Skocz do zawartości

orpheus

Pasjonat
  • Postów

    184
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O orpheus

Informacje

  • Imię
    Leszek
  • Miasto
    Augustów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.6 i
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. A jak chcesz taniej to tarcze TRW też dadzą radę.
  2. W sumie tak, ale mostek na allegro podrabiany kosztuje 70 zł plus przesyłka i trzeba go jeszcze wymienić. Ja za cały sprawdzony alternator dałem 75 zł z przesyłką i ładuje pięknie (oby tak dalej ), zatem rachunek jest prosty.
  3. Kolego, akurat jestem na bieżąco w tym temacie bo miałem podobnie, więc mogę Ci powiedzieć ze jeżeli wymiana regulatora napięcia nic nie da, to może to być problem z mostkiem/diodami prostowniczymi w alternatorze. U mnie zaczęło się tak robić jakiś miesiąc po założeniu nowego regulatora napięcia, a wcześniej też zawsze miałem problemy z ładowaniem tylko że w drugą stronę - zawsze był niedobór. Założenie "nowego" alternatora za kilkadziesiąt zł rozwiązało problem.
  4. Akumulator właśnie padł :/ ale już mam nowy. Objawy mam właśnie takie, że co 2 lata albo i szybciej pada mi akumulator, poza tym nawet jak mam nowy to co jakiś czas muszę go podładowywać bo zdycha. Mierzyłem pobór prądu amperomierzem i jest dobrze, w spoczynku 0,05A. A ostatnio gdy sprawdzałem napięcie ładowania to przez dłuższą chwilę po odpaleniu auta miałem ok 18V, pomimo nowego regulatora napięcia. Znajomy elektryk mówi że najprawdopodobniej mam uszkodzony mostek w alternatorze i to również może być przyczyną tak szybkiego padania akumulatorów. Ojciec ma w Golfie III alternator też 70A, akumulator już 4 letni i kręci bez problemu, a u mnie będzie już któryś z kolei w przeciągu 6 lat :/ Wczoraj już zamówiłem alternator, wziąłem jednak 70A ale podobno ładujący 14,4V bez obciążenia (czyli tak jak u Staruszka w Golfie), zobaczymy jak się będzie sprawował...[br]Dopisany: 27 Wrzesień 2011, 11:42_________________________________________________ I jak Ci kręci zimą?
  5. Hmm, właśnie o to chodzi że ja robię głównie krótkie odcinki, najczęściej miasto i właśnie ten alternator jakby ma problemy z ładowaniem, założyłem nowy regulator napięcia i mało to dało. Ciekaw jestem jaki akumulator siedzi fabrycznie w 1.6 np po I lifcie, czy ktoś wie? A Ty Michał jaki masz altek i akumulator?
  6. Krzyśku, może jakiś czujnik prędkości dostał Ci zwarcia? Chociaż szczerze mówiąc to nie wiem skąd w ADP jest podawany sygnał prędkości ale kiedyś mój ojciec miał podobnie w Golfie III a tam siedzi czujnik w skrzyni biegów. Po jego wymianie wszystko było znów OK.
  7. Witam, właśnie stoję przed koniecznością wymiany alternatora. W tej chwili mam Boscha 70A o symbolu 058 903 016, a myślę żeby założyć 90A o symbolu 058 903 016A bo widziałem ze nowsze roczniki 1.6 miały już altek 90A (od Valeo). Wygląda identycznie i różni się tylko tą literką A, a jest trochę mocniejszy. Auto w stosunku do wyposażenia fabrycznego posiada zamontowane xenony, gaz i radio ze wzmacniaczem (powiedzmy średniej mocy ). Akumulator 56Ah. Czy taki altek 90A nie będzie mi przeładowywał akumulatora?
  8. Da się, wyjmowałem.
  9. Michał, chce Ci się w to bawić? Kiedyś ktoś o tym pisał na forum, ale najlepiej kup sobie nowe Depo po 200 zł za sztukę i będziesz miał spokojną głowę. A żarniki i tak bez problemu założysz do nich.
  10. Trochę drogo jak za Depo z jakimi guano wartymi chińskimi żarnikami 8000K
  11. Chłopaki, ponawiam pytanie - czy ktoś ma doświadczenie w użytkowaniu tarcz FEBI albo BOSCH? Dzisiaj w jednym ze sklepów bardzo mi chwalili FEBI, zaś w drugim trochę ganili BOSCHA że się krzywi podobno...
  12. Chłopaki, a co powiecie o zestawie na tył Boscha takim jak ten? http://allegro.pl/tarcze-tyl-klocki-bosch-audi-a4-b5-1-6-1-8-1-9tdi-i1610568200.html Byłem mocno nastawiony na ATE ale po tym co pisaliście to sam nie wiem czy warto... A może ktoś ma doświadczenia z tarczami FEBI?
  13. Jakub, ale chłopak pyta "CZY PODEJDZIE" a nie "jeśli podejdzie". Też dołączam się do tematu bo mam podobny problem.
  14. Ja jeżdżę na Febi, podobnie wahacze i nie narzekam, acena jest dosyć dobra, dziś właśnie wymieniałem m. in. końcówkę, dałem 7 dyszek. Przy okazji, może ktoś mi powie dlaczego Lemfordery dostepne u nas zarówno w sklepie jak i na allegro, mają zeszlifowany jakby fleksem jakiś znaczek/numer?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...