Skocz do zawartości

Gik

Pasjonat
  • Postów

    198
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gik

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Gik

1

Reputacja

  1. Witam serdecznie analizowałem schematy z podłączenia tablicy rejestracyjnej ale chyba oślepłem. Już nie wiem co mam sprawdzić a chciał bym uniknąć wymiany przewodu, bo powinien działać. Problem jest z podświetleniem tylko kiedy działają światła mijania, kiedy włączę same postojowe napięcie jest i podświetlenie działa. Chyba, że to programowo jest gdzieś ustawianie? Ma ktoś jakieś pomysły? Chodzi o MCE B7 z włącznikiem auto. Z góry dzięki za pomoc.
  2. są, ale kiedyś działały 4 ostatnie cyfry tego co widzę. Więc seryjny pin też pewnie nie przejdzie. Jak nagrać tą płytkę, żeby RNS chciał ją odczytać?
  3. Witam Też mam problem z moim RNS-E 10 lat temu, wbiłem pin i tak se śmigało do przedwczoraj - rezałem fotele i odłączyłem aku. No i teraz chce pin. Kiedyś wpisywałem 4 ostatnie cyfry VINu RNS-E i śmigało. A teraz nie działa.... nagrałem płytkę do dekodowania i lipa. Nie chce jej przeczytać. Jakieś rady? jak to zrobiłeś?
  4. Witam szukam kogoś najlepiej z okolicy Szczecina kto by zamienił licznik z mono na kolor. Liczniki dobrane wg. rozpiski zamiana z 900G na 930J x
  5. Witam ekipę rezaczy. Mam taki problem - moduł komfortu w jedno kierunkowym trybie pracy błąd 01328. A skutkuje on brakiem możliwości wyłączenia opcji automatycznego ryglowania po 15km/h. (prawdopodobnie to jest przyczyna - tak spekuluje) Inne opcje można zakodować dekodować tylko nie te z automatycznym blokowaniem zamka i klapy. Ma ktoś jakiś pomysł co z tym fantem zrobić? Trzeba by pewnie pociągnąć nową wiązkę CAN, bo cholera wie gdzie została uszkodzona. Zrobiła to sama od siebie więc miejsce losowe. Skąd pociągnąć CAN? tak aby nie rozbierać pół auta i wszystko działało? Inne podzespoły raczej działają.
  6. Daj znać kolego czy nitroo miał rację? Dołożyłem włącznik AUTO w B7 i pozycji AUTO nie mogę włączyć długich na stałe. Muszę ręcznie zmienić na światła mijania i wtedy działa. Poza tym wszystko ok. Nie mam też podświetlenia napisu AUTO ale to też pewnie można jakoś rozwiązać. Porównaj rozpiskę pinów, bo włącznik D jest z B7. Auto świeci na pomarańczowo, gdy tam ustawisz włącznik. Każda ikona powinna świecić na czerwono, a postojówka na zielono. Ja miałem ten problem, jak zamontowałem włącznik świateł z końcówką D i nie przepiąłem jednego pinu w nim (chyba 11 z 13, o ile mnie pamięć nie myli), co skutkowało tym, że nie mogłem włączyć długich na stałe. Zamieniłem piny, jednak bez efektu. Jeszcze muszę z tym powalczyć więc może macie jeszcze jakieś pomysły? Nurtuje mnie ten błąd na fis. Inny Vag napisał, że to przerwany obwód od świateł mijania/drogowych. Ale one działają. Więc może czegoś nie zmostkowałem?
  7. Panowie, jak myślicie gdzie może leżeć przyczyna chodzi o to, że: Nie da się włączyć świateł drogowych przesuwając manetkę do przodu. Działa tylko opcja mignięcia drogowymi (manetka w tył i wraca automatycznie). Wymieniałem MCE z B6 low na B7 High. (drugi raz, poprawiałem instalację aby było porządnie) Za pierwszym razem wszystko działało a teraz mam błąd poziomowania zwarcie do plusa kod: 1504. Może być, że to tylko manetka padła? Poza brakiem możliwości włączenia drogowych jest pełna funkcjonalność czujnik światła/deszczu działa, mijania i drl też działają jak należy. Proszę o sugestię gdzie mam kopać.
  8. Poczekam na noc wtedy będę miał jasy efekt Twojej pracy
  9. Po sporej przerwie dodałem mały mod, ale za to jak cieszy . I można w końcu nazwać to tuningiem. Lampki powędrowały do Gwerty, soczewki od B8, malowanie na czarno. Po wymianie MCE na N'ke z B7, straciłem halogeny uzupełniające długie na rzecz DRL. Teraz dołożyłem po przekaźniku do obu lamp i halogeny zyskały 2 funkcję, DRL i po podniesieniu przesłony przy drogowych uzupełniają soczewkę B8 - teraz to musi świecić lepiej niż oryginał.
  10. A ja polecam coś nowego - Play na kartę Formula dzwonie bez limitów do każdego i nie zapłaciłem więcej niż 29zł za miesiąc. Abonamenty mogą się schować. Oferta najlepsza na rynku. No chyba, że ktoś ma znajomych w sieciach "biedronka" nju itp. Bo Play Formula dotyczy tylko normalnych sieci. Abonamenty nawet firmowe dawno się skończyły i przestały dla mnie liczyć. Teraz oferują tylko sprzęt na kredyt okupiony drogim dzwonieniem.
