątpliwość: Czy napewno prawym progiem idą jakieś fabryczne kable zasilające?
  7. Witam, chciałbym przewody z głośników przednich i połączeniowe wzmacniacza puścić lewym i prawym progiem (nie rozbierając tunelu środkowego - mniej roboty:) Moje pytanie: Czy przewody głośnikowe należałoby puścić razem z zasilającymi wzmacniacza, np. lewym progiem, a kabel sygałowy odzielnie prawym progiem, czy odwrotnie glosnikowe+sygnałowe? Gdzie puścić przewód sterujący? dzieki
  8. Witam, podczas jazdy np. po kostce brukowej słychać w kabinie - w desce rozdzielczej, pod szybą - dziwny dźwięk. Dźwięk jakby odgłos świerszcza lub szybkie stukanie małych kuleczek, dźwięk trwa około 2 sekundy później przerywa i znowu. Podczas jazdy asfaltem nic nie słychać. Układ jest odpowietrzony.. co to może być?
  9. mozliwe, że jest to bulgotanie ale bardzo "szybkie"[br]Dopisany: 10 Marzec 2009, 13:48_________________________________________________aha i termostat prawdopodobnie mam do wymiany, temp na zegarach okolo 80 stopni.
  10. Mam pewien problem: po przekroczeniu 130 km/h we wnętrzu słychać dziwny dźwięk, który słychać co jakiś czas, dochodzący gdzieś z miejsca pod szybą przednią, nie jest to trzeszczenie lecz dźwięk jakby obijały się małe kuleczki Słychać go jeszcze przez jakiś czas jak zmniejszę prędkość później przestaje. Nie wiem czy to ma znaczenie ale przy większych prędkościach z nawiewów zaczyna lecieć powietrze, pomimo wyłączenia klimatronica. Jak zlikwidować ten dźwięk?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...