  11. A jeździł na razie do Choszczna szybko nie pojadę. Bo szykuje mi się mała mechanika ze swoim autkiem na miejscu
  12. Ja osobiście wole delikatne świecące pomarańczowe światło DRL, dodajać do fabrycznej instalacji rezystory 2.2Ohmy 50W z grzałką zamontowane w nadkolu bo nagrzewają się dość mocno. Bardzo ładnie pasują do czerni. Białe/niebieskie lub żółte światło wydaje mi się nieco nienaturalne.
  13. No w końcu jakaś ciekawa odpowiedź. Jestem już po wymianie rozrządu i wszystkich możliwych napinaczy, pasków. Tak więc tu mam głowę spokojną, wałki patrzyłem 2 lata temu - problem nie istniał. A teraz musiał bym znów zerknąć, chociaż nie wydaje mi się, że coś zobaczę - olej wymieniam co 10tyś km na full syntetyk. Przebieg mam 197tyś. Czy jest ori? nie wiem... nic na to nie wskazuje 4 lata jeżdżę autem. Nigdy żaden mechanik ani diagnosta nie udowodnił, że było więcej a próbowali. Zresztą nawet mnie to nie interesuje. Auto kupione w polskim salonie. Z tą pompą trzy krzywkową temat jest interesujący Będę musiał się w to zagłębić. A co do swapa, jeśli kiedyś znajdę odpowiedniego dawce wtedy się zastanowię.
  14. Kolego, wejdź w mój wątek o A4, wiem... żaden rarytas. Ale... jakie 1.9 chcesz kupić za 21 tyś? wole na takie nie patrzeć, bo to z aukcji to golas totalny no i na pewno nie jest pewny,jedna z najtańszych A na wycenę 2.5, podpowiedział mi wątek w dziale sprzedam pewnego forumowicza. Koszt swapa zmniejsza się, ponieważ masa gratów z anglika zostanie no i mój 2.5 który szrotem wcale nie jest też jest łatwo sprzedawalny. PS. ceny zabiegu swapa gotowego z auta do auta według wycen moich mechaników jest sporo mniejszy No i moje auto jest sprawne w 100%, tylko póki co wyskoczył błąd w sterowniku pompy który nie wpłynął na nic. To po prostu moja wrodzona zapobiegawczość. Ja to liczę inaczej: Kupno anglika 7-10tyś w zależności od wyposażenia i stanu. Przekładanie gratów kiedy pytałem operacja zmiany w dobrym serwisie w Szczecinie to 2tyś za wszystko z adaptacją skrzyni, bo anglika z quattro ciężko ustrzelić. maksymalnie 12tyś wydam ale zwróci mi się około 2tyś graty z mojej + 4tyś graty z anglika. 5-6tyś. Dopłaty. VP44 - 3tyś aby była bezproblemowa jazda przez kilka lat. Więc realnie swap wychodzi mnie 3tyś więcej niz naprawa. Korzyścią jest 1.9, ekonomia,moc,ubezpieczenie, wartość auta wzrasta. No i anglika wezmę z kilkoma dodatkami, które będę mógł przełożyć do swojej. Minusem jest spora inwestycja i dłuższy czas zwracania kosztów. A teraz opcja sprzedaży ja to widzę tak. za całość prawdopodobnie dostane 18tyś. Ale sprzedaż tego co mam w tej cenie to szczyt idiotyzmu. Ori felgi z TTS są warte polowe z prawie nowymi oponami. Dotego zderzaki S4. W częściach pewnie wyciągne z 25tyś za swoje auto. Aby kupić porządne 1.9 trzeba dać 25-30tyś. może więcej? Bo są i za 35tyś jeśli brał bym zza Odry. Dopłata 6tyś. Do mojego auta. No i kupa czasu na szukanie rodzynka. Przy swapie wychodzi mi 6tys dodatkowej dopłaty. (ale operacja wymiany potrwa szybko i mam pewne auto.) przy naprawie 3tyś, ale nadal mam słabo ekonomicznie autko. Stąd mój dylemat, co robić
  15. I tak też właśnie myślę. Anglik 1.9 z względnie ciekawym wypasem. To będzie najekonomiczniejsze i najłatwiejsze do swapa wyjście. W sumie chyba jedyne. Bo co do szkieletu. To co ja chcę kupić musi mieć quattro, a z 1.9 To już kosztuje 2x więcej niż 2.5TDI. Nawet jeśli swap będzie mnie kosztować 10tyś. To gdybym auto chciał sprzedać to nie stracę Tak wyglądają prawa rynku u nas. Więc postanowione, szukam 1.9, bo 3.0 rzeczywiście już problematyczne. Zresztą w okolicy Szczecina nie znam nikogo kto by mi to przełożył. A z 1.9 anglika do mojej przełożą mi wszędzie prawie. Naprawić pompe w swojej V6? W sumie pewnie jeszcze pare lat bym pośmigał. Ale... przydała by się zmiana jakaś. w 1.9 będę miał więcej mocy, ekonomiczniejsze pudło i będzie słychać z daleka, że traktor jedzie . Więc nowy problem - znaleźć anglika Wątek w sumie zamknięty, ale chętnie przeczytam inne opinie na temat takiego swapa, bo przeglądając forum nie widziałem takiego tematu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